بنیاد ملی باغبانی یاد فیل سیالونه را گرامی می دارد

او همچنین یک مخلوط خاک به نام “خاک موفقیت” ایجاد کرد که برای استفاده در پروژه های داخلی که برای زندگی طولانی مدت گیاهان برنامه ریزی شده بودند به بازار عرضه شد. زمانی که اکثر نصب و راه اندازی کارخانه های بزرگ در سراسر کشور انجام شد، تبدیل به یکی از محبوب ترین افراد شد.

در اوایل دهه 1970، او تلاش هایی را برای برخورد با کمیسران شهرستان پالم بیچ رهبری کرد. افسران اجرای قوانین شهرستان از پرورش دهندگان می خواستند که خانه های سایه دار را به عنوان سازه های دائمی در نظر بگیرند، به این معنی که آنها مشمول قوانین و مقرراتی هستند که اگر در حال ساخت خانه یا انبار هستید. صنعت پابرجا بود و کدهای جدید به طور خاص برای خانه های سایه نوشته شد. این تلاش‌ها منجر به این شد که خانه‌های سایه‌دار به‌عنوان سازه‌های موقتی در نظر گرفته شوند و بار بزرگی را از دوش پرورش دهندگانی که گیاهانشان به سایه نیاز دارند، برداشته شود.

او حامی بزرگ خدمات توسعه تعاونی، دانشگاه فلوریدا، و برنامه هایی بود که آنها برای صنعت کارخانه ارائه می کردند. او در مواقع بحرانی، مانند طوفان و خشکسالی، سخنگو با صدای بلند و واضح برای صنعت در زمینه حمایت سیاسی بود، و اغلب مطبوعات برای اظهار نظر در مورد این صنعت در زمان‌های ناآرام به دنبال او بودند.

او از طرفداران بازاریابی و ترویج صنعت شاخ و برگ بود. او از بسیاری از تلاش‌ها برای ترغیب این صنعت به ارتقای سطح صنعت حمایت کرد. حتی اگر صنعت پاسخی نداد، او تصمیم گرفت نسخه تبلیغاتی خود را از طریق Tropical Ornamentals انجام دهد. او یک خبرنامه شرکتی به نام موضوعات گرمسیری ایجاد کرد که دارای لیست پستی بیش از سه هزار نفر بود، نه تنها اعضای صنعت رقیب بلکه گروه هایی مانند باغ نویسان آمریکا و انجمن های مختلفی که باغ وحش ها و باغ های گیاه شناسی را نمایندگی می کردند. این خبرنامه نه تنها به عنوان یک قطعه تبلیغاتی عمل کرد، بلکه نویسندگانی در آن حضور داشتند که در همه چیز از حسابداری گرفته تا تحقیقات آفت کش ها متخصص بودند.


برادران سیالون، فیل، پل و جو.

فیل دائماً به دنبال راه هایی برای بهبود صنعت بود. او در سال 1975 در بخش شاخ و برگ FNGA رهبر بود. در آن زمان، شاخ و برگ سریعترین بخش صنعت در حال رشد بود، و او نیاز داشت که پرورش دهندگان شاخ و برگ یک انجمن جداگانه تشکیل دهند که بتواند نیازهای آنها را به بهترین نحو برآورده کند. هنگامی که انجمن شاخ و برگ فلوریدا تشکیل شد، فیل اولین رئیس آن شد.

به جای ارسال گل برای خانواده، می توان به آنها کمک مالی کرد
وقف خانواده Cialone، از طریق بنیاد ملی باغبانی.

برای اطلاعات بیشتر
FNGLA
1533 پارک سنتر درایو
اورلاندو، FL 32835-5705
تلفن رایگان: +1 (800) 375-3642
T: +1 (407) 295-7994
F: +1 (407) 295-1619
ایمیل: [email protected]
www.fngla.org



منبع

او همچنین یکی از اولین افرادی در صنعت ما بود که یک شرکت بازاریابی حرفه ای و روابط عمومی را برای توسعه تبلیغات مجلاتی استخدام کرد که جوایزی را به دست آورد. همه اینها در زمانی انجام شد که اکثر افراد صنعت حتی شرکت های خودشان علاقه ای به بازاریابی و تبلیغات نداشتند.

در سال 1986 شورای بازاریابی باغبانی تشکیل شد. فیل دوباره پا به عرصه گذاشت و اولین رئیس جمهور آن شد. این گروه پیشگام صادرات مواد گیاهی بزرگ با قایق به بازارهای خارج از کشور، به ویژه در انگلستان و هلند بود. فروش گیاهان خارج از بازار داخلی باعث کاهش عرضه در خانه شد و به حفظ قیمت برای تولیدکنندگان فلوریدا کمک کرد. تلاش‌های او برای این صنعت بی‌توجه نماند و فیل در سال 1984 جایزه تالار مشاهیر شاخ و برگ را دریافت کرد، جوان‌ترین فردی که تاکنون این جایزه را دریافت کرده است.

فیل واقعاً راه را برای بسیاری در صنعت شاخ و برگ هموار کرد. از فیل همسرش جودی، دخترش پتی و همسرش جاناتان بروکشایر، پسرش جان و شریک زندگی‌اش دیوید سلب، نوه‌هایش کریستین و استفانی بروکشایر و برادرانش جو و پل سیالون به یادگار مانده است.

بنیاد ملی باغبانی اعلام کرد: “ما اخیراً یک دوست صنعتی به نام Phil Cialone را از دست دادیم. حرفه فیل در صنعت شاخ و برگ، رهبری و نوآوری بود. از اواخر دهه 1960 شروع شد و از دهه 1990 گذشت.”

پس از اینکه فیل در اوایل دهه 1990 شرکت Tropical Ornamentals را ترک کرد، شرکتی به نام Outrageous Tropicals تأسیس کرد که متخصص در تامین مواد گیاهی باغ‌های گیاه‌شناسی و باغ‌وحش‌ها بود. اشتیاق خاص او به مواد گیاهی بزرگ، او را به یکی از متخصصان برجسته کشور در زمینه رشد، جابجایی و حمل مواد بزرگ برای استفاده در ساختمان ها تبدیل کرد. نصب کارخانه هتل Opryland در نشویل، TN، به یک تاسیسات برجسته برای صنعت منظره داخلی تبدیل شد و فیل بخش بزرگی از پروژه بود.

فیل سیالونه در یک مزرعه سبزیجات در نیوجرسی بزرگ شد. در سال 1963 مدرک لیسانس خود را با گرایش باغبانی زینتی از دانشگاه راتگرز دریافت کرد. پس از فارغ التحصیلی، فیل معلم حرفه ای ag در دبیرستان Manasquan در ساحل جرسی شد. در سال 1968، او به فلوریدا نقل مکان کرد و مدیر پرستاری دات و ادز گرین شست در دلری بیچ شد. در سال 1971، او و برادرانش جو و پل، تروپیکال زینتی را در FL و تروپیک گلخانه ها در نیوجرسی راه اندازی کردند.