ایالات متحده (MI): چهار دانش آموز به عنوان ذینفعان 2022-2023 Spring Meadow معرفی شدند.

دیل دپه گفت: «ما از این صنعت و مربیانی که در این راه به ما کمک کرده‌اند مورد برکت قرار گرفته‌ایم و متعهد هستیم که از حرفه‌ای‌های نوظهور از طریق تلاش‌هایی مانند این حمایت کنیم.» نهالستان Spring Meadow Nursery با هدف اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان علاقه مند به تولید گیاهان چوبی، تکثیر، اصلاح نژاد، فروش باغبانی و بازاریابی می باشد.

کارولین کراوس دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته علوم گیاهی در دانشگاه تنسی است. هدف تحقیق او بهبود راندمان آبیاری در تولید مهدکودک در ظروف است. کارولین مدرک کاردانی خود را در مدیریت بازرگانی از دانشگاه جورجیا شمالی، مدرک کارشناسی خود را در علوم باغبانی از دانشگاه جورجیا، و مدرک کارشناسی ارشد خود را در مدیریت بازرگانی، متمرکز در تجزیه و تحلیل داده ها، از دانشگاه ایالتی لوئیزیانا به دست آورد. قبل از شروع تحصیلات تکمیلی، کارولین به عنوان مدیر مرکز گلخانه و باغ کار می کرد. علایق او بهبود بهره وری و سودآوری تولید مهد کودک و گلخانه در بخش تجاری مشاغل باغبانی است.

در مجموع 43 بورسیه تحصیلی Spring Meadow-Proven Winners Funded Fund از سال 2004 به دانشجویان اعطا شده است. درخواست های بورسیه برای دوره اعطای 2022-2023 تا 1 ژوئن 2023 باز است. افراد علاقه مند به درخواست برای بورسیه می توانند وب سایت HRI یا برای جزئیات بیشتر درخواست بورسیه، با جنیفر گری، مدیر HRI، با شماره (614) 884-1155 تماس بگیرید.



منبع جک شفر مدرک کاردانی باغبانی منظر را از ایالت سینسیناتی دریافت کرده است. او در حال تحصیل در رشته باغبانی از دانشگاه سینسیناتی است. جک در باغ وحش و باغ گیاه شناسی سینسیناتی استخدام می شود، جایی که عشق خود را به درختان و درختچه ها به کار می گیرد. جک با این باور که گیاهان برای همه افراد جامعه مفید است، از بهبود زندگی اطرافیان خود با پروژه های توسعه باغبانی لذت می برد. بخش مورد علاقه او در مورد کار در CZBG دیدن جدیدترین و بهترین ارقام گیاهی از پرورش دهندگان گیاه و آزمایش عملکرد چشم انداز آنها است.

به چهار دانشجو برای دوره اعطای 2021-2022 بورس تحصیلی اعطا شد که مجموع جوایز توزیع شده از طریق صندوق را به بیش از 115,000 دلار رساند. دانش‌آموزان به دلیل موفقیت‌های تحصیلی، توانایی‌های برجسته رهبری و تعهد به دنبال کردن حرفه‌های باغبانی از میان یک مجموعه متقاضیان ملی رقابتی انتخاب شدند.

سوفی اشمیت دانشجوی سال دوم تحقیقات باغبانی در دانشگاه ایالتی آیووا است. علایق تحقیقاتی او در افزایش درک ما از ژنومیک گیاهان و استفاده از آن دانش برای بهبود اصلاح نژاد گیاهان، به ویژه در محصولات باغی نهفته است. سوفی در منطقه مینیاپولیس بزرگ شد، کسب و کار مراقبت از چمن خود را در آنجا راه اندازی کرد و اخیرا یک دوره کارآموزی را در زمینه بهداشت گیاهان در نهالستان باخمن به پایان رساند. اهداف آموزشی و پژوهشی آتی او شامل ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و در نهایت دکتری است. در اصلاح نباتات یا ژنومیک گیاه.

دیل و لیز دپ در سال 1999 صندوق وقف برندگان ثابت شده – Spring Meadow را تأسیس کردند و معتقد بودند که حمایت از افراد باهوش، آموزش دیده و واجد شرایط برای حفاظت و رشد صنعت سبز ضروری است. از طریق HRI، بنیاد AmericanHort وقف هایی را مدیریت می کند که به دانش آموزان کمک می کند تا آموزش های لازم را برای دنبال کردن مشاغل باغبانی کسب کنند.

ژاکوب لتمانسکی یک دانشجوی کارشناسی است که در رشته زراعت و باغبانی در دانشگاه ایالتی آیووا در ایمز، آیووا تحصیل می کند. او امیدوار است پس از فارغ التحصیلی در سال 2024 برای تحصیلات تکمیلی به دانشگاه دیگری برود و در آنجا به اصلاح نباتات ادامه دهد. او امیدوار است که در نهایت به عنوان یک پرورش دهنده گیاهان با تمرکز روی گیاهان چوبی و چند ساله کار کند.

نهالستان Spring Meadow و موسسه تحقیقات باغبانی (HRI) دریافت کنندگان بورسیه تحصیلی Spring Meadow 2022-2023 – Proven Winners® Fund Fund Fund را اعلام کرده اند.