بازدید نماینده مجلس از نهالستان آلبان هیل فشارها را بر صنعت باغبانی برجسته می کند

آقای اوریت گفت که نگرانی های مهد کودک محلی را در پارلمان مطرح خواهد کرد.



منبع

پس از این بازدید، بن اوریت، نماینده میلتون کینز نورث، گفت: “من از یک صبح زیبا در بازدید از آلبان هیل لذت بردم تا با تیم آنها و HTA ملاقات کنم تا در مورد اهمیت باغبانی و مسائل فعلی که با آن روبرو هستند صحبت کنم. شنیدن در مورد تمرکز آنها بر خرید انگلیسی و شنیدن در مورد افزایش افرادی که میوه و سبزیجات خود را پرورش می دهند فوق العاده بود.

آقای اوریت، که در کمیته ارتقاء سطح و جوامع در پارلمان حضور دارد و سابقه خانوادگی در کشاورزی دارد، توسط مدیر عامل نینا کونیگ، که خودش نسبتاً تازه وارد این صنعت است، از آلبان هیل بازدید کرد.

نینا توضیح داد: “من از استقبال از بن اوریت نماینده مجلس در مهدکودک آلبان هیل خوشحال شدم، این یک فرصت عالی بود تا به او نشان دهم که ما برای جامعه روستایی محلی چه می کنیم. مانند سایر مشاغل، ما با چالش هایی در زمینه انرژی و هزینه های جاری روبرو هستیم. علاوه بر این، باغبانی زینتی (محیطی) در حال حاضر با عدم اطمینان در مورد استفاده از ذغال سنگ نارس و واردات گیاهی مواجه است که مستقیماً بر تجارت تأثیر می گذارد.

نهالستان آلبان هیل در نیوپورت پاگنل در 3 فوریه میزبان بازدید نماینده محلی پارلمان بن اوریت بود تا کسب و کار را به نمایش بگذارد و مسائلی را که بر صنعت باغبانی تأثیر می گذارد، از جمله ممنوعیت ذغال سنگ نارس و هزینه انجام تجارت، مطرح کند. انجمن صنفی باغبانی (HTA) که این بازدید را برگزار کرد نیز در این بازدید حضور داشت.

دیوید لیدیات، مدیر روابط عمومی و سیاست در HTA نیز در این بازدید حضور داشت و اظهار داشت: صنعت باغبانی محیطی نقش مهمی در ایجاد شغل، کاهش تغییرات آب و هوایی و بهبود سلامت مردم در بریتانیا ایفا می کند. ما از بن اوریت نماینده مجلس استقبال کردیم تا این را به نمایش بگذارد، اما همچنین نگرانی‌های صنعت مانند نحوه اجرای ممنوعیت ذغال سنگ نارس را برجسته کنیم. پرورش دهندگان درختان و گیاهان به زمان نیاز دارند تا بتوانند جایگزین های بدون ذغال سنگ نارس را حرفه ای کنند. مهم این است که کسانی که می‌توانند بر روی چنین موضوعاتی تنظیم کنند و بر آن تأثیر بگذارند، بتوانند ببینند و از آنهایی بشنوند که بیشترین تأثیر را خواهد داشت.»