باران های کالیفرنیا نشان دهنده ناتوانی در جذب آب باران کافی است

گفته می شود که کالیفرنیا مشکل آب ندارد بلکه مشکل ذخیره آب دارد. پس از بارندگی های اخیر و حتی سیل در ایالت، این موضوع کجا را ترک می کند؟

تولیدکنندگان میوه کلاسیک قبلاً اولین مزرعه خود را قبل از وقوع طوفان در زمین داشتند.

تماشای روان آب
وقتی نوبت به این باران‌ها می‌رسد، پیدا کردن پرورش‌دهنده‌ای در کالیفرنیا که فکر نمی‌کند چنین بارندگی مفیدی باشد، برای شما سخت خواهد بود. این نوع باران‌ها واقعاً برای خاک مفید هستند و به چیزهای زیادی در خاک کمک می‌کنند. با این حال، ما به عنوان کشاورز نمی‌توانیم آن را تصرف کنیم، و من می‌توانم بگویم که اکثریت آن چنین نبود.» در واقع، عناوین اخیر خشم ناشی از تماشای بارش باران به اقیانوس آرام را روشن کردند.

«آب زیادی در کالیفرنیا پایین آمد. توانایی گرفتن برخی از آن وجود داشت، اما مشکل اصلی در اینجا همچنان کمبود فضای ذخیره سازی در دسترس برای این طوفان های بزرگ است. تام کنرادو از شرکت کلاسیک فروت در فرزنو، کالیفرنیا، می‌گوید: «به‌نظر می‌رسد در چند سال گذشته بیشتر این طوفان‌ها را تجربه کرده‌ایم.

این باعث می‌شود که ناامیدی ناشی از کمبود فضای ذخیره‌سازی سخت‌تر شود. اولین طوفان بزرگی که از راه رسید، پمپ ها اساساً بیکار بودند. اگر مقداری از آن بتواند به منابع آب زیرزمینی برسد، کمک خواهد کرد. ما امیدوار بودیم که این اتفاق بیفتد، اما پمپ های زیادی وجود ندارد.» او می گوید. “اگر آنها بتوانند مقداری از این آب را بگیرند و آن را نگه دارند و تلاش کنند تا این مخازن را برای آینده به حالت اولیه برگردانند و تخصیص ها را افزایش دهند، عالی خواهد بود. با این حال، اکثر آب در حال رها شدن است.»

در کل، کنرادو از منظر آب احساس می‌کند، حتی پس از آن همه باران، سال چالش‌برانگیز دیگری برای تولیدکنندگان کالیفرنیایی خواهد بود. «انتظار می‌رود که سال خوبی برای گوجه‌فرنگی کنسروسازی با قیمت‌های بالاتر باشد، زیرا تولید کمتری وجود دارد. خربزه نیز می تواند با استفاده از آب کمتر در هکتار کشت شود. “این موقعیت خوبی است که ما در آن باشیم، اما ای کاش آب بیشتری داشتیم تا بتوانیم این کار را انجام دهیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
تام کنرادو
شرکت میوه کلاسیک
تلفن: +1 (559) 271-9200
[email protected]
www.classicfruit.com



منبع در حالی که کاشت محصولات آتی در مناطقی مانند سالیناس به تعویق افتاد که احتمالاً منجر به شکاف در عرضه کاهو در آوریل و مه خواهد شد، Conrado نگران محصولات خربزه خود نیست زیرا اولین مزرعه خود را قبل از وقوع طوفان در زمین داشت. از طریق.