بزرگترین مزرعه گل وحشی در ایالات متحده در فردریکزبورگ شکوفا می شود

مقاله کامل را در: www.expressnews.com بخوانید



منبع

بلوبونت و سایر دانه‌های گل‌های وحشی در فروشگاه هدیه در محل فردریکزبورگ فروخته می‌شوند. این فروشگاه همچنین اقلام هدیه و دکور خانه را می فروشد و مهد کودک یکی از بزرگترین مراکز در تگزاس مرکزی است. با یک اغذیه فروشی که ساندویچ، تنقلات، بستنی و موارد دیگر می فروشد، بازدیدکنندگان می توانند یک روز از آن لذت ببرند.

امتداد US 290 که بین فردریکزبورگ و جانسون سیتی در حال اجرا است، به دلیل ده ها کارخانه شراب سازی که گردشگران را برای سفرهای مزه به این منطقه می کشاند، به جاده شراب 290 لقب گرفته است. اما یک جاذبه رنگارنگ دیگر در امتداد آن بزرگراه وجود دارد. مزارع وحشی، بزرگترین مزرعه گل وحشی در ایالات متحده است که فقط هشت مایلی شرق فردریکزبورگ قرار دارد.

در حالی که بیشتر گل‌های وحشی در بهار شکوفا می‌شوند، در حدود دو هفته دیگر، مزارع بذرهای وحشی دوباره رنگ‌های فراوانی خواهند داشت، زیرا زینیا، کیهان، لاله، اسطوخودوس، خشخاش، آفتابگردان و سایر گیاهان زینتی در طول مسیرهای پیاده‌روی نیم مایلی شکوفا می‌شوند. فرش رنگین کمانی مزرعه با شکوفه های رنگی بیش از 400 هکتار را پوشش می دهد. در مورد پس‌زمینه‌ی اینستاگرامی خود صحبت کنید. هیچ فیلتری لازم نیست

مزارع بذر وحشی با 650 هکتار کشت دیگر در شهرستان کلرادو، در غرب هیوستون، 36 گونه گل وحشی را پرورش می دهد و سالانه بیش از 100000 پوند بذر برداشت می کند. بین یک سوم و نیمی از آن ها دانه های بلوبوننت هستند که Wildseed را به بزرگترین پرورش دهنده گل ایالت تگزاس در جهان تبدیل می کند.