“با ردیاب پرداخت ما، مشتریان وضعیت دقیق پرداخت خارجی را مشاهده می کنند”

برای اطلاعات بیشتر:
جوست درکس
iBanFirst
تلفن: +31 85 808 5033
[email protected]
www.ibanfirst.com



منبع

در کمتر از یک دهه، iBanFirst به شریکی برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) تبدیل شده است که در سراسر مرزها فعالیت می‌کنند و پلتفرم پرداخت را با پشتیبانی کارشناسان ارز ترکیب می‌کند. با iBanFirst، مدیران اجرایی و تیم‌های مالی می‌توانند به بازارهای ارز دسترسی مستقیم داشته باشند، پول را در بیش از 30 ارز نگهداری، جمع‌آوری و ارسال کنند، و همچنین استراتژی‌های پوشش‌دهی سفارشی‌سازی شده را توسعه دهند.

جوست ادامه می دهد: “ترس اغلب قوی تر از طمع است. هنگامی که قیمت در جهت اشتباه قرار می گیرد و حاشیه ها کاهش می یابد، ما اغلب می بینیم که شرکت ها از ترس فلج می شوند و ریسک ها را در زمان بدی که قبلاً می دانستند در معرض خطر هستند پوشش می دهند.”

راه‌حل‌هایی که ما ارائه می‌دهیم پیچیده نیستند، اما هر کدام از محصولات قابل درک تشکیل شده‌اند. با پلتفرم خود، ما هر ماه بیش از 1.4 میلیارد یورو تراکنش را پردازش می‌کنیم. در داخل اروپا، ما در 10 کشور مختلف فعالیت می‌کنیم. این موضوع برای شرکت‌ها جالب است. یک حساب با iBanFirst باز کنید زیرا در این صورت پول بلافاصله در حساب آنها قرار می گیرد.”

“بخش محصولات تازه با زمان‌های کوتاه مشخص می‌شود. اما ما همچنین شاهد علاقه شرکت‌های محصولات تازه هستیم که قراردادهای بلندمدت‌تری با خرده‌فروش‌های بریتانیا دارند. این موضوع نگاه به یک قرارداد آتی پویا را جالب می‌کند.”

“الان، به عنوان مثال، دلار ضعیف تر شده است، بنابراین آنها ترجیح می دهند استراتژی انتظار و دید را تقلب کنند. این به خودی خود یک فکر بسیار انسانی است. اما به همین دلیل است که ما اغلب از قبل می پرسیم که مشتری در چه سطحی راضی است. شما همیشه می توانید بیشتر بخواهید، اما همچنین نباید فراموش کنید که از موقعیتی استفاده کنید و بعد از آن پشیمان شوید. توصیه ما به شرکت ها همیشه این است که بدانند ریسک ها کجا هستند و چه ریسک هایی می توانند و می خواهند به عنوان یک شرکت متحمل شوند. نقطه شروع همیشه محافظت از ریسک منفی و باز نگه داشتن ریسک مثبت است.”

ردیاب پرداخت
ویژگی مشترکی که iBanFirst در پلتفرم خود به کار می‌برد، ردیاب پرداخت است که از فناوری برای ردیابی تمام پرداخت‌های خارجی استفاده می‌کند. جوست توضیح می‌دهد: «یک نوع ردیابی و ردیابی مانند آنچه در تحویل DHL خود دارید، اما برای اینکه دقیقاً ببینید پرداخت بین‌المللی شما دقیقاً کجاست. “به عنوان مثال، آنها می توانند ببینند که پرداخت قبلا انجام شده است اما هنوز توسط بانک ذینفع اعتبار داده نشده است. مشتریان اغلب از این اطلاعات برای به اشتراک گذاشتن با تامین کنندگان خود استفاده می کنند. این باعث افزایش اعتماد می شود و با این کار تراکنش های پرداخت را شفاف تر می کنیم.”

“هیچ کس نمی تواند نرخ ارز را پیش بینی کند. حداکثر می توانید ایده ای داشته باشید که نرخ ارز به کجا می رود، اما هیچ تضمینی ارائه نمی دهد. به عنوان iBanFirst، ما سعی می کنیم همراه با مشتری در مورد اینکه کدام راه حل برای آنها مناسب تر است فکر کنیم. ما این کار را انجام می دهیم. این با پرسیدن سؤالات مهم و گوش دادن دقیق به نیازهای مشتری است. بر این اساس، ما تعدادی از استراتژی‌های پوششی را ایجاد می‌کنیم که برای مشتری مناسب است. به هر حال، انتخاب‌هایی که کسی انجام می‌دهد همیشه بسیار شخصی است.”

اگر نوسان شدید نرخ ارز وجود داشته باشد، تلفن iBanFirst بیشتر زنگ می‌زند. جوست درکس، کارشناس ارز، خاطرنشان می کند: «اغلب دو احساس غالب هستند، ترس و طمع». او به شرکت های کوچک و متوسط ​​توصیه می کند که بازیچه احساسات خود نشوند. “بسیاری از شرکت‌ها دوست دارند به احساسات درونی خود تکیه کنند، اما به هر حال اغلب این اشتباه پیش می‌رود. بهتر است با خودتان توافق کنید و به آنها پایبند باشید و با احساسات لحظه‌ای همراه نباشید.”

یکی دیگر از گزینه‌های جالبی که می‌توانیم ارائه دهیم، قرارداد آتی انعطاف‌پذیر است. برای مثال، برای شرکت‌هایی که می‌دانند در عرض چهار تا هشت هفته به دلار یا پوند نیاز دارند اما هنوز دقیقاً نمی‌دانند که چه زمانی باید آن‌ها را بپردازند یا دریافت کنند، جالب است. جوست می‌گوید، آنها می‌توانند افرادی را که دارای یک فوروارد انعطاف‌پذیر برای دوره مذکور هستند، متعهد کنند.

از این رو، از نقطه نظر انطباق، ما از قبل بررسی می‌کنیم که پرداخت از کجا انجام می‌شود یا از کجا می‌آید. وقتی شرکت‌ها یک گیرنده پرداخت جدید ایجاد می‌کنند، ابتدا طرف مقابل بررسی می‌شود. در پلتفرم، می‌توان چندین مرحله مجوز را وارد کرد، به اصطلاح اصل چهار چشمی است که همیشه دو یا سه نفر برای پرداخت نیاز دارند. اگر مثلاً در داده های حساب تغییری ایجاد شود، قبل از وارد کردن داده های جدید، داده های قدیمی باید حذف شوند. جوست نتیجه می گیرد که سازمانی که بالاترین مقام را دارد از این موضوع مطلع می شود. فقط زمانی که همه چیز تأیید شود می توان پرداخت ها را انجام داد. تقلب از طریق ایمیل دستور روز است و شما نمی توانید خیلی مراقب باشید.”