بخش محوطه سازی در نمایشگاه نیو استانبول در مرکز توجه قرار می گیرد

به دنبال رهبری استانبول، تمامی شهرداری های کلان شهر در سراسر ترکیه حمایت و قصد خود را برای اعزام هیئت هایی به نمایشگاه اعلام کرده اند.

نمایشگاه لنداسکیپ استانبول از 13 تا 16 اکتبر در سالن های 9 و 10 در مرکز نمایشگاه استانبول برگزار می شود و همه روزه از ساعت 10:00 تا 18:00 باز است به جز روز پایانی که ساعات کار نمایشگاه 10:30 تا 17 است. ساعت:30 دسترسی برای بازدیدکنندگان تجاری رایگان است.

از 13 تا 16 اکتبر 2022، استانبول میزبان یک نمایشگاه تجاری جدید خواهد بود که به بخش مهم محوطه سازی حرفه ای اختصاص داده شده است. نمایشگاه Landscape Istanbul 2022 صدها محصول و خدمات نوآورانه را برای طراحان منظر حرفه ای به نمایش می گذارد تا آنها را در پروژه های شهری، تجاری و مسکونی موجود و آینده خود بگنجانند.

اولین اولین نمایشگاه Landscape Istanbul Fair 2022 دریافت حمایت شهرداری متروپولیتن استانبول است، تنها نمایشگاه تجاری برای کسب این جایزه در سال جاری، که نتیجه مستقیم تمرکز نمایشگاه بر راه حل هایی برای کاهش تغییرات آب و هوایی، تشویق پایداری و افزایش جمعیت است. سلامت روانی و جسمی. شهرداری کلانشهر استانبول به عنوان حامی فعال استفاده از تکنیک‌های نوآورانه محوطه‌سازی برای بهبود محیط شهری خود، مشتاقانه منتظر این فرصت است تا با جامعه حرفه‌ای محوطه‌سازی برای تبادل ایده و به اشتراک گذاشتن تجربیات و دیدگاه‌های آینده تعامل داشته باشد. شهرداری نه تنها حضور فیزیکی در نمایشگاه خواهد داشت، بلکه تعدادی سمینار آموزشی و جلسات توجیهی را نیز در طول چهار روز برگزار خواهد کرد.

نمایشگاه Landscape Istanbul Fair 2022 با مشخصات و تمرکز منحصر به فرد خود، حمایت بیش از 100 تولیدکننده و صادرکننده پیشرو محصولات محوطه سازی نرم و سخت، از جمله انواع مختلف گیاهان زینتی و درختان، مواد محوطه سازی، تغذیه و مراقبت، خدمات طراحی و محوطه را به خود جلب کرده است. تجهیزات تعمیر و نگهداری و غیره. این رویداد 7000 متر مربعی با اشغال دو سالن مرکز اکسپو استانبول، بزرگترین نمایشگاه در نوع خود نه تنها در ترکیه بلکه در منطقه خواهد بود.

مصطفی گلتکین گوکگول، مدیر عامل شرکت Athena Fuarcılık A.Ş، در مورد حمایت صنعتی از راه اندازی نمایشگاه چشم انداز استانبول اظهار نظر کرد. و برگزارکننده این نمایشگاه گفت: «از بازخوردهای صنعت واضح بود که بازار برای یک رویداد اختصاصی محوطه سازی و سطح بالای مشارکت غرفه داران با عدم حضور 25 درصد از این شرکت ها در هیچ نمایشگاه دیگری در ترکیه آماده است و این روند را تأیید می کند. ” وی ادامه داد: تولیدکنندگان و تامین کنندگان ترکیه به دلیل کیفیت بالا، تولید با حجم بالا و قیمت رقابتی، در خط مقدم نوآوری و تجارت جهانی محوطه سازی و باغبانی قرار دارند. استانبول، با حمل و نقل و ارتباطات داخلی و بین المللی عالی و رویکرد آینده نگر خود به این بخش، آن را به موقعیت عالی تبدیل می کند.

گوکگول همچنین خاطرنشان کرد که سطح بالای علاقه به نمایشگاه به تولیدکنندگان و تامین کنندگان محدود نمی شود، بلکه در تعداد درخواست ها و ثبت نام ها از جامعه حرفه ای چشم انداز منطقه نیز منعکس می شود. محصولات و خدمات جدید با بیش از 3000 ثبت نام بازدیدکننده آنلاین تا به امروز و یک برنامه خریدار میزبان هدفمند که بازارهای امارات متحده عربی و اروپای شرقی را پوشش می دهد، سازمان دهنده مطمئن است که حجم قابل توجهی از تجارت جدید در طول نمایشگاه آغاز می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
Athena Fuarcılık A.Ş.
بیرلیک ماه. 455. سوک. آنکارا کوناکلاری
شماره: 11 / 1 Çankaya – Ankara / Türkiye
+90 312 495 95 91 (pbx)
[email protected]
www.LandscapeistanbulFair.com



منبع