ایالات متحده (OH): پرورش’23 چه چیزی را باید انتظار داشت؟


Cultivate’23 همین نزدیکی است. روز شنبه، مرکز همایش کلمبوس بزرگ در کلمبوس، اوهایو، دوباره درهای خود را باز خواهد کرد. در ابتدا برای جلسات آموزشی و کارگاه های آموزشی در 15 جولای و در 16 ژوئیه برای نمایشگاه تجاری که تا سه شنبه 18 جولای ادامه خواهد داشت. پس از این نسخه چه انتظاری باید داشت؟ در این مقاله، بیشتر در مورد این رویداد و آنچه در نمایش خواهد بود.

همچنین تیم های FloralDaily و HortiDaily امسال برای تهیه گزارش تصویری ما در نمایشگاه حضور خواهند داشت. چیز خاصی می خواهید به اشتراک بگذارید؟ یک ایمیل برای ما بفرستید!


مشتاق به دریافت برداشت از نمایش؟ گزارش های عکس FloralDaily و HortiDaily از نسخه 2022 را بررسی کنید.

بیش از 650 غرفه دار
به میزبانی AmericanHort، بیش از 650 غرفه‌دار محصولات و خدمات خود را در طول Cultivate ارائه خواهند کرد، و این رویداد شناخته شده است که بیش از 10000 متخصص صنعت و بازدیدکننده را از 50 ایالت و بیش از 30 کشور جذب می‌کند.

چه چیزی به نمایش گذاشته خواهد شد؟ در اینجا یک نگاه دزدکی!
با بیش از 650 غرفه دار، چیزهای زیادی برای دیدن در طبقه نمایشگاه وجود خواهد داشت. در هفته‌های گذشته، ما قبلاً مقالاتی در مورد آنچه که چندین شرکت در غرفه خود ارائه یا برجسته می‌کنند، به اشتراک گذاشته‌ایم. در زیر یک مرور کلی را ببینید:

دو مدل موتور دنده ای جدید
جدا از موتورهای دنده و گیربکس های دستی، Viale Sistemi به دلیل سیستم قفسه و پینیون (به دلیل مواد باکیفیت و طیف گسترده ضخامت در قفسه ها) شناخته شده است، که به طور گسترده در ایالات متحده و کانادا برای استفاده های جانبی استفاده می شود. پنجره های لولایی در گلخانه ها “ما اخیراً دو مدل موتور دنده ای جدید برای عملکرد پنجره ها و صفحه نمایش ها در گلخانه ها راه اندازی کرده ایم: سری PRP و سری VA32. این دو سری جدید از محصولات آمده اند تا طیف گسترده ای از موتورهای دنده ای ما را با پیروی از استانداردهای جدید کشاورزی فعلی گسترش دهند.” ، تیم به اشتراک می گذارد.

الکتروموتورهای سه فاز و تک فاز Viale دارای گواهینامه UL (ایالات متحده آمریکا) و CSA (کانادا) هستند.

اینجا را کلیک کنید تا بیشتر بخوانید یا با تیم در Cultivate ملاقات کنید!

DG-12 و DG-X DryGair
DryGair راه حل خود را برای کنترل رطوبت و صرفه جویی در انرژی ارائه خواهد کرد. این شرکت رطوبت گیر پرچمدار خود، DG-12، و همچنین مدل جمع و جور داخلی خود، DG-X را به نمایش خواهد گذاشت. راه حل DryGair نیز در Cultivate Live ارائه خواهد شد. Ziv می گوید: “این ارائه شامل کنترل رطوبت و آب و هوای موثر، گردش هوای نوآورانه، یکنواختی آب و هوا و البته صرفه جویی در انرژی خواهد بود.” جهت مطالعه بیشتر درباره آن، اینجا را کلیک نمائید.

زیرلایه های پیشرفته Klasmann-Deilmann، Growcoon و Nygaia
در طول Cultivate 2023، تیم Klasmann-Deilmann Americas طیف وسیعی از پیشرفت‌های جدید مانند Advanced Substrates، Growcoon و Nygaia را به بازار آمریکا ارائه می‌کند. جهت مطالعه بیشتر درباره آن، اینجا را کلیک نمائید.

جیفی پات در جیفی
در غرفه جیفی (#1451)، محصولی که در کانون توجه قرار گرفته است، جیفی پات است، محصولی که جیفی بیش از نیم قرن است که ساخته است. می گوید: “گلدان ها برای تکثیر اولیه تا تولید نهایی بسیاری از گونه های یکساله و چند ساله عالی هستند. آنها 100٪ بدون پلاستیک هستند، می توانند در خانه کمپوست شوند و در طیف گسترده ای از قالب ها، طرح ها و سینی های منطبق هستند.” کنت کارل، مدیر فروش جیفی در آمریکای شمالی. جهت مطالعه بیشتر درباره آن، اینجا را کلیک نمائید.

انواع جدید در Star® Roses and Plants
برای سال 2024، Star® Roses and Plants چندین گونه گیاهی جدید معرفی خواهند کرد و 12 مورد از آنها را به Cultivate’23 خواهند آورد. کنجکاو؟ برای نگاهی کوتاه اینجا را کلیک کنید.

Bloomin’ Easy®’s Bloomin’ Easy® Care+
Bloomin’ Easy® اخیراً یک برنامه جدید برای تلفن هوشمند راه اندازی کرده است
صاحبان خانه های جوان، Bloomin’ Easy® Care+، و در Cultivate’23، آن را ارائه خواهند کرد. جهت مطالعه بیشتر درباره آن، اینجا را کلیک نمائید.

انواع جدید و بیشتر در خدمات توسعه گیاهیشرکت خدمات توسعه گیاهی (PDSI) در Cultivate 2023 مجموعه جدیدی از گیاهان چندساله پرطرفدار پر از پیشرفت‌های رنگی و شکوفه‌های برنده جایزه را معرفی کرد. PDSI در سه جلسه جذاب در تلاقی استراتژی های بازاریابی و روندهای صنعت آینده شرکت خواهد کرد. جهت مطالعه بیشتر درباره آن، اینجا را کلیک نمائید.

منطقه محصولات جدید
در کنار محوطه نمایشگاه، منطقه محصولات جدید نیز وجود خواهد داشت که در آن اقلام جدید و نوآورانه ارائه خواهند شد.” پیشرفت ها و نوآوری ها،” سازمان AmericanHort می گوید.
برای غرفه داران منطقه محصولات جدید اینجا را کلیک کنید.

منطقه واریته های جدید
همچنین منطقه ای به گونه های جدید اختصاص داده خواهد شد، به نام منطقه انواع جدید، که در آن صدها گونه گیاهی برای اولین بار حضور خواهند داشت. «هزاران پرورش‌دهنده، خرده‌فروش، و منظره‌ساز در Cultivate شرکت می‌کنند تا نگاهی به جدیدترین گونه‌هایی که در خط لوله قرار می‌گیرند را ببینند.
برای بررسی غرفه داران جدید واریته های منطقه اینجا را کلیک کنید.

مهد کودک ترا نوا
نهالستان Terra Nova فهرستی از معرفی گیاهان را منتشر کرده است که در غرفه نمایشگاهی این شرکت Cultivate 2023 (# 1121, 1321, NV62, NV64) به همراه انتشار یک مکمل چاپی و آنلاین کاملاً جدید منتشر شده است.

گونه های جدیدی که در Cultivate 2023 معرفی شدند از طیف منتخبی از جنس ها، از جمله bergenia، geum، heuchera، penstemon، rudbeckia، scabiosa و sedum هستند. Terra Nova این گیاهان را به‌عنوان معرفی برای سال آینده انتخاب کرد تا از پیشرفت‌های برتر آن‌ها نسبت به ارقام قبلی و همچنین ویژگی‌های متمرکز بر عملکرد و بهترین ویژگی‌های اصلاحی آن‌ها استفاده کند. برای خواندن بیشتر در اینجا کلیک کنید.

مشتاق بازدید از Cultivate’23 هستید؟ برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
AmericanHort

www.americanhort.org



منبع