“این گواهی به ارتقای فروش کمک می کند”



منبع

برای اطلاعات بیشتر
GLOBALG.AP
[email protected]
www.globalgap.org

اعتبار عکس: Gerbera van Megen GbR

در Gerbera van Megen، یک شرکت گل‌کاری مستقر در Straelen در منطقه Lower Rhine، پایداری اولویت اصلی است. این تجارت خانوادگی که توسط توماس ون مگن و پدرش هانس پیتر اداره می شود، بیش از 110 گونه مختلف ژربرا را در 1.5 هکتار گلخانه کشت می کند.

از ماه می 2021، این کسب و کار خانوادگی با کمک یک دستگاه بسته بندی نوآورانه، محصولات زینتی خود را منحصراً در کاغذ بسته بندی می کند. مدیر جوان تاکید می کند: ما تنها تولید کننده ژربرا در اروپا هستیم که جرات کرده ایم این قدم را برداریم.

گلخانه‌های جدید که چند سال پیش ساخته شده‌اند، از نظر انرژی کارآمد هستند و تولیدکنندگان محصولات زینتی نیز از نیروگاه ترکیبی حرارت و برق استفاده می‌کنند. در نتیجه، آنها توانسته اند تقریباً نیازهای کلی گرمایش خود را به نصف کاهش دهند. توماس ون مگن می‌گوید: «در آغاز سال گذشته، ما شروع به استقرار یک ربات محافظ گیاهی نوآورانه کردیم. بخش اعظم حفاظت از گیاهان توسط ارگانیسم های مفید انجام می شود که ربات آنها را به شیوه ای خاص و ملایم و با دقت دقیق روی گیاهان اعمال می کند. اگر به محصولات مایع محافظ گیاهی نیاز باشد، ربات آنها را نیز بسیار کارآمد، حدود 30 تا 50 درصد اقتصادی‌تر از روش‌های معمولی، به کار می‌برد. علاوه بر این، تولیدکنندگان عمدتاً از محصولات بیولوژیکی حفاظت از گیاهان استفاده می کنند.

بسته بندی کاغذ از 80 درصد مواد بازیافتی ساخته شده و دارای مهر FSC است. توماس ون مگن می‌گوید: «مشتریان ما به لطف بسته‌بندی‌های کاغذی، افزایش مجدد فروش محصولات ما را گزارش کرده‌اند. مصرف‌کنندگان از دیدن ضایعات پلاستیکی کمتر خوشحال هستند». کسب و کار خانوادگی نیز چندین سال است که گواهینامه GlobalGAP را دریافت کرده است. ون مگن می گوید: “این گواهی قطعا به ارتقای فروش کمک می کند، زیرا بسیاری از خرده فروشان اکنون فقط کالاهایی را خریداری می کنند که استانداردهای GlobalGAP را دارند. مشتریان ما می توانند مطمئن باشند که ژربراهای تایید شده به روشی به خصوص سازگار با محیط زیست تولید شده اند.”