بازارهای گل در میان شور جشن شکوفا می شوند

در deccanherald.com بیشتر بخوانید



منبع در آستانه اوگادی، بازارهای شهر شلوغ بود و هزاران نفر در لحظه آخر خرید می کردند. این فستیوال، به مناسبت سال قمری هندو، با توزیع bevu bella، ترکیبی از چریش و نعناع، ​​در میان خانواده‌ها و دوستان به عنوان نمادی از اهمیت حفظ تعادل در مواجهه با فراز و نشیب‌های زندگی جشن گرفته می‌شود.

خریداران به فروشگاه‌های پارچه، جواهرات و بازارهای گل سرازیر شدند. افزایش شدید قیمت ها مانع از کسب و کار سریع در بازارهای گل نشد. اسماعیل سایت، تاجر در راسل مارکت گفت: «ما تجارت خوبی انجام دادیم و این اولین بار پس از آرامش کووید است.

خیابان‌ها با رنگ‌ها و رایحه‌های زنده انبه و برگ‌های چریش در چندین منطقه زنده شدند. بازارهای KR Market، Yeshwantpur، Gandhi Bazaar، Malleswaram، Basavanagudi، Jayanagar، Vijayanagar، Madiwala، KR Puram، Yelahanka و Kengeri شاهد افزایش مشتریان مشتاق برای خرید کالاهای فصلی بودند.

تقاضای جشنواره برای گل افزایش یافته است. تاجران گل گانگا و نارایان از KR Market می‌گویند: قیمت گل رز، یاس، کراساندرا و گل داوودی افزایش شدیدی داشته است. کراساندرا به ازای هر کیلوگرم 1200 روپیه، یاسمن به ازای هر کیلوگرم 800 روپیه و گل داوودی و گل رز به ازای هر کیلوگرم 240 روپیه قیمت دارد.