اولین حفاری شبکه حرارتی در امتداد Oranjepolderweg با موفقیت به پایان رسید

اتصال لوله های حرارتی را شروع کنید
در پایان ماه اکتبر، جوشکاری و اتصال لوله های حرارتی حفاری شده در Oranjepolderweg آغاز شد. در همان زمان، کنسرسیوم پیمانکاران نیز کار مقدماتی را روی “اتصالات خانه” آغاز کردند، خطوط لوله ای که از خط لوله اصلی تا مبدل حرارتی آینده به گلخانه مربوطه می رسد. برای فعال کردن هر دو اتصال خطوط لوله حرارتی و تحقق اتصالات خانه، گاهی اوقات لازم است که جاده را باز کنید و ترافیک ناراحت کننده باشد. متأسفانه به دلیل فاصله کم و لوله کشی با قطر محدود، روش دیگری قابل اجرا نیست.

با توجه به کارهای فوق الذکر در Oranjepolderweg، انتظار می رود که ترافیک تا اوایل مارس 2023 محدود شود، اما همه مشاغل و خانه های مجاور در دسترس خواهند بود. یک انحراف از طریق Pettendijk یا Korte Kruisweg انتخاب شده است – به دلایل دسترسی.

حفاری افقی
در حال حاضر، سه حفره از شش حفره افقی جهت دار با موفقیت تکمیل شده است و مابقی حفره ها از این سال تقویمی پیروی خواهند کرد. اخیراً اولین قسمت حفاری شماره 4 در نزدیکی نهالستان Green 2 Grow و CombiVliet انجام شد. پس از آن یک بخش دوم در همان مکان انجام می شود. در طول این به اصطلاح “لحظه های عقب نشینی”، Oranjepolderweg به طور کامل برای همه ترافیک بسته است.

در امتداد Oranjepolderweg، Warmte Netwerk Westland تحقق بیش از سه هزار متر لوله های حرارتی در دوره آینده.
کار توسط ترکیب پیمانکار در حال انجام است
A. Hak و Smit & Visser Hanab و تا سه ماهه دوم سال 2023 ادامه خواهد داشت. در این منطقه، تقریباً ده کارآفرین گلخانه ای به Warmtenetwerk Westland متصل خواهند شد.

منبع: Warmte Netwerk Westland



منبع