بال استیت گسترش گلخانه ارکیده را جشن می گیرد


گیاهان کاستاریکا توله های کندوی عسل. یک درخت شکلات و یک لاک پشت جعبه ای شرقی. گلخانه ارکیده دکتر جو و آلیس رینارد دقیقاً مانند گیاه موز گرمسیری که اکنون سقف باغ را لمس می کند در حال رشد است.

مراسم روبان بری
این اتاق فقط در 17 ژوئن در مرکز جدید آموزش محیطی بود که توسط یک دهلیز بازسازی شده و توسعه یافته به گلخانه اصلی ارکیده رینارد متصل است.

هر صندلی 15 دقیقه قبل از شروع مراسم پر شد، بنابراین مردم شروع به پوشاندن دیوارها کردند. زمانی که دکتر مورین مک کارتی، رئیس کالج علوم و علوم انسانی، سخنان افتتاحیه را ایراد کرد، جمعیت از اتاق بیرون آمدند و به دهلیز رفتند.

در مجموع، بیش از 250 نفر گرد هم آمدند تا شاهد بریدن روبان بر روی گلخانه بزرگ دکتر جو و آلیس رینارد ارکیده و مرکز آموزش محیطی باشند.

نام جدید نشان دهنده رشد تاسیسات هشت ساله است، که دارای یک هنرستان گرمسیری است که اندازه آن دو برابر شده است، یک ورودی بازسازی شده، و یک مرکز جدید آموزش محیطی برای برنامه های آموزشی که ایستگاه میدانی بال استیت و مرکز آموزش محیطی دارد. (FSEEC) به عموم ارائه می دهد.

این باغ بزرگ مهمانان را در جنگل بارانی استوایی شبیه سازی شده غوطه ور می کند. با ورود مهمانان، آنها را در یک مسیر پر پیچ و خم یک طرفه با گیاهان استوایی خوراکی و کپی‌هایی از حیات وحش استوایی، مانند مورچه‌های برش برگ فلزی، پروانه‌های رنگ‌شده استوایی، توکان، و اسکلت کاملاً جدید هدایت می‌کنند. آثار هنری توسط دانشجویان و کارمندان دانشگاه ایالتی بال و همچنین به سفارش هنرمندان محلی ایجاد شده است.

همه چیز در هنرستان دارای یک برچسب سیاه و سفید ساده است که نام و جنس گیاه را نشان می دهد و برای مهمانان نقطه شروعی برای تحقیق یا گفتگو با یکی از بسیاری از اساتید آگاه گلخانه فراهم می کند. برای مثال، یکی از برجسته‌ترین گیاهان در باغ‌های توسعه یافته، سرخس استاغورن (Platycerium spp.) است، سرخس اپی‌فیتی به اندازه یک توپ ساحلی که بیش از حد باد شده است با شاخه‌های بزرگ، عقیم و قهوه‌ای مایل به سبز که سطح گیاه روی آن رشد می‌کند. و شاخه های سبز بارور، به شکل شاخ، که از هر طرف بیرون زده است.

به جای جستجو در اینترنت، یک سوال سریع از یکی از دکترها به مهمانان اطلاع می دهد که این سرخس استاغورن تقریباً 28 سال سن دارد و به طور مداوم شاخه های استریل جدیدی تولید می کند که دور لایه قبلی برگ های قهوه ای رنگ می پیچد که در نهایت به کود داخل قارچ تبدیل می شود. ساختار توپی شکل بزرگ گیاه.

میراث دکتر جو و آلیس رینارد
مرکز آموزش محیط‌زیست و گلخانه ارکیده دکتر رینارد از طریق کمک‌های مالی دکتر جو رینارد تأمین مالی شد. بنیاد نیروی برق آمریکا؛ بنیاد جامعه مونسی و شهرستان دلاور؛ اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان ایالت توپ؛ دوستان گلخانه ارکیده; و اعضای متعدد جامعه این گسترش دسترسی عمومی و فرصت‌های یادگیری را برای همه چیزهایی که گلخانه ارکیده رینارد و ایستگاه میدانی بال استیت ارائه می‌دهند، بیشتر می‌کند.

مراسم بریدن روبان برای همه اهداکنندگان و حامیان ویژه بود، اما مخصوصاً برای یکی از پرشورترین اهداکنندگان گلخانه ارکیده: دکتر جو رینارد، که تنها چند روز قبل از مراسم تولد 92 سالگی خود را جشن گرفت.

دکتر رینارد کمک اولیه قابل توجهی را در سال 2014 برای ساخت گلخانه ارکیده به یاد همسرش، آلیس، ’54 MA ’63 اهدا کرد. آلیس رینارد عاشق طبیعت و همه چیزهای زیبا بود، و حمایت مداوم دکتر رینارد از گلخانه ارکیده، اشتیاق او را گرامی می دارد.

جفری اس. میرنز، رئیس دانشگاه بال استیت، در نظرات خود قبل از بریدن روبان، گفت: «دکتر. رینارد، از طریق موفقیت حرفه‌ای، بشردوستی و حمایت پرشور از گلخانه‌ای که نام شما و آلیس را یدک می‌کشد، به ما کمک می‌کنید داستان بال استیت را با شور و غرور که داستان ما شایسته آن است، بازگو کنیم.»

به دلیل تعهد برجسته اش به کار آموزشی ایستگاه میدانی بال استیت و مرکز آموزش محیطی، رئیس جمهور میرن یکی از بالاترین افتخارات دانشگاه را به دکتر رینارد اعطا کرد: مدال افتخار ریاست جمهوری. این جایزه توسط رئیس دانشگاه به افرادی اعطا می شود که در پیشرفت دانشگاه، جامعه، ایالت یا ملت مشارکت چشمگیری داشته باشند.

“دکتر. میراث رینارد در تعهد او به ایجاد این گلخانه برجسته و ایجاد فرصت های آموزشی بیشتر برای دانش آموزان و اعضای جامعه ما زنده خواهد ماند.» رئیس Mearns گفت.

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه ایالتی بال
www.bsu.edu



منبع