“این ساختمان جدید ما را قادر می سازد تا ردپای کربن خود را به شدت کاهش دهیم.”

کوئن پک ایالات متحده آمریکا اخیراً به مکان جدیدی در دورال، میامی (FL) نقل مکان کرد. مارکو زوآن، مدیر عامل بسته بندی گل و گیاه آمریکای شمالی، می گوید: “این ساختمان جدید بزرگتر، مدرن تر، موقعیت بهتری دارد، و مهمتر از همه، به ما امکان می دهد تا ردپای کربن خود را کاهش دهیم زیرا پوشش گلدان خود را تولید می کنیم.” شرکت.

چرا تولید خود را در ایالات متحده آمریکا؟
این مکان جدید کوئن پک را قادر می‌سازد تا تولید خود را از کاورهای قابلمه در ایالات متحده داشته باشد. اما چرا این سرمایه گذاری بزرگ؟ ما قبلا از چین وارد می کردیم، اما به دلیل اینکه محصولی با حجم بالا است و در نتیجه حمل و نقل هوایی زیادی دارد، سال ها به فکر راه اندازی تولید خود در آمریکای شمالی و ایالات متحده بودیم. او می‌گوید علاوه بر این، به دلیل مشکلات کانتینری، مانند کمبود فضا و قیمت‌های بالا، تصمیم گرفتیم به جلو برویم و این ابتکار هیجان‌انگیز را در 1.5 سال گذشته توسعه داده‌ایم. Zwaan می افزاید: “این یک سرمایه گذاری بزرگ است زیرا ماشین ها به صورت سفارشی ساخته می شوند، اما هزینه های حمل و نقل به شدت کاهش می یابد، تا 95٪، به نوبه خود باعث کاهش ردپای کربن ما می شود.”



منبع

در بهار آماده است
انتظار می رود در بهار ماشین ها در محل جدید کار کنند. یک نمایشگاه بزرگ نیز در حال حاضر در حال ساخت است. زمانی که درهای خود را باز کند به مشتریان خود اطلاع خواهیم داد.

بازار پوشش گلدان در آمریکای شمالی
“کاورهای قابلمه محصولی است که به طور گسترده در آمریکای شمالی مورد استفاده قرار می گیرد. من می توانم بگویم این یک چیز معمولی در آمریکای شمالی است. روکش قابلمه بیش از 20 سال است که استفاده می شود، و این محصولی است که بسیاری از سوپرمارکت ها انتخاب می کنند، زیرا آسان است. و روشی کم‌هزینه برای ارتقاء گیاهان. بازار محصول عظیمی وجود دارد و تقاضا برای این محصول همچنان در حال افزایش است. برای اینکه تصوری را ایجاد کنیم، در محل ما در کانادا، انتظار داریم در سال 2023 30 میلیون جلد گلدان تولید کنیم.”

دلیل حرکت
کوئن پک تصمیم گرفت در همان منطقه محل قبلی بماند زیرا اکثر عمده فروشان اینجا هستند و از این طریق می توانیم نزدیک مشتریان خود بمانیم. پس چرا حرکت کنیم؟ مکان جدید از نظر تدارکاتی با یک نمایشگاه جدید و بزرگتر و محیط اداری بهتر کمی بهتر است، اما دلیل اصلی این است که مکان جدید بسیار بزرگتر است که امکان تولید پوشش گلدان را در خانه فراهم می کند.

برای اطلاعات بیشتر
کوئن پک آمریکا
مارکو زوآن
ایمیل: [email protected]
9200 NW 25th Street
میامی، FL 33172
koenpack.com

مزایا برای مشتریان
کاهش هزینه های حمل و نقل نیز مزیتی برای مشتریان ما خواهد داشت. زوآن توضیح می دهد، “دو مزیت عمده وجود دارد، قیمت و کیفیت. در مورد قیمت، حتی اگر در ابتدا سرمایه گذاری بزرگی است، قیمت ها کاهش می یابد زیرا ما هزینه های حمل و نقل را به شدت کاهش می دهیم. و در مورد کیفیت، در کانادا نیز ما محصولات خود را تولید می کنیم. با دستگاهی که با همکاری یک ماشین‌ساز داخلی طراحی و ساخته شده است، روکش قابلمه‌های خود را می‌پوشاند. می‌بینیم که محصولاتی با کیفیت ثابت ارائه می‌کند.


مارکو زوآن با تعدادی از کاورهای قابلمه خود.


ساختمان جدید