بازدید از تعاونی حرفه ای گل جینینگ کونیانگ ژانگلیانگ

این تعاونی به شدت استانداردهای درجه بندی شرکت های گل مربوطه و بازار تجارت قلب گل کونمینگ را برای درجه بندی، مرتب سازی و بسته بندی، بسته بندی یکپارچه، نام تجاری یکپارچه و فروش یکپارچه اجرا می کند. با توجه به محصول خوب، کیفیت پایدار و شهرت خوب، کانال فروش بسیار پایداری را باز کرده است.

تعاونی حرفه ای گل Jinning Kunyang Zhangliang در سال 2010 با تمرکز بر کاشت گل رز تاسیس شد. در حال حاضر دارای کارگاه بسته بندی گل شاخه بریده به مساحت 3300 متر مربع و سردخانه 800 متر مربع می باشد. سطح کاشت تعاونی 120 مو با 163 عضو است و اعضا گل رز با مساحت 1800 مو با تولید سالانه 34 میلیون گل و فروش سالانه 63 میلیون یوان می کارند.

بازدیدکنندگان از Gهمایش صنعت reenhouse از پایگاه گلکاری بازدید کرد



منبع

در زمینه فروش محصولات گل رز، تعاونی عرضه پایدار محصولات گل رز را ایجاد کرده است با شرکت گل کیائوفنگ هنگ کنگ، شرکت گل یوننان هنگ فنگ وانلی، شرکت گل یوننان هویجی، شرکت گل یوننان هواتیلیان، شرکت گل یوننان لویه، گل یوننان زینگفا، گل یوننان جیاهونگ و … و محصولات آنها برای حراج وارد بازار بین المللی گل دونان شده است. . یک زنجیره صنعتی نسبتا کامل از کاشت تا فروش را تشکیل داده است. این محصولات به تایلند، سنگاپور، هنگ کنگ و سایر کشورها و مناطق جنوب شرقی آسیا صادر می شود و به گوانگژو، شانگهای، پکن، هاربین و سایر شهرهای داخلی نیز فروخته می شود.