اولین نسخه بهاره PLANTARIUM|GROEN-Direkt قبلاً 2/3 رزرو شده است

برای ثبت نام
شرکت ها همچنان می توانند از طریق وب سایت برای غرفه در PLANTARIUM|GROEN-Direkt ثبت نام کنند. غرفه ها به ترتیب ثبت نام به غرفه داران اختصاص داده می شود. پر = پر. گزینه ثبت نام برای بازدیدکنندگان حداکثر تا 1 دسامبر باز خواهد شد.



منبع

اولین نسخه بهاره PLANTARIUM|GROEN-Direkt در 7 و 8 فوریه 2023 برگزار خواهد شد. با بیش از 150 غرفه پرورش دهندگان و 5000 لایه نمونه از نمایشگاه بهاره GROEN-Direkt، این نسخه بهاره گیاه جدید باغ را آغاز خواهد کرد. فصل به تماشایی ترین شکل این فرصت عالی برای خریداران از سراسر اروپا خواهد بود تا گیاهان خود را برای فردا خریداری کنند و سفارشات بلندمدت و پیشنهادات ویژه خود را برای فصول آینده برنامه ریزی کنند. بنابراین یک فرصت مهم که نمی خواهید از دست بدهید.

غرفه های محصولات
در 7 و 8 فوریه 2023، تقریباً همه خریداران گیاهان باغ مراکز باغ، شرکت‌های تجاری و زنجیره‌های خرده‌فروشی در شهر هلندی Boskoop خواهند بود تا طیف گسترده‌ای از گیاهان باغی را که سپس ارائه می‌شوند، مشاهده کنند. آنها طیف وسیع تری از گیاهان را در دو غرفه محصول ویژه شامل لامپ های گلدانی، پانسی ها و گیاهان بستر ارائه خواهند کرد. در این غرفه ها، تامین کنندگان این محصولات امکانات جدید، انحصاری، مقرون به صرفه و غیره را برای لامپ های گلدانی، پانسی ها و گیاهان بستر ارائه خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
پلانتاریوم – گرون دایرکت
www.plantariumgroendirekt.nl

فضای اضافی سالن موجود است
با آگاهی کامل از این فرصت تجاری، بسیاری از شرکت کنندگان به سرعت ثبت نام کردند تا غرفه خود را در نسخه بهار تضمین کنند. حدود 2/3 از کل مساحت طبقه موجود در عین حال رزرو شده است. برگزارکنندگان این نمایشگاه در حال حاضر بر اساس وضعیت فعلی در حال کار بر روی چیدمان آن هستند. اکنون آن اتاق سالن اضافی برای این نسخه در دسترس قرار گرفته است و برگزارکنندگان با سازماندهی خلاقانه و کارآمدتر فضای موجود موفق به چیدمان تمام غرفه های سالن شده اند. و نتیجه یک طرح روشن، موثر و منصفانه برای فرصت های تجاری بهینه است.