“این خط تولید 3 هفته در زمان تولید صرفه جویی می کند”

او تاکید می کند که نه تنها زمان تولید برای موفقیت این خط کلیدی است، بلکه ویژگی های کارخانه نیز کلیدی است. انواع گل‌های بزرگ و بادوام دارند که فرصت‌های فروش را افزایش می‌دهد. اینفینیتی یک گل رز مجلل در گلدان است، اما رشد آن آسان است.

برای اطلاعات بیشتر:
گل رز برای همیشه
رزا اسکلوند
T: +45 51 57 19 90
[email protected]
لینکدین: رزا اسکلوند
اینستاگرام: roses.forever.dk
فیس بوک: روزاس رز
www.roses-forever.com





منبع گل رز بی نهایت در گلخانه.


بی نهایت صورتی

اضافه شده جدید به این محدوده، “بی نهایت زرد” است. “بسیاری از تولیدکنندگان به دنبال یک نوع زرد خوب هستند، و بنابراین ما بسیار خوشحالیم که اکنون یکی از آنها را داریم.” اولین گونه ها به صورت تجاری توسط یکی از تولیدکنندگان مجاز آنها در هلند کشت می شود و در طول پاییز، او انتظار دارد که مواد برش کافی برای تحویل به سایر تولیدکنندگان مجاز خود در ژاپن، چین، مالزی و نروژ داشته باشد.


بی نهایت سفید و شاهزاده خانم بی نهایت


ملکه بی نهایت

آندرس اسکلوند، پسر رزا، در IFTF 2021 در Vijfhuizen با سری گل رز Infinity.

با بحران انرژی فعلی، تولیدکنندگان به دنبال راه حل های جایگزین و موثرتری برای مصرف انرژی هستند. علاوه بر تمام گزینه های فنی موجود، تغییر محصول نیز چیزی است که بسیاری از تولیدکنندگان در نظر دارند. و پرورش دهنده گل رز Rosa Eskelund از Roses Forever این روند را در افزایش تقاضا برای گل رز Infinity خود تشخیص می دهد. این خط فقط به یک برش نیاز دارد و بنابراین سه هفته زودتر از بسیاری از گل رزهای گلدانی دیگر به پایان می رسد.

مشتاق دیدار آنها هستید؟
مشتاق دیدن بی نهایت گل رز و ملاقات با تیم Roses Forever؟ در IFTF در Vijfhuizen، هلند، که از 9 تا 11 نوامبر برگزار می شود، آنها انواع خود را در غرفه B2.24 به نمایش خواهند گذاشت.