بازدید از پایگاه کاشت سبز و کارآمد دونان مرکز بین المللی نوآوری فناوری گل


هیئت همایش صنعت گلخانه ای از پایگاه گل دونان بازدید کردند

پایگاه کاشت سبز و کارآمد دونان مرکز نوآوری فناوری بین المللی گل در شهرک گل دونان واقع شده است. این بخش مهمی از مرکز بین المللی نوآوری فناوری گل است. هدف آن حمایت از صنعت گل در کلاس جهانی در یوننان است و پایگاه کاشت توسط موسسه تحقیقات گل آکادمی علوم کشاورزی یوننان برنامه ریزی و طراحی شده است. این پایگاه در مجموع بیش از 200 مولار را پوشش می دهد. در حال حاضر احداث گلخانه ای با استاندارد بالا به مساحت 33415 متر مربع شامل گلخانه نمایش کشاورزی هوشمند، گلخانه نمایشی تولید سبز برای گل های گلدانی، گلخانه نمایش جامع، بانک منابع ژرم پلاسم گل مشخصه، نهالستان نژاد جدید در نظر گرفته شده است. گلخانه، گلخانه گل های گیاهی، گلخانه پرورش، گلخانه نمایشی تولید سبز برای گل های شاخه بریده و گلخانه پرورش گل های چوبی، در مجموع هشت منطقه گلخانه ای.


برخی از گونه های خارجی در پارک آزمایش می شوند

این پایگاه مجهز به گلخانه ها و تجهیزات هوشمند است که می تواند تحقیقات فنی و آزمایش آزمایشی نوآوری ژرم پلاسم، اصلاح مولکولی، فیزیولوژی گیاهی، کنترل آفات، کود و مدیریت آب، کاشت سبز و همچنین نمایش و ترویج محصولات جدید را انجام دهد. انواع و فن آوری های جدید، آموزش و آموزش و غیره. بیشتر گلخانه ها قبل از اکتبر 2021 تکمیل و به بهره برداری رسیده است. در آینده با شرکت های معروف بین المللی پرورش گل از فرانسه، هلند، آلمان، ژاپن و … همکاری خواهند کرد. اسرائیل به طور مداوم پرورش و کارآمد را معرفی کند گلخانه فن آوری های کشت آنها نیز هستند متعهد به معرفی انواع جدید و فن آوری های جدید در داخل و خارج از کشور و ساخت پایگاه به نمایشی جامع از تحقیقات علمی، علوم عمومی، نمایشگاه و ترویج.

پس از تکمیل این پایگاه، به عنوان پشتیبانی قوی برای تحقیق و توسعه فناوری گل عمل می کند، به شهر گل دونان کمک می کند تا یک صنعت گل در کلاس جهانی با ارزش 100 میلیارد یوان ایجاد کند و به طور جامع کیفیت و رقابت بین المللی را بهبود بخشد. جهان پایتخت گل در شهر بهار و شهر گل دونان. تمام تلاش خود را برای ترویج صنعت گل در استان یوننان به کار خواهد گرفت تا به سمت یک صنعت استاندارد، حرفه ای و هوشمند حرکت کند.



منبع


انواع گل رز خود پرورش آکادمی علوم کشاورزی