بدون اولترافیلتراسیون بدون سفارشی سازی

“تنها سیستمی که می تواند به طور خودکار خود را تمیز کند”
Jochem: “اولترافیلتراسیون یک تکنیک ضد عفونی عالی است، اما نحوه عملکرد آن تعیین می کند که سیستم واقعا چقدر موفق است. سیستم های ما می توانند به طور خودکار خود را تمیز کنند، که آن را قوی می کند.”


یک سیستم اولترافیلتراسیون 45 متر مکعب در ساعت در Oriental Group Bleiswijk با ردپای کوچک.

Jochum از Mienis Water می افزاید: “همچنین، و شاید مهمتر از آن، اولترافیلتراسیون یک تکنیک غشایی است. این بدان معنی است که نماتدها، باکتری ها و ویروس ها به طور فیزیکی از آب خارج می شوند که کیفیت آب را بسیار بهبود می بخشد و باعث کاهش کیفیت آب می شود. احتمال عفونت های جدید. چیزی که از سیستم خارج می شود، آب تمیز و ضد عفونی شده با تمام مواد مغذی است که هنوز در آن است.”

گرین تک آمستردام
Ultrafiltration از آب Mienis را می توان در Greentech در آمستردام در غرفه 01.614 مشاهده کرد. نوآوری بعدی Mienis نیز در آنجا عرضه خواهد شد. تمرکز بر مواد شیمیایی کمتر، هزینه های عملیاتی کمتر، بهبود کیفیت آب و حمایت از رشد شما است.

زیست محیطی و مقرون به صرفه
“هدف نهایی ما زیست‌محیطی‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین تصفیه آب ممکن است. استفاده صحیح از آب و استفاده مجدد از آب تخلیه، موضوع داغی است، و ما به‌عنوان Mienis، دوست داریم نقش خود را در آن ایفا کنیم.” یوخوم نتیجه می گیرد.

سیستم های اولترافیلتراسیون روز به روز محبوب تر می شوند و به طور فزاینده ای، تولیدکنندگان بیشتری آن را انتخاب می کنند. همچنین گروه شرقی در Bleiswijk، هلند، به اولترافیلتراسیون متناسب با نیازهای آنها نیاز داشت: “سیستم آبیاری ما کاملاً پیچیده است، و فضای کف کمیاب است. علاوه بر این، قانون ما را ملزم به حذف همه نماتدها می کند. Mienis Water به ما کمک کرد تا در این زمینه تلاش کنیم. هر 3 مشکل، “دنی از اورینتال توضیح می دهد.

اولترافیلتراسیون
اما چه چیزی سیستم های اولترافیلتراسیون را تا این حد خاص می کند؟ دنی: “آنها نرخ گندزدایی بالاتری را برای انواع پاتوژن ها در مقایسه با سایر تکنیک های ضد عفونی موجود در بازار ارائه می دهند.”

با هر کیفیت آب سازگار است
فنچ از شرکت Mienis Water به این موضوع اضافه می کند: “ما اغلب این نظر را از مردم دریافت می کنیم که اولترافیلتراسیون بدون استفاده از فیلتر پارچه ای/کاغذی به عنوان پیش درمان نمی تواند پایدار بماند. به طور منظم در ترکیب با دوز اسید و منعقد کننده/لخته کننده بر روی تغذیه. این هزینه‌های عملیاتی را بسیار افزایش می‌دهد. سیستم‌های ما که در سرتاسر جهان در محیط‌های چالش‌برانگیز کار می‌کنند، نشان می‌دهند که هیچ‌کدام از این موارد برای اکثر مشتریان مورد نیاز نیست. نرم‌افزار اختصاصی طراحی‌شده داخلی به ما این امکان را می‌دهد که بدون هزینه‌های عملیاتی بالاتر، با هر کیفیت آب سازگار شویم. “

برای اطلاعات بیشتر:
جوخوم ژنویت
مینیس واترزویورینگ
[email protected]
www.mienis-water.nl



منبع