برنامه کارگران فصلی بخش اساسی صنعت ag در کانادا است

افزایش مستندات
با این حال، این برنامه تحت نظر قرار می گیرد که به نظر می رسد به طور فزاینده ای مراقب است – ابتدا از رسانه ملی با سرفصل هایی درباره بدرفتاری با کارگران. همچنین از هیئت های دولتی. مک‌کی می‌گوید: «ما همیشه به دنبال داشتن شرایط کاری بهتر هستیم و هر سال بازرسی مسکن کارگران را داریم. اسناد و مدارک در طول سال ها افزایش یافته است و LMIA اکنون کوچکتر از همیشه است. ما اکنون به طور کلی حسابرسی های بسیار بیشتری داریم، هم روی کاغذ و هم حضوری.»

برای اطلاعات بیشتر:
کتی مک کی
پرورش دهندگان سیب انتاریو/ مزرعه بونتی طبیعت
تلفن: +1 (905) 440-0966
[email protected] https://www.naturesbountyfarm.com/
www.onapples.com



منبع

این برنامه همچنان به کشاورزان در بخش مهمی از کسب و کارشان کمک می کند – دسترسی به نیروی کار، موضوعی که از زمان شروع همه گیری حادتر شده است. “یک چیز در مورد باغ ها این است که آنها در انتهای خط حمل و نقل عمومی نیستند. ما کمی منزوی و روستایی هستیم و کارگری در این نزدیکی وجود ندارد.

مزرعه بونتی طبیعت در بیست و چهارمین فصل خود با کارگرانی از مکزیک است، اگرچه این برنامه در کانادا در سال 1966 آغاز شد – سپس فقط برای کارگران جامائیکا باز بود. مک‌کی می‌گوید که همان پنج کارگر از مکزیک را دارند که سالانه در پایان ماه مارس به آنجا می‌رسند تا هرس درختان سیب، بستن درختان پرده، کمک به محصولات کدو تنبل، کدو و فلفل و برداشت محصول در پاییز را آغاز کنند. کارگران تا اوایل آبان در کنار کشاورز هستند.

برای بهبود شفافیت با مردم، پرورش دهندگان انتاریو www.morethanamigrantworker.ca را راه اندازی کرده اند تا به اشتراک گذاری برخی از داستان های مربوط به کارگران در انتاریو کمک کند.

تعیین نیازها
به منظور شرکت در این برنامه، کارفرمایان / پرورش دهندگان باید ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) را به دولت فدرال ارسال کنند. در گذشته، بخشی از این امر مستلزم آن بود که ابتدا مشاغل در سه مکان برای کارگران کانادایی آگهی می شد و اگر این تلاش ها ناموفق بود، کارفرمایان می توانستند افراد را به کار بیاورند. این شرط در ژانویه 2022 به حالت تعلیق درآمد و به نظر می رسد در ماه آینده پایان یابد. در مجموع، سالانه حدود 40000 کارگر از مکزیک و کشورهای شرکت کننده در حوزه کارائیب وارد کانادا می شوند.

از دیگر پیشرفت‌های این برنامه، گفت‌وگوهایی در سطح فدرال برای تسهیل آسان‌تر گرفتن اقامت دائم برای کارگران است. “این چیزی است که آنها می خواهند. برخی از مردم در خانه خود مزرعه دارند – سال گذشته، همه کارگران ما به ما گفتند که برای کار در مکزیک به خانه می روند. با این حال، آنها نتوانستند در آنجا پول به دست آورند.

برای بهبود شفافیت با مردم، پرورش دهندگان انتاریو www.morethanamigrantworker.ca را راه اندازی کرده اند تا به اشتراک گذاری برخی از داستان های مربوط به کارگران در انتاریو کمک کند. مک‌کی می‌گوید: «مصاحبه‌ها و ویدئوهایی با کارگران مختلف وجود دارد، برخی از آنها 30 سال است که آمده‌اند و خانه‌های جدیدی ساخته‌اند و بچه‌هایشان را به مدرسه می‌رسانند. “آنها همچنین در مورد نحوه پرداخت به برنامه بازنشستگی کانادا صحبت می کنند تا در خانه، پس از بازنشستگی بتوانند CPP را جمع آوری کنند. آنها همچنین تحت پوشش مراقبت های بهداشتی هستند، بنابراین اگر کسی به بیمارستان مراجعه کند، هیچ کس چیزی پرداخت نمی کند.

“این یک برنامه بسیار مهم برای ما است. این صنعت ما را قادر به رشد کرده است و اگر ما به این کارگران که کارهای بزرگ انجام می دهند و می خواهند در اینجا کار کنند دسترسی نداشتیم، نمی توانستیم باغ های بزرگ در صنعت سیب داشته باشیم. کتی مک‌کی، رئیس پرورش دهندگان سیب انتاریو و پرورش‌دهنده برنامه کارگر فصلی کشاورزان کشاورزی فصلی در مزرعه نیچرز بونتی کانادا (SAWP) می‌گوید که بسیاری از تولیدکنندگان در سراسر کشور همچنان به آن اعتماد دارند.

مزرعه بونتی طبیعت در بیست و چهارمین فصل خود با کارگرانی از مکزیک از طریق برنامه کارگران فصلی کشاورزی (SAWP) است.