اکوادور به دنبال شرکت کنندگان اروپایی برای رویدادهای بی نظیر خواستگاری است

یازدهمین نمایشگاه سالانه شبکه که در 30 تا 31 می در هیلتون کولون در گوایاکیل برگزار می‌شود، بیش از 350 صادرکننده مهم اکوادوری را در بخش‌های مختلف تجاری، از جمله محصولات تازه (تازه، تازه، منجمد، و فرآوری شده) تشکیل خواهد داد. میوه ها). پیش بینی می شود بیش از 120 خریدار بین المللی از بیش از 30 کشور در سراسر جهان برای انجام کسب و کار حضور یابند.

متخصص تجارت بین‌الملل یپز از لندن به لاهه نقل مکان کرد و در آنجا سمت رئیس بخش بازرگانی سفارت اکوادور در بریتانیا – Pro Ecuador را داشت. یپز در طول 10 سال تصدی خود در لندن، بازار بریتانیا را برای محصولات و خدمات اکوادور با اتصال هزاران تامین کننده با خریداران بریتانیایی میوه های تازه، گل، کاکائو، شکلات، قهوه، غذاهای فرآوری شده، غذاهای دریایی، صنایع دستی و منسوجات از بریتانیا با موفقیت گسترش داد. اکوادور

شرکت کنندگان شامل LatBio (صادر کننده موز ارگانیک)، Hoja Verde (تامین کننده گل رز)، Pacari (صادر کننده شکلات)، و مدرسه ای برای پرورش دهندگان به نام Tierra Orgánica، در میان سایرین از بخش های غذا، گل، بهداشت، مالی، تدارکات و محیط زیست هستند.

یپز می‌گوید: «من از شروع این فصل جدید در هلند بسیار هیجان‌زده هستم – کشوری که به عنوان یک رهبر پایداری و فناوری در اروپا شناخته می‌شود، نه به عنوان بزرگترین مرکز لجستیکی در قاره اروپا. با تمرکز بر روی پایداری و رویه‌های اخلاقی، فرصت‌های واردات هلندی را برای تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان محصولات اکوادوری از جمله میوه‌های تازه، غذاهای دریایی، قهوه و کاکائو شناسایی و توسعه خواهم داد. همچنین در مورد جستجوی بهترین شیوه های تجاری در هلند برای به اشتراک گذاشتن با شرکت های اکوادوری و دعوت از شرکت های هلندی برای سرمایه گذاری در اکوادور هیجان زده هستم.

پرو اکوادور در هلند به عنوان بخش تجاری سفارت اکوادور در هلند فعالیت می کند و بخشی از معاونت وزارت صادرات و ترویج سرمایه گذاری اکوادور را تشکیل می دهد.

سفارت اکوادور در هلند مفتخر است انتصاب خوان کارلوس یپز فرانکو را به عنوان رئیس جدید بازرگانی – پرو اکوادور پیش از ارائه چندین رویداد شبکه ای مهم با تمرکز بر تجارت پایدار اعلام کند.

یپز توضیح می دهد: «ما مشتاق جذب رهبران شبکه B Corp، و همچنین هر اتاق فکر، انکوباتور، سازمان و سازمان غیردولتی که با پایداری در اروپا درگیر هستند برای ملاقات و به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجربیات با هیئت ما از اکوادور هستیم. علاوه بر این، ما از خریدارانی که به محصولات اکوادور با رشد پایدار علاقه دارند دعوت می کنیم تا برای تقویت روابط تجاری خود شرکت کنند.

رویداد همسان سازی پایداری
در 10 مه 2023، سفارت اکوادور در هلند و پرو اکوادور، همراه با Sistema B اکوادور، میزبان یک رویداد شبکه ای انحصاری در اتاق بازرگانی، KVK، در آمستردام خواهند بود. حدود 25 رهبر منتخب پایداری از اروپا این فرصت منحصر به فرد را خواهند داشت تا با 15 شرکت دارای گواهی B Corp از اکوادور در یک محیط غیررسمی ارتباط برقرار کنند.

در حال حاضر، یپز و تیمش وارد زمین شده اند، و ماموریت های تجاری متعدد و رویدادهای همسان سازی تجاری را برای به حداکثر رساندن فرصت های تجاری و سرمایه گذاری پایدار و اخلاقی در اروپا برای صادرات غذا و نوشیدنی اکوادور برنامه ریزی کرده اند.

برای اطلاعات بیشتر:
خوان کارلوس یپز فرانکو
پرواکوادور
ایمیل: [email protected]



منبع

این رویداد ویژه قبل از شرکت هیئت در اجلاس سران B for Good Leaders 2023 در 11-12 می در آمستردام است که هدف آن تسریع انتقال به سمت اقتصاد احیاکننده است.

یپز ادامه می دهد: «پرو اکوادور یک بسته مسافرتی یا اقامتی به اضافه یک برنامه سفارشی برای خریدارانی که علاقه مند به سفر به نمایشگاه هستند ارائه می دهد. اگر می خواهید با تامین کنندگان جدید ملاقات کنید یا محصولات جدیدی از اکوادور تهیه کنید، این رویداد برای شماست!


خوان کارلوس یپز فرانکو، رئیس جدید بازرگانی – پرو اکوادور

اواخر این ماه، Pro Ecuador میزبان بزرگترین و مهمترین رویداد تجاری اکوادور در سال، Business Matchmaking Ecuador 2023 خواهد بود.

هر یک از اعضای هیئت از اکوادور در حال مقابله با علل مختلف پایداری هستند، از جمله تغییرات آب و هوایی، فقر از طریق تجارت منصفانه، دستمزد معیشتی، شرایط کار منصفانه، و نابرابری شکاف جنسیتی.

یپز در سمت جدید خود به عنوان رئیس بخش بازرگانی در سفارت اکوادور در هلند، مسئولیت ارتقای صادرات، همسان سازی تجاری، مشاوره تجارت بین المللی، هوش تجاری، تحقیقات بازار، زنجیره تامین، حمل و نقل بین المللی، بازاریابی، ترویج سرمایه گذاری را بر عهده خواهد داشت. کنترل کیفیت و کمپین های بازاریابی.

یپز می گوید: «ما می خواهیم خریدارانی را از هلند، بریتانیا، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، سوئد، آلمان، بلژیک، پرتغال و استرالیا دعوت کنیم که علاقه مند به تهیه محصولات با رشد پایدار از اکوادور، به ویژه موز، چنار، بچه هستند. موز، میوه‌های عجیب و غریب و گل‌ها.»