باغبانان زیمبابوه آموزش دیجیتال می بینند

مقاله کامل را بخوانید: www.newsday.co.zw

ماه گذشته، دولت 30 میلیون دلار تسهیلات باغبانی را برای تقویت صادرات راه اندازی کرد. صندوق گردان صادرات باغبانی از طریق تسهیلات 1 میلیارد دلاری ویژه حقوق برداشت که توسط صندوق بین المللی پول (IMF) در سال گذشته منتشر شد، تأمین مالی خواهد شد. این تسهیلات بخشی از تزریق 650 میلیارد دلاری بود که توسط صندوق بین‌المللی پول برای کمک به اقتصادها در بهبود وضعیت قرنطینه‌های COVID-19 منتشر شد.

هفته گذشته بریتانیا، تحت برنامه مشارکت تجاری (UKTP) خود، اقدام به تجهیز کشاورزان باغبانی به ابزارهای دیجیتالی برای تقویت ظرفیت آنها برای صادرات کرد. بخش باغبانی اخیراً تمرکز اصلی برای ظرفیت مالی و فنی در زیمبابوه بوده است، جایی که دولت کشاورزی را در میان بخش‌هایی قرار داده است که باعث بهبود اقتصادی شود.



منبع

برنامه هفته گذشته همچنین به منظور ارائه اطلاعات حیاتی به کشاورزان برای صادرات به بازارهای بریتانیا و اتحادیه اروپا بود. در مجموع 27 شرکت پیشرو و کشاورز خرده پا در این برنامه شرکت کردند که شاهد آشنایی کشاورزان با نرم افزار و برنامه کاربردی جدید قابلیت ردیابی بودند.

این آموزش توسط یک شرکت آلمانی، SAP SE Rural Sourcing Management انجام شد که راه حل های نرم افزاری را برای تسهیل پردازش داده ها و جریان اطلاعات موثر در بین سازمان ها تولید می کند.