برترین غذاها از تور باغبانی هلند

اعضای تیم AMA نکات برجسته شخصی از این سفر را به اشتراک می گذارند.

غیرممکن است که همه چیزهایی را که تیم دیده و یاد گرفته است در یک پست وبلاگ به تصویر بکشد، بنابراین آنها تمام تلاش خود را کرده اند تا برخی از بهترین غذاها را از سفر انتخاب کنند.

از آنجایی که افرادی که در باغبانی کار می کنند متعهد به جذب استعدادهای جدید و حمایت از نسل بعدی پرورش دهندگان هستند، در آمریکای شمالی به این نوع تفکر بیشتر نیاز دارند. از جشنواره فلوریاد درس های بزرگی می توان آموخت.

برنامه های بازیافت حلقه بسته واقعاً می توانند کارساز باشند
مشکل نحوه برخورد با پلاستیک های یکبار مصرف سال هاست که به چشم می خورد و اکنون بیش از هر زمان دیگری به راه حل هایی نیاز است. در AMA، یک برنامه بازیافت طولانی مدت اجازه می دهد تا سینی های مستعمل را بدون دردسر از مشتریان تحویل بگیرید. اما نبوغی که آنها در وانکریمپن دیدند همه چیز را به سطح کاملاً جدیدی رساند.

کانی براد، مدیر عامل AMA، همراه با همسرش، ریک، می‌گوید: «این فرصتی بود که با تأمین‌کنندگان خود و سایرین در هلند ملاقاتی رودررو داشته باشیم و از نزدیک ببینیم اوضاع از دیدگاه آنها چگونه به نظر می‌رسد. برادت

ریک: “من واقعاً دوست داشتم در گرین‌تک باشم. قدم زدن در نمایشگاه، دیدن چیزهای جدید و دیدن افرادی که مدت‌ها بود ندیده بودم، عالی بود. همه حال و هوای خوبی داشتند، فقط دوباره بیرون آمدم.”

درست در مجاورت دفاتر VanKrimpen در Standdaarbuiten، آنها مرکز بازیافت خود را ایجاد کرده اند که در آن زباله های پس از صنعتی و پس از مصرف را جمع آوری می کنند. آنها آن را می شویند، آن را به آسیاب مجدد تبدیل می کنند و برای محصولات جدید باغبانی استفاده می کنند. محصولاتی که AMA مفتخر است به مشتریان در آمریکای شمالی عرضه کند.

همه با همان مبارزات COVID-19 روبرو شدند
هر جا که AMA می رفت، انرژی و اشتیاق برای حضور دوباره در بیرون و در جمع وجود داشت. خواه یک نمایشگاه تجاری، آزمایش گل، یا صرف ناهار در یک کافه، مردم از با هم بودن و بازگشت به حالت عادی هیجان زده بودند.

در گفتگوهایی که در نمایشگاه تجاری GreenTech یا با تامین کنندگان در هنگام شام انجام شد، AMA متوجه شد که تجربیات مبارزه با COVID-19 تقریباً در همه جا یکسان است. صنعت در هلند با همان چالش‌های نیروی کار، تولید، عرضه و هزینه‌ها مواجه بود که ما در آمریکای شمالی انجام دادیم. و آنها نیز مانند ما، از آن عبور کردند و به آن طرف رسیدند. تیم ممکن است حوزه های قضایی مجزایی باشد، اما صنعت باغبانی در مقیاس جهانی به هم متصل است و ما فشارهای مشابهی را تجربه می کنیم.

زمان آن فرا رسیده است که توجه عمومی به باغبانی جلب شود
هر ده سال یک بار، یک نمایشگاه بین المللی باغبانی در هلند برگزار می شود تا نوآوری و فناوری، و همچنین زیبایی و تخیل موجود در صنعت باغبانی را به نمایش بگذارد. نمایشگاه فلوریاد که بسیار تبلیغاتی و در دسترس است، فرصتی برای عموم است تا ببینند صنعت چه چیزی را به جهان ارائه می دهد. امسال، این رویداد در Almere برگزار شد و 148 هکتار زمین را تصاحب کرد.

جانان: “بالن سواری واقعیت مجازی در فلوریاد. این فقط یک راه شگفت انگیز و تعاملی برای تجربه مناظر متنوع منطقه فلوولند بود.”

سرگرم کننده
چیزی که آنها واقعاً از آن لذت بردند یا روزها و هفته های خود را پس از بازگشت به کانادا تحت تأثیر قرار دادند.

الکس: “نمایشگاه آشیانه صحرا در فلوریاد. این یک ژنراتور برق داشت که می‌توانست از انرژی خورشیدی و بادی استفاده کند و ارزیابی کند که بر اساس شرایط کارآمدتر است. مانند کشاورزی عمودی، واقعاً مساحت مربع را به حداکثر رساند و نمونه خوبی از نوآوری در پایداری.”

کریگ: “دیدن کندوی فعالیت در حراج گل رویال فلورا هلند باورنکردنی بود. میلیون ها گل با سرعت برق فروخته و ارسال شدند – هرج و مرج سازمان یافته بود!”

Humans of Horticulture: تور هلند در عکس.

تیم این شانس را داشت که ببیند، برای مثال، چگونه Desch ظروف قالب‌گیری تزریقی را در تاسیسات Epla خود تولید می‌کند. در آزمایش‌های گل Florensis و Royal Van Zanten، آن‌ها طعم تنوع و روند رنگ‌هایی را که می‌توانند انتظار داشته باشند که به آمریکای شمالی می‌آیند را بچشند. و در حراج گل Royal FloraHolland در Aalsmeer، آنها نگاهی اجمالی به سرعت و مسافتی که گل های شاخه بریده در سراسر جهان می روند، دریافت کردند.

بازتابی از تعهد چهلمین سالگرد تیم AMA Horticulture به Always Learning, Always Growing، سفر تیمی یک هفته‌ای گردبادی پر دانش از آزمایش‌های گل، نمایشگاه‌های تجاری، بازدید از تامین‌کنندگان و موارد دیگر بود.

VanKrimpen در وب سایت خود توضیح می دهد: “مشتریان ما انتظار دارند محصولات ما با کیفیت بالا باشند. با این حال این محصولات لزوماً نیازی به تولید از مواد جدید ندارند.”

AMA با این احساس در وب‌سایت Floriade موافق است: “وقتی به کلمه “باغبانی” فکر می‌کنید، چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ جای تعجب نیست که به کلماتی مانند “بوته‌ها، “شنل” یا “باغ‌های سبزیجات” فکر کنید. عباراتی مانند “پایداری”، “قابلیت زندگی” و “آینده امیدوار” احتمالاً کمتر به ذهن خطور می کند، قابل درک است. بخش باغبانی به ندرت مورد توجهی قرار می گیرد که شایسته آن است. حیف است، زیرا باغبانی شگفت انگیز است! مهمتر از همه، این است. برای آینده مشترک ما ضروری است.”

درباره برنامه “حلقه محیطی” آنها بیشتر بیاموزید.

شاون: “هر قسمت از بیرون بودن، دیدن مردم و دیدن اینکه صنعت ما همچنان بعد از کووید در حال حرکت است.”

تابستان امسال، تیم باغبانی AMA از هلند بازدید کرد تا با تامین‌کنندگان و شرکای خود ارتباط برقرار کند، الهام بگیرد و دانش خود را در مورد آنچه در صنعت باغبانی فراتر از آمریکای شمالی اتفاق می‌افتد، کسب کند.

کانی: “وقتی به هلند می‌رویم، یکی از اولین کارهایی که دوست دارم انجام دهم این است که از Intratuin، یک مرکز زنجیره‌ای بزرگ باغ بازدید کنم، تا ببینم چه چیزهای مرسوم هستند و از چه ظروفی استفاده می‌کنند. دیدن گلدان‌های Sabina Epla با نمایشگر عالی است. آفتابگردان امسال!”

برای اطلاعات بیشتر:
AMA باغبانی
Spinks Drive 2011
Kingsville، در N9Y 2E5
کانادا
T: 1397-322-519 یا 1136-338-800
ف: 519-322-1358
[email protected]
www.amahort.com



منبع