“این برجنیای جدید چند کاره یک ستاره است”

برای اطلاعات بیشتر
Jelitto Staudensamen GmbH
ایمیل: [email protected]
www.jelitto.com



منبع

فروش مرکز باغ بهاره و پاییز
به گفته Uebelhart، Snowtime برای فروش در مرکز باغ بهار و پاییز مناسب است. علاوه بر این، برای کاشت ظروف فصلی نیز مناسب است و تا پاییز به حمایت از جامعه گرده افشان ادامه خواهد داد.

برای کاتالوگ 2022/23 Jelitto اینجا را کلیک کنید.

در باغ
“برجنیا “Snowtime” با زهکشی خوب رشد می کند و در موقعیت کامل به سمت نور خورشید قرار می گیرد. در آب و هوای گرم تابستان به سایه بیشتری نیاز است. اگر آنچه را که دوست دارد، به شما با فصول لذت برفی پاداش می دهد.”

گئورگ اوبلهارت از Jelitto هنگام صحبت در مورد گونه جدید خود به نام Snowtime می گوید: “این برجنیای چند کاره جدید یک ستاره است.” او توضیح می دهد که در پاییز با همان گل های سفید خالص.

گل های سفید در پاییز
این گیاه در آزمایش‌های ما بهترین است و شامل ارقام شناخته‌شده‌ای مانند Silberlicht می‌شود. ارتفاع این گیاه در حالی که گل می‌دهد 45 سانتی‌متر (18 اینچ) است و گیاهان مقاومی هستند، با محدوده زون 3-8.» ویژگی خاص این رقم این است که با همان گل های سفید در بهار دوباره شکوفا می شود. “بسیاری از گونه های سفید دیگر در ماه های گرم به رنگ صورتی شکوفا می شوند.” و به گفته Uebelhart، شاخ و برگ چرمی سبز براق به شکل گوش موشی برای گل آرایی پاییزی-زمستانی عالی است.