با شروع فصل عروسی، محموله های گل SkyCargo امارات افزایش یافت

22500 تن کالاهای فاسد شدنی در هر ماه
محصولات فاسدشدنی بزرگترین تجارت این شرکت بر حسب تناژ حمل شده است که به طور متوسط ​​22500 تن کالاهای فاسدشدنی را در هر ماه افزایش می دهد. از انبه تازه چیده شده از پاکستان گرفته تا ماهی قزل آلا از نروژ و شکوفه های درخشان از کنیا، امارات اسکای کارگو کالاها را به سرعت و کارآمد در شبکه جهانی بیش از 140 مقصد حمل می کند.

اکوادور و کنیا دو مکان اصلی صادرات هستند. اکوادور به ویژه در سال‌های اخیر رشد مداومی را در تجارت گل تجربه کرده است و صادرات خود را با SkyCargo امارات در ماه مه امسال در مقایسه با سال 2022 21 درصد افزایش داده است. هلند، کشوری که نقش عمده‌ای در تجارت گل در جهان ایفا می‌کند، همچنان باقی مانده است. هم در سه مبدأ صادراتی و هم در محل واردات. سایر نقاط کلیدی وارداتی برای این کالا شامل امارات متحده عربی و استرالیا است که عربستان سعودی در رتبه چهارم قرار دارد.

Emirates Fresh، خدمات فاسد شدنی SkyCargo، سه گزینه مختلف را برای مشتریان ارائه می دهد تا سطح مناسب حفاظت از دما را برای محموله خود انتخاب کنند. این محصولات از محصولاتی با تحمل بالاتر برای نوسانات دما گرفته تا مواد فاسدشدنی بالا که برای محافظت از سطح شیب دار نیاز به دالی های خنک فعال دارند. مشتریان می توانند محموله های خود را ردیابی و ردیابی کنند و داده های پایش دما را در هر مرحله به صورت آنلاین مشاهده کنند، و همچنین به لطف پلت فرم تجارت الکترونیک SkyCargo، رزرو مستقیم کوتاه مدت انجام دهند.



منبع

گلهای تازه بریده به عنوان دسته اصلی فاسدشدنی حمل شده توسط SkyCargo، با گوشت سرد و میوه های تازه در سه دسته برتر محصولات فاسد شدنی قرار دارند، زیرا محموله هوایی امکان حمل و نقل سریع و ایمن از مزرعه به فروشگاه را در کمتر از 24 تا 48 ساعت فراهم می کند. ساعت ها.

با موقعیت منحصر به فرد بین شرق و غرب، تقریباً 1/3 از جمعیت جهان را می توان از دبی در محدوده پروازی 4 ساعته دریافت کرد. در همین حال، شبکه گسترده مقاصد امارات همچنین به مشتریان امکان انتخاب پروازهای متعدد در روز را به مکان‌های مختلف در ظرفیت حمل و نقل هواپیمای باری و مسافربری می‌دهد.

قابلیت های اختصاصی مدیریت زنجیره خنک امارات با تمرکز بر زمان اتصال سریع و انتقال با کیفیت بالا توسعه یافته است. مرکز دو فرودگاهی آن در دبی، بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز جابجایی بار در جهان است که خدمات سه ساعته انتقال هوا به هوا را ارائه می دهد. این مرکز با حمل بیش از 8000 محموله در روز، بیش از 15000 متر مربع انبار اختصاصی برای کالاهای حساس به دما، از جمله مواد فاسدشدنی دارد.

با گرم شدن هوا در نیمکره شمالی، امارات اسکای کارگو ظرفیت زنجیره خنک خود را برای مواد فاسد شدنی افزایش می دهد و برای فصل شلوغ تابستانی از عروسی ها و رویدادهای بیرون از خانه آماده می شود. با افزایش تقاضا برای چیدمان گل های تزئینی، می 2023 امارات SkyCargo 3590 تن گل تازه حساس به زمان و دما را حمل کرد که 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.

زنجیر خنک کننده درب به درب در مقیاس از طریق دبی تحویل داده می شود
با افزایش دما و برداشت محصول تابستانی، لجستیک زنجیره خنک نقش اساسی در حفظ محصولات فاسد شدنی با تقاضای بالا برای مصرف کنندگان در سراسر جهان دارد.

دنیس لیستر، معاون ارشد محصول و نوآوری در امارات SkyCargo، گفت: «ما شاهد افزایش تقاضا برای گل‌های تازه با رسیدن فصل عروسی در نیمکره شمالی هستیم و تقاضا برای قابلیت‌های لجستیکی برای محافظت از مواد فاسدشدنی افزایش می‌یابد. Emirates Fresh با بهره گیری از فناوری، امکانات، تجهیزات و پرسنل متخصص پیشرو در صنعت کنترل دما، به ارائه طراوت قابل اعتماد به مشتریان جهانی خود ادامه می دهد، چه شکوفه های زیبا برای آن روز خاص و چه محصولات تازه برای باربیکیو باغ. با 500 تا 600 بار. هر روز تن مواد فاسدشدنی در پروازهای SkyCargo امارات حمل می شود، ما مفتخریم که شریک منتخبی هستیم که جامعه کشاورزی جهانی را با مشتریان خود در سراسر جهان مرتبط می کند.”