باغبانی ممکن است ضد بیماری همه گیر باشد، اما ضد تورم نیست.

تورم
ویگرن می گوید: «ما شدیدترین تورم را از سال 1908 تجربه می کنیم. «مشتریان متوجه افزایش قیمت‌ها در ژوئن، جولای شدند و بلافاصله، کسب‌وکارهای صنعت سبز، به‌ویژه مراکز باغ، متوجه شدند که تورم چگونه بر هزینه‌های مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد. «گزارش «تأثیر تورمی بر هزینه‌های تعطیلات ۲۰۲۲» برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک در تصمیم‌گیری بر اساس داده‌های مصرف‌کننده در زمان واقعی از درگیرترین مشتریانشان طراحی شده است.


هزینه کلی برای اقلام باغ در سال 2022.

برای گزارش کامل و راه های استفاده استراتژیک از یافته ها اینجا را کلیک کنید.


Simple Spring برای 1,012 پاسخ، از رشد بزرگ خود در جامعه و پاسخ دهندگان کل استفاده کرد. این نظرسنجی از 1 اوت تا 15 سپتامبر انجام شد و تمام ایالت های ایالات متحده را نمایندگی می کرد. برای گزارش کامل اینجا را کلیک کنید.

دکتر چارلی هال می گوید که تورم تقریباً قطعی است. اما چه تاثیری بر هزینه های مشتریان در مراکز باغ خواهد داشت؟ گزارشی که به تازگی منتشر شده از Simple Spring نشان می دهد که مشتریان متوجه افزایش قیمت شده اند و درصد قابل توجهی در حال برنامه ریزی برای کاهش هزینه های خود در مراکز باغ در طول فصل تعطیلات هستند. گزارش منتشر شده تنها پیش نمایشی است از اینکه پلتفرم داده جدید Simple Spring برای این صنعت که در سه ماهه اول 2023 راه اندازی خواهد شد، چگونه خواهد بود. پیتر ویگرن، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Simple Spring, Inc، می گوید: “هدف این پلت فرم کمک به صنعت در تصمیم گیری است.”

برای اطلاعات بیشتر
Simple Spring, Inc.
ایمیل: [email protected]
https://simplespring.com/

“داده ها باید قابل عمل باشند”
فلسفه ویگرن در مورد داده این است که باید قابل عمل باشد. داده ها به خودی خود چیزی بیش از مقادیری نیستند که در ردیف ها و ستون های بی پایان چیده شده اند. داده‌ها تنها زمانی به بینش تبدیل می‌شوند که به سؤالاتی که مرتبط با تصمیم‌های روزانه کسب‌وکارها هستند پاسخ دهید.» ویگرن سابقه ای در زمینه مشاوره فناوری اطلاعات و بازاریابی دیجیتال دارد، جایی که به سازمان های بزرگ و کوچک کمک کرد تا با استفاده از داده ها تصمیمات بهتری بگیرند. زمانی که او به تیم مدیریت مرکز باغ ملحق شد، از نبود داده های خوب موجود در صنعت شگفت زده شد. این الهام بخش پیتر برای شروع بهار ساده شد.

بیشترین کاهش در گروه سنی زیر 25 و 45 تا 54 سال مشاهده شد. “شاید رویدادهای مبتنی بر اجتماعی دوباره این گروه ها را درگیر خود کند و آنها را به درب خانه باز کند.” خبر خوب این است که مصرف‌کنندگان با درآمد بالاتر با درصد نسبتاً ثابتی در بین دسته‌ها هزینه بیشتری می‌کنند، اما آیا این برای جبران خریداران «بسیار کمتر» و «به صفر» کافی است؟ همچنین جالب است که 94٪ از شرکت کنندگان گفتند که در سال 2023 “تا حدودی” یا “فعالانه” به دنبال تخفیف خواهند بود.



منبع

پلتفرم داده جدید
این مطالعه به خودی خود فقط یک گزارش کوچک نیست. این پیش نمایشی است از اینکه پلتفرم آینده Simple Spring چگونه خواهد بود. “در سه ماهه اول سال 2023، SimpleSpring یک پلت فرم داده کاملاً جدید را برای صنعت راه اندازی می کند، با هدف ارائه بینش های مبتنی بر داده برای کمک به صاحبان مشاغل و رهبران در تصمیم گیری پویا و به موقع. نظرسنجی‌های مصرف‌کننده Simple Spring به‌صورت ماهانه تجدید و منتشر می‌شود و ابزاری در تمام طول سال برای اطلاع‌رسانی هوشمندانه‌تر خرید، بازاریابی و مدیریت صنعت سبز ارائه می‌کند. ویگرن توضیح می‌دهد که بینش‌ها شامل تفسیر ویدیویی متخصص و نمودارهای تعاملی می‌شود. این پلتفرم بر روی اقلام باغبانی سنتی – گیاهان، ابزار، ظروف و غیره تمرکز خواهد کرد. “ما این گزارش کوچک را با تمرکز بر اقلام تعطیلات منتشر کرده ایم تا به مراکز باغ کمک کنیم تا از این فصل مهم “بهار دوم” استفاده کنند.”

یافته ها
یکی از یافته های کلیدی این گزارش این است که باغبانی ضد تورم نیست. «مصرف‌کنندگان در سال 2022 متوجه افزایش قیمت‌ها شدند، اما این همیشه منجر به پیش‌بینی کاهش هزینه‌ها برای این مصرف‌کنندگان نمی‌شد. با این حال، نزدیک به 40٪ برنامه ریزی می کنند که در طول فصل تعطیلات کمتر برای اقلام باغ هزینه کنند. هنگامی که به بررسی جایی که مصرف کنندگان قبل از تعطیلات کاهش می دهند، پاسخ دهندگان ادعا کردند که بیشترین کاهش را در هزینه های کالاهای سخت و گیاهان آپارتمانی داشته اند. والدین گیاهان ممکن است با رشد از قلمه ها برای ذخیره در حالی که هنوز از عادت خود لذت می برند، گیاهان جدید را کنار بگذارند.

Simple Spring ترکیبی از باغبان‌های بزرگ و مخاطبان بسیار درگیر را که در جشنواره محبوب باغ مجازی بزرگ رشد می‌کنند، بررسی می‌کند. باغبانان گروه دوم بودجه باغبانی بالاتر از حد متوسط ​​دارند و اغلب خرید از مراکز باغ مستقل را به فروشگاه‌های خرده‌فروشی بزرگ انتخاب می‌کنند.