این باغ شهری رهبران جوان را پرورش می دهد

Perales که متخصص محیط زیست و پایداری جامعه و یک داوطلب فعلی در باغ بود، ترکیب یک باغ اجتماعی و یک فضای صنعتی را بسیار جذاب یافت. او متوجه شد که به باغ کشیده شده است، هر آخر هفته داوطلب می شود و در مورد محیط زیست بیشتر می آموزد.

Perales، بومی جنوب غربی دیترویت، همچنین گیاهانی را برای باغ از مزرعه UM Campus تهیه کرد، که اکنون همه گیاهان را بدون هیچ هزینه ای تامین می کند. این به باغ اجازه داد تا پول بیشتری برای کارآموزان بگذارد. او همچنین پروژه‌ای را رهبری کرد که در آن کارورزان لاستیک‌های لاستیکی ریخته‌شده در آن منطقه را گرفتند، آن‌ها را رنگ کردند و با شلنگ‌های قدیمی دور خط حصار باغ آویزان کردند.


سارا کلارک

این گروه همچنین با Community Action to Promote Healthy Environments، یک مشارکت تحقیقاتی مشارکتی مبتنی بر جامعه مستقر در دانشکده بهداشت عمومی UM، که هدف آن بهبود کیفیت هوا در دیترویت است، همکاری می‌کند.


یاهیر هرناندز 19 ساله در 15 سالگی در باغ های شهری کادیلاک در جنوب غربی دیترویت شروع به کار کرد.

پرالز گفت: “من دیدم که فرصت بزرگتری برای یادگیری مستقیم بیشتر در زمینه محیط زیست وجود دارد و در واقع تاثیری در آن ایجاد می کنم.” “بنابراین پس از داوطلب شدن در اینجا، به نوعی فکر کردم که می‌خواهم به حوزه محیط زیست بروم.”

این باغ از آوریل تا اکتبر کار می کند. کلارک گفت اگر آنها بتوانند گلخانه ای تهیه کنند، این باغ تبدیل به یک باغ تمام سال می شود.

کلارک گفت: «ما آن را یک آزمایشگاه زنده می نامیم که در آن نه تنها میوه و سبزیجات پرورش می دهیم، بلکه رهبران جامعه را از جوانان تا تمام سنین پرورش می دهیم.

این باغ امنیت غذایی را برای ساکنان با دسترسی اندک به فضای باغ یا محصولات تازه فراهم می کند و به الگویی برای شیوه های باغبانی پایدار تبدیل شده است زیرا ساکنان در فاصله چند قدمی خانه های خود رشد می کنند و محصول را برداشت می کنند.

راکل گارسیا، مدیر اجرایی Southwest Detroit Environmental Vision، گفت که رابطه طولانی مدت بین UM و SDEV به حمایت از باغ از طریق کمک های مالی، گیاهان از مزرعه پردیس و پشتیبانی فنی کمک کرده است. او گفت که UM Poverty Solutions از پروژه های دیگر در این محله مانند پارک ها و باغ ها نیز حمایت کرده است.

“همه این پروژه ها شامل مشارکت ساکنان و جوانان است. بنابراین همه آنها توسط ساکنان هدایت می شوند. آنها آن را طراحی می کنند و به ما می گویند که چه می خواهند.

کلارک گفت: “ما نه تنها محصولات تولید می کنیم، بلکه به عنوان رهبران و مباشران محیط زیستی عمل می کنیم که از قبل شروع به اعمال تغییرات در مورد دسترسی به غذا و سلامت در جنوب غربی دیترویت کرده اند.”

کلارک گفت: “دانشجو بودن در دانشگاه میشیگان و کارمندی در Southwest Detroit Environmental Vision به ما کمک کرد تا منابع زیادی را به جنوب غربی دیترویت بیاوریم.”

او مدرک لیسانس خود را در مطالعات زیست محیطی و پایداری از ایالت میشیگان دریافت کرد و سپس برای مدرک دوگانه از UM – مدرک کارشناسی ارشد در محیط زیست و پایداری و برنامه ریزی شهری و منطقه ای ادامه داد.

یاهیر هرناندز در سن 15 سالگی فکر می کرد در حال ثبت نام برای یک کار معمول تابستانی در باغ های شهری کادیلاک در جنوب غربی دیترویت است.

اکنون 19 ساله، هرناندز به تازگی سال اول کالج خود را در دانشگاه ایالتی میشیگان به پایان رسانده است، جایی که در رشته مهندسی بیوسیستم تحصیل می کند.

پرالز گفت: “من واقعاً علاقه مند بودم ببینم که چگونه محیط های ساخته شده می توانند بر کیفیت زندگی و سلامت تاثیر بگذارند، و سپس چگونه جامعه با همه اینها تلاقی می کند.” «باغ شهری به من فهماند که من خیلی بیشتر از یک فرد در جامعه ام هستم. این باعث شد بفهمم که می‌توانم تأثیر مستقیمی روی مردم بگذارم.

مونیکا بوتلو، که چند بلوک دورتر از باغ زندگی می کند، اخیراً با دخترانش به آنجا رفتند. او گفت: “دانستن این که برش تازه است، تفاوت ایجاد می کند.” “سالم است، و داشتن فضای مورد استفاده عالی است.” او به خصوص پیاز و فلفل را دوست دارد.

پروژه های دیگر شامل پروژه های سنگ بنای انجام شده توسط دانشجویان فارغ التحصیل در UM و مشارکت در رویدادهای داوطلبانه مانند روز مشارکت دیترویت U-M است. کلارک همچنین علاقه مند به کاهش چالش ها در محیط هایی مانند سیل و کاهش اثر جزیره گرمایی شهری است.

او گفت: “باغ واقعاً من را در جنبه زیست محیطی چیزها علاقه مند کرد، و منظورم این است که آنها واقعاً روی کمک به جهان در جنبه زیست محیطی تمرکز می کنند و در عین حال به اعضای جامعه نیز کمک می کنند.” “قطعا چیزهای بیشتری از گیاهان در اینجا وجود دارد.”

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه میشیگان
www.umich.edu



منبع

یکی از این رهبران دولورس پرالس است. او در سال 2013 زمانی که دانش‌آموز دوم دبیرستان کریستو ری در دیترویت بود، به این باغ پی برد و به دنبال برآورده کردن ساعات خدمت دانش‌آموزان برای فارغ‌التحصیلی بود.

ارتباطات در حال رشد
این ارتباطات که کلارک و پرالز با UM دارند به حفظ باغ و جامعه کمک می کند.

او گفت که کلارک اولین کسی بود که به او در مورد محیط زیست و اینکه با فضاهایی که در آن هستید چه کاری انجام دهد و اینکه چگونه می تواند بر مردم تأثیر بگذارد یاد داد.

رهبران جامعه در حال رشد
باغ شهری کادیلاک در مریت، باغ شهری یک هکتاری واقع در شهر مکزیک، زاییده فکر یک فارغ التحصیل دانشگاه میشیگان بود. سارا کلارک کارشناسی ارشد خود را در برنامه ریزی شهری از دانشگاه UM گرفت و اکنون مدیر برنامه های زمین و آب در Southwest Detroit Environmental Vision است. او این ایده را داشت که از محوطه قبلی پارکینگ اجرایی کارخانه خیابان کادیلاک کلارک به عنوان چیزی بهتر استفاده کند.

در طول دهه گذشته، این باغ دارای موارد زیر است:

  • 331 کانتینر حمل و نقل را از جنرال موتورز تغییر کاربری داد و آنها را به بسترهای مرتفع برای رشد فلفل تازه، گوجه فرنگی، کاهو، کلم پیچ و سایر سبزیجات و میوه هایی که جامعه می تواند بدون هزینه برداشت کند، تبدیل کرد.
  • داوطلبان و بازدیدکنندگانی را از ایالت، کشور و جهان جذب کرد که در حین کار در کنار داوطلبان جامعه که کار را هدایت می‌کنند، بیش از 60000 ساعت خدمات را اهدا کرده‌اند.
  • استفاده بهینه از آب با ساخت سیستم های آبریز باران.
  • تن ها محصول تازه و رایگان را به ساکنان محلی ارائه کرد. تنها در سال 2020، 1.9 تن میوه و سبزیجات بین بیش از 700 نفر از ساکنان دیترویت توزیع شد.

“بنابراین قطعا وجود این باغ در این فضا مانع قیمت را از بین برده است و به ساکنان این امکان را می دهد تا میوه ها و سبزیجات را کاملاً رایگان و بدون هیچ گونه سوال یا هزینه ای بچینند و این موارد را در رژیم غذایی خود ادغام کنند در غیر این صورت ممکن است قادر به چیدن میوه ها و سبزیجات نباشند. انجام دهید.

در آن زمان، این شغل جذاب بود، زیرا او با دستان خود در کاشت، مراقبت و برداشت گیاهان کار می کرد، و هرکسی که در Southwest Detroit Environmental Vision ملاقات کرد، «شخصیت های بسیار خوبی داشتند. نمی توانم روزی را به یاد بیاورم که از آن لذت نبردم یا حوصله ام سر رفته باشد.»


دولورس پرالس

تابستان بعد، او به عنوان ناظر میدانی استخدام شد و مسئولیت ها و پتانسیل رهبری او افزایش یافت. او نحوه تعامل با جامعه و داوطلبان را از طریق تورهای باغ و دادن وظایف به آنها در باغ یاد گرفت، اما مهمتر از آن، فقط صحبت کردن با آنها در مورد عملکردشان. سپس تحقیقات کیفیت هوا را انجام داد و رهبری یک تیم را آغاز کرد.

جوانه های زودرس
در سال 2012، رهبرانی به نمایندگی از دید زیست محیطی جنوب غربی دیترویت، گروه ایده آل، جنرال موتورز، ساکنان، سازمان های غیرانتفاعی، مشاغل، مدارس و سایر سازمان های محلی باغ را با در نظر گرفتن و برای جامعه توسعه دادند.