بازدید از جنگل شهری در میانه نیویورک: Farm.One 2.0

Farm.One از مارس امسال دوباره راه اندازی شده است و ما نمی توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم! راب در مصاحبه قبلی در مورد راه اندازی مجدد مزرعه گفت: “بازگشت آنلاین زمان دیوانه کننده ای بود و در نهایت به ما فرصتی داد تا چیزهایی را که مدت ها منتظر آنها بودیم اصلاح کنیم.”

Pipp Horticulture سیستم‌های Grow Rack خود را برای مزرعه جدید نصب کرد


گل های خوراکی و تزئینی مختلفی در داخل مزرعه پرورش داده می شود.

“ما در یک سطح رشد 500 متر مربع رشد می کنیم در حالی که نتیجه کل 1500 متر مربع خواهد بود. ما هفت قفسه را اضافه می کنیم که توسط Pipp Horticulture عرضه می شود، با بیش از 100 گونه برای رشد هر چیزی که درخواست می شود. از آنجایی که تا کنون بیش از 700 گونه رشد کرده ایم. ما اساساً می‌توانیم هر چیزی را به سرآشپزها ارائه کنیم.

ایجاد یک تجربه محله
راب به اشتراک گذاشت که آنها در شرف افزودن طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها به فضای آشپزخانه هستند که در آن یک سرآشپز چای و نوشابه‌های گازدار درست می‌کند تا مردم امتحان کنند و بخرند.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
راب لینگ، مدیر ارشد درآمد
مزرعه.یک
[email protected]
www.farm.one



منبع

با این حال، به عنوان مثال، در فصل زمستان، Farm.One تنها کسی است که می تواند گل و سبزی را عرضه کند، زیرا فصل های زیادی به آن گره خورده است. سپس، در ماه دسامبر، جشن‌های بسیاری وارد بازی می‌شوند که تقاضای متفاوتی برای محصولات مختلف وجود دارد. به طور کلی، ما امیدواریم که مراحل مختلف را در طول سال متعادل کند.

متعادل کردن فصلی بودن
همانطور که راب توضیح می دهد، بسته به فصل، سرآشپزها دوست دارند در ماه های تابستان گل های بیشتری ببینند. با این حال، این یک اثر معکوس نیز است زیرا مزارع محلی بیشتر در بالادستی در این دوره محصول بسیار خوبی در دسترس دارند.

“ما می خواهیم مفهوم کشاورزی صنایع دستی را معرفی کنیم. به آن نگاه کنید مانند صنعت آبجوسازی صنایع دستی، که 10 تا 15 سال پیش در تاسیسات کوچک در سراسر ایالات متحده شروع به ظهور کرد. به تدریج، آنها مقداری غذا اضافه کردند و به مکانی خوب برای معاشرت تبدیل شدند. و به دیگران در مورد محصولات خود آموزش دهید. این چیزی است که ما می خواهیم برای کشاورزی عمودی نیز به کار بریم. انواع بیشتری اضافه کنید، رو به مصرف کننده باشید و مطمئن شوید که می توانند محصول را خودشان ببینند و تجربه کنند. این مکان خوبی برای حضور است.” راب لینگ، مدیر ارشد درآمد در Farm.One می گوید.


عکس راب لینگ در مزرعه

او ادامه می دهد: “در بلندمدت، هدف ما تکرار موفقیت آنها و تاثیرگذاری بر یک اکوسیستم غذایی میراث کالایی، گسترده و غیرپایدار با ارائه گزینه های غذایی شهری محلی، سالم، در دسترس و پایدار است. ما این کار را نخواهیم کرد. بتوانیم تعداد بی شماری از مسائل مربوط به پایداری جهانی را که سیستم غذایی فعلی ما با آن مواجه است حل کنیم، اما ما تأثیری غیرقابل حذف بر روی قطعه خود خواهیم داشت و سهم خود را انجام خواهیم داد.»

درک پیتس، مدیرعامل جدید، مفهوم صنایع دستی را مطرح کرد زیرا دریافت که شباهت زیادی بین اخلاق دم کردن صنایع دستی و ماموریت در Farm.One – کشاورزی صنایع دستی وجود دارد. ما هر دو به کیفیت، تازگی، پایداری، مهارت، نوآوری، شفافیت و ارتباط نزدیک با جامعه اهمیت می دهیم.

گسترش سطح در حال رشد
ظرف چند ماه، سطوح در حال رشد بیشتری اضافه خواهد شد، که منجر به دو برابر ظرفیت فعلی آنها خواهد شد، زیرا بیشترین سهم مشتریان را سرآشپزها تشکیل می دهند، Farm.One دوست دارد آنها در انتخاب محصول مشارکت داشته باشند.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

تسهیلات مزرعه محله دارای یک دفتر، یک منطقه کشاورزی، یک منطقه برداشت و بسته بندی، یک اتاق مزه برای مهمانان برای چیدن گیاهان، گل ها، یا بیشتر، یک آشپزخانه، و یک فضای رویداد در مکانی است که در آن رویدادهای مختلف برای تبلیغ برگزار می شود. مزرعه. تلاش فرد و آموزش بازدیدکنندگان در مورد محصولات کشاورزی عمودی.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.


OG های Farm.One که حتی از آغاز مزرعه ترایبکا در آنجا بوده اند.