«انرژی و نیروی کار نباید در سال 2023 مانعی برای بخش زیان آور شود».

همانطور که به سال 2023 می رویم، باید انرژی و نیروی کار را به عنوان موانع اقتصادی این بخش حذف کنیم.

این یک اولویت برای هیئت باغبانی و سیب زمینی NFU خواهد بود که تغییرات سیاستی را تضمین کند که بتواند این جاه طلبی را محقق کند.

منبع: nfuonline.com



منبع

سرمایه‌گذاری کلیدی خواهد بود و NFU برای جایگزینی که مدت‌ها در انتظار آن بود، طرح سازمان تولیدکننده بدون تأخیر ایجاد می‌شود.

مارتین امت، رئیس هیئت مدیره باغبانی و سیب زمینی NFU
NFU همچنان دولت را تحت فشار قرار می دهد تا باغبانی، و بخش غذا و کشاورزی را به عنوان یک بخش “آسیب پذیر” به رسمیت بشناسد که نیاز به اولویت در سیاست گذاری دولت دارد.

در واقع، خود دولت یک جاه طلبی برای افزایش تولیدات باغبانی، همانطور که در استراتژی غذایی دولت ذکر شده است، منتشر کرده است.

انصاف برای کشاورزان و کشاورزان
به طور حیاتی، NFU به تلاش برای عدالت بیشتر در زنجیره تامین ادامه خواهد داد.

به دنبال انتشار دو گزارش تورم هزینه – که هر کدام تورم هزینه بی سابقه در بخش ما را نشان می دهد – و مجموعه ای از کارگاه های آموزشی تورم قیمت تمام شده برای تجهیز بهتر اعضا در مذاکراتشان، ما به خرده فروشان نامه نوشتیم تا پاسخ های به موقع و عملی به هزینه ها را درخواست کنند. درخواست‌های تورم، و نگرانی‌های اعضا را به‌طور ناشناس با GCA (مدیر کد مواد غذایی) مطرح می‌کنند.

تا سال 2023، رفتارهایی را که با هفت قانون طلایی GCA مطابقت ندارند، مورد توجه قرار خواهیم داد.

ما همچنین به یک سیاست حفاظت از محصولات توانمندتر، دسترسی بهتر به ELMs (طرح مدیریت زیست محیطی زمین)، امنیت منابع آب، رژیم واردات گیاهی با هزینه کمتر و هزینه کمتر، و یک سیاست برنامه ریزی توانمند نیاز داریم.

مارتین امت، رئیس هیئت باغبانی و سیب زمینی NFU، در پیام سال نو خود، عزم این بخش را می ستاید و از دولت انتظار دارد که جاه طلبی خود را برای رشد تولید باغبانی ارائه دهد.
اینکه بگوییم این زمان‌های پرتلاطم است، یک دست کم گرفتن فاحش است.

تنها با تعهدات کوتاه مدت دولت در مورد هزینه های انرژی و (در زمان نگارش مقاله) عدم اطمینان در مورد اندازه و طول طرح کارگران فصلی کشاورزی، اعتماد پایین است و تولید در حال کاهش است.

به نظر می رسد از زمان رأی گیری برگزیت در سال 2016، صنعت ما یکی پس از دیگری با بحران مواجه شده است و این گواهی بر مهارت و عزم اعضای ما است که ما هنوز اینجا هستیم و نه تنها برای بقا بلکه برای رشد تلاش می کنیم. چالش های فوری آشکار هستند.

برنامه های صفر خالص
در هم آمیختن همه این مسائل، جاه طلبی برای حرکت به سمت یک بخش کشاورزی و غذای صفر خالص است، و در سال 2023 NFU منتشر خواهد کرد.
طرح بخش برای هدایت اعضا به سمت فرصت ها.

رفع موانع
در حالی که به سال 2023 می رویم، باید انرژی و نیروی کار را به عنوان موانع اقتصادی این بخش حذف کنیم.