با دست انتخاب شده، با قلب و شوخ طبعی در مزرعه Intervale رشد کرده است

کشاورز مورین دمپسی می‌گوید: «تنها چیزی که آب گرفت، چراگاه ما در کنار نهر بود. ما مقداری فرسایش داشتیم اما هیچ چیز جدی نبود و همه گوسفندها سالم هستند.

دمپسی ده‌ها سال در کنار همسرش، ریک تریسی، کشاورزی کرده است و سنت کشاورزی را در 200 هکتار زمینی که خانواده تریسی در سال 1936 خریداری کردند، ادامه داده است. برای تخم مرغ و یک گله کوچک گوسفند.

تریسی می‌گوید: «ما گوسفند را به‌طور تصادفی گرفتیم. “من آنها را از یکی از دوستانم در یک هوس برداشتم. اما آن‌ها مفید بوده‌اند، چرا که بدون نظارت زیاد، مراتع را پاک می‌کنند، در حالی که ما بیشتر روی سبزیجات تمرکز می‌کنیم.»

در gazettenet.com بیشتر بخوانید



منبع

خوشبختانه، مزرعه Intervale در وستهمپتون از بدترین حالت فرار کرد. سبزیجات و گل های شاخه بریده آنها که بیشترین درآمد آنها را تامین می کند، تا حد زیادی آسیب ندیده است.

هفته گذشته، غرب ماساچوست هم گرمای جهنمی و هم آب زیاد را تحمل کرد، زیرا بسیاری از رودخانه‌ها به دنبال روزهای گرم و گل‌آلود و بارندگی که تقریباً گرمسیری به نظر می‌رسید، در کناره‌ها سیل شدند. همانطور که آب و هوا تغییر می کند، می توان انتظار داشت که شدت و تغییرپذیری رویدادهای آب و هوایی، به ویژه بارندگی تابستانی افزایش یابد. کشاورزان از جمله افرادی هستند که مستقیماً تحت تأثیر قرار می گیرند.