این یک راه حل بزرگ اولترافیلتراسیون است

علاوه بر این، این سیستم همچنین با مصرف انرژی کمتر از 0.16 کیلووات بر متر مکعب، بسیار کارآمد در مصرف انرژی است. علاوه بر این، این تنها اولترافیلتراسیون در بازار است که خود را حفظ می کند. این امر سرمایه‌گذاری اولیه را اندکی افزایش می‌دهد، اما همانطور که Jochum توضیح می‌دهد، این هزینه‌ها با هزینه‌های عملیاتی نسبتاً سریع به دست می‌آیند.

اولترافیلتراسیون نصب شده از آب مینیس دارای مزایای متعددی است. از آنجایی که تخلیه آب در منطقه Leamington یک مشکل است، Mienis سیستم را به گونه ای طراحی کرد که بتواند در یک حلقه بسته 100٪ کار کند، بنابراین بدون هیچ فاضلابی.

اولترافیلتراسیون
او توضیح می دهد که چرا معتقد است اولترافیلتراسیون بهترین روش ضد عفونی آب موجود است. اساس ساده است؛ تمام تکنیک‌های دیگر روی از بین بردن عفونت‌ها تمرکز می‌کنند، اما بافت مرده باقی می‌ماند. اولترافیلتراسیون یک مانع فیزیکی است که عفونت‌ها را از آب فیلتر می‌کند و به نرخ‌های ضدعفونی بسیار بهتری دست می‌یابد. یک واحد UV یا پاستوریزاسیون خوب می‌تواند مینیس واتر با غشای UF ما 99999999 درصد از باکتری ها را از آب و 99999 درصد همه ویروس ها را فیلتر می کند. بزرگترین مزیت این کار این است که بافت مرده از آب خارج می شود. آب و بنابراین نمی تواند به عنوان غذا یا بستری برای رشد عفونت های جدید عمل کند. به همین دلیل است که تقریباً همه مشتریان ما هم منابع آب ورودی و هم زهکشی خود را درمان می کنند. به خصوص اگر در گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای مشکلات ویروسی داشته باشند. و خیار.”

Mienis Water به تازگی اولترافیلتراسیون را در لیمینگتون، کانادا نصب کرده است. اولترافیلتراسیون 96 متر مکعبی در ساعت که مینیس واتر نصب کرده است، بزرگترین دستگاه در آمریکای شمالی در محیط باغبانی است و آب باران/برکه را ضدعفونی می کند. “از آنجایی که کمبود آب یک مشکل بزرگ در منطقه لیمینگتون است، مشتری می خواست با خیال راحت از آب باران خود استفاده کند. اولترافیلتراسیون یک تکنیک بسیار غیر معمول در منطقه است، اما از آنجایی که سایر تکنیک های ضد عفونی به اندازه کافی کافی نیستند، انتخاب سختی نبود. به خصوص در باغبانی ارگانیک، می گوید Jochum Genuit از Mienis Water.

Mienis Water متخصص غشاء و فرآیندهای غشایی است. Jochem: “با بیش از 50 سال، ما قدیمی‌ترین سازنده سیستم‌های اولترافیلتراسیون برای انواع منابع آب در باغبانی هستیم. ما با سیستم‌های اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون خود سابقه خوبی ایجاد کرده‌ایم و به دلیل راه‌حل‌های قابل اعتماد و قوی خود شناخته شده‌ایم. اگر مشکلی برای سیستم ما ایجاد شود، ما 24 ساعته با پشتیبانی جهانی خود در دسترس هستیم.”



منبع

96 متر مکعب در ساعت اولترافیلتراسیون