بنیاد Miracle-Gro Scotts و KidsGardening برندگان سال 2023 GroMoreGood Grassroots را اعلام کردند.

باغبانی کودکان
www.kidsgardening.org



منبع

برای اطلاعات بیشتر
بنیاد معجزه گرو اسکاتز
www.scottsmiraclegrofoundation.org

Em Shipman، مدیر اجرایی KidsGardening می‌گوید: «بهار در KidsGardening با اعلام برندگان GroMoreGood Grassroots Grant، سر و صدای هیجان‌انگیزی به خود می‌گیرد. ما بسیار تحت تاثیر گروه امسال هستیم. ما مشتاقانه منتظریم ببینیم چگونه این برنامه های باورنکردنی از این جایزه برای ساختن و بهبود فضاهای سبز، باغ ها و برنامه نویسی استفاده می کنند تا مزایای باغبانی را برای ده ها هزار کودک دیگر در سراسر کشور به ارمغان بیاورند.”

بنیاد Scotts Miracle-Gro و KidsGardening با آوردن مزایای افزایش دهنده زندگی باغ ها به جوامع سراسر ایالات متحده، مشتاق هستند دریافت کنندگان گرنت 2023 GroMoreGood Grassroots Grassroots را اعلام کنند. کمک مالی امسال 160 برنامه اعطا می کند.

در بهار، تابستان و پاییز امسال، برنامه‌هایی شروع یا گسترش باغ‌ها و فضاهای سبز جوانان خود را آغاز می‌کنند. انتخاب ها بر اساس مشارکت جوانان، تأثیر جامعه و پایداری و سایر عوامل انجام شد. علاوه بر این، به 15 برنامه بودجه اضافی از طریق دسته های تخصصی، پلاس، پراید و سهام اعطا شد.

برایان هرینگتون، رئیس بنیاد The Scotts Miracle-Gro گفت: “ما به طور مداوم از گروه هایی الهام می گیریم که تجربیات منحصر به فرد در فضای باز را از طریق باغ ها و فضاهای سبز به ارمغان می آورند.” وی افزود: “برندگان کمک هزینه امسال تفاوتی ندارند، زیرا آنها باغ های خوراکی، فرصت های آموزشی، تلاش های زیباسازی، مزایای درمانی و موارد دیگر را برای جوامع خود به ارمغان می آورند.”

جوایز تا پایان مارس 2023 بین برندگان توزیع خواهد شد.

دریافت کنندگان 2023 شامل 37 ایالت در سراسر کشور می شوند و پیش بینی می کنند که بیش از 27000 جوان را به فرصت های یادگیری مبتنی بر باغ متصل کند. برای مشاهده لیست کامل اعطا کنندگان GroMoreGood Grassroots، به آدرس زیر مراجعه کنید: https://kidsgardening.org/grant_winners/2023-gromoregood-grassroots-grant-winners/