“اینجاست که نبض صنعت سبز می تپد”

– دو سال گذشته مشخصات مشتریان در صنعت سبز را بازتعریف کرده است. این امر مستلزم تجدید روابط B2B و B2C است که “سبز زندگی است” کاملاً مناسب است – مدیر نمایشگاه Joanna Filipczak تأکید می کند.

کنفرانس شهر سبز که برای 2 سپتامبر برنامه ریزی شده است و برای معماران منظر، پیمانکاران و همچنین مقامات شهرداری در نظر گرفته شده است، بر موضوعات مطرح شده توسط شعار نمایشگاه “به طور طبیعی!” تمرکز خواهد کرد. آیا می توانیم تداخل با اکوسیستم های مستقر را به حداقل برسانیم؟ چگونه از پتانسیل زمین در طراحی فضای سبز شهری استفاده کنیم؟ چگونه حس زیبایی شناسی خود را با طبیعی بودن علف های هرز و سایر گیاهان «معمولی» تطبیق دهیم؟ موضوع “کاشت های طبیعی بر اساس اکوسیستم های پویا و پتانسیل زمین” توسط نماینده انجمن معماری منظر (لهستان)، Katarzyna Kobierska مورد بحث قرار خواهد گرفت. مناظره کارشناسان با عنوان «آماده سازی فرآیند سرمایه گذاری – سرمایه گذار، طراح، پیمانکار» – که در آن نمایندگان سه بخش اجرای طرح های سبز به طور مشترک سعی در تشخیص مشکلات و چالش های این فرآیند خواهند داشت – نوید بسیار جالب توجه را می دهد. .

دانش حرفه ای – ارزش افزوده
یک برنامه ویژه برای حرفه ای ها بخش مهمی از نمایشگاه GREEN IS LIFE & FLOWER EXPO لهستان است. سمینار KNOWLEDGE FOR TRADE AND PRODUCERS که در تاریخ 1 سپتامبر برگزار می شود، در کنار سایر موضوعات، مدل های کسب و کار معاصر را ارائه می دهد. اروین مایر-هونگر، کارشناس ارشد سوئیسی در تجارت خرده فروشی، در مورد مدیریت مراکز باغ در عصر دیجیتال صحبت خواهد کرد. صاحبان شرکت – چه درگیر تولید و چه در فروش باشند – به موضوع واگذاری کسب و کار به جانشینان علاقه مند خواهند بود که پاول نواک از اتاق ملی مشاوران جانشینی به آن رسیدگی خواهد کرد.

در سال 2022، بیش از 30 رقم جدید به ارزیابی ارائه شده است. کدام یک از آنها طلا، نقره، برنز کسب خواهند کرد؟ در تاریخ 1 شهریور اعلام خواهد شد. طبق معمول، معرفی مدال آوران و سایر آثار در مرکز نمایشگاه واقع شده و هیچکس از دست نخواهد داد.

مدیر نمایشگاه همچنین توجه را به موقعیت تثبیت شده این رویداد جلب می کند که به تدریج از ابتدا توسط مهدکودک ها ساخته شده است، که در نهایت به شناخت گسترده “سبز زندگی است” منجر شده است. Joanna Filipczak می افزاید: به لطف استراتژی و شهرت انجمن مهد کودک لهستان، “سبز زندگی است” تقریباً سی سال است که با وجود آشفتگی های جهانی و محلی، تغییرات پویا و غیرمنتظره و در میان غیرقابل پیش بینی بودن زمان حال، ثابت مانده است.

نوآوری ها – مایه حیات صنعت
ارقام جدید گیاهی و محصولات جدید همیشه مورد توجه بازدیدکنندگان و همچنین روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرها و غیره قرار می گیرد. موضوعات جدید موضوع اصلی گزارش های نهایی در مورد رویداد یا پست های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده توسط بینندگان را تشکیل می دهند.

مطابق با این اصل، مسابقه نوآوری های گیاهی به بخشی جدایی ناپذیر از نمایشگاه “سبز زندگی است” تبدیل شده است و اعتبار شایسته ای به دست آورده است. این نمایشگاه را از سایر رویدادهای صنعت متمایز می کند و انگیزه بازاریابی آن را تقویت می کند.

طیف متنوعی از محصولات، تمرکز بر گیاهان
156 غرفه دار از 9 کشور (به جز لهستان، اینها عبارتند از: بلژیک، دانمارک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لیتوانی، هلند و ایالات متحده آمریکا) طیف متنوعی از محصولات و خدمات را ارائه خواهند کرد. حدود 64.3٪ از غرفه داران مواد گیاهی – عمدتاً انبارهای مهدکودک را نشان می دهند. سایر نمایشگاه های مورد انتظار در نمایشگاه بین المللی GREEN IS IS LIFE & FLOWER EXPO POLAND 2022 عبارتند از: دانه ها، پیازهای گل، گیاهان بالکن و بستر، درخت کریسمس، گل های شاخه بریده، گیاهان گلدانی، لوازم جانبی گل فروشی، بسترها، کودها، محصولات حفاظت از گیاه، ابزار. ، ماشین آلات، فن آوری های مهدکودک و محوطه سازی، گلدان، بسته بندی، برچسب، حمل و نقل و تدارکات، محصولات تزئینی، سرامیک، اقلام محوطه سازی، مبلمان، پیاده روها، پشتیبانی فروش، برنامه های کامپیوتری، کتاب، مجلات.

سخنران مهمان ویژه کنفرانس که در بخشی از آن با کمپین اتحادیه اروپا “شهرهای سبز بیشتر برای اروپا” (شهرهای سبز اروپا) مرتبط است، مارتا شوارتز خواهد بود. این معمار منظر آمریکایی مشهور جهان و یک مبارز سرسخت برای استفاده از فضای سبز به عنوان یک عامل کاهش دهنده تغییرات آب و هوایی در مورد “شهرهای آینده و منظر شهری” صحبت خواهد کرد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی GREEN IS LIFE & FLOWER EXPO لهستان در تاریخ 1 تا 3 سپتامبر 2022 در مکان سنتی خود یعنی EXPO XXI Warszawa برگزار می شود. شعار آن “به طور طبیعی!” در زبان لهستانی معنایی دوگانه دارد اما بدون شک به طبیعت اشاره دارد. در این نمایشگاه بیش از 150 غرفه دار از 9 کشور جهان حضور خواهند داشت که در درجه اول گیاهان را به نمایش می گذارند، اما همچنین بسیاری از محصولات دیگر را که در صنعت باغبانی و باغبانی متداول هستند، ارائه می دهند. برای بازدیدکنندگان برنامه جالبی از رویدادهای همراه با نمایشگاه ارائه می شود.

مخاطبین زنده با ارزش
پس از محدودیت های همه گیر، نقش جلسات حضوری – با شرکای تجاری یا مصرف کنندگان – به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

در طول این سه روز، همه بازدیدکنندگان می‌توانند از پیشنهاد تجاری نمایشگاه گیاهان (در فضای باز نمایشگاه) – با محصولات کمیاب و انبار باکیفیت مهدکودک مستقیماً از طرف تولیدکنندگان، استفاده کنند.

استودیو “سبز زندگی است”
سال گذشته اولین موفقیت آمیز استودیو نمایشگاهی “سبز زندگی است” بود که به طور زنده از EXPO پخش شد. پخش ها بعد از پخش از طریق اینترنت نیز در دسترس بود. این استودیو در سال 2022 بازخواهد گشت!

تقریباً 30 سال است که ورشو میزبان سبزترین نمایشگاه باغبانی در اروپای مرکزی و شرقی بوده است. “سبز زندگی است” که در سال 1993 تأسیس شد، مأموریت خود را برای محبوب کردن مهدکودک ها – درختان، درختچه ها، گیاهان چند ساله، کوهنوردان – آغاز کرد و در نتیجه به این کار ادامه می دهد. در همان زمان، سازمان دهندگان آن – انجمن مهد کودک لهستان و Agencja Promocji Zieleni – فرمول رویداد را با تغییر پویا وضعیت صنعت و بخش های خواهر آن، با گسترش دایره شرکت کنندگان و دریافت کنندگان، تطبیق می دهند.

“سبز زندگی است” – نام تجاری قوی
جوانا فیلیپچاک با قاطعیت می گوید: “سبز زندگی است” یک نمایشگاه منحصر به فرد است. – در این بخش از اروپا فقط در اینجا می توانید چنین مجموعه غنی از گیاهان با کیفیت برای باغ ها و فضاهای سبز را ببینید. همه چیز – در زیبایی کامل خود، در طول فصل رشد.

“جلسات باغ” برای مصرف کنندگان
به عموم مردمی که دعوت شده اند در تاریخ 3 سپتامبر به نمایشگاه بیایند، یک برنامه جذاب اضافی از رویدادهای همراه نیز تحت عنوان “جلسات باغ” ارائه می شود. این شامل سخنرانی ها و ارائه هایی است که دانش عملی را ارائه می دهد، و همچنین توصیه های تخصصی برای صاحبان باغ و دوستداران گیاهان در نظر گرفته شده است.



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
سبز زندگی است
www.greenislife.pl