بهاری رنگارنگ در مهد کودک وان در سار

نهالستان گیاهان Van der Sar Plants در ناحیه Westland هلند توسط Marianne و Bas van der Sar که خواهر و برادر هستند اداره می شود. پدر آنها این نهالستان را به عنوان یک سرگرمی راه اندازی کرد و اکنون این شرکت به یک نهالستان معروف با 5 هکتار سطح زیر کشت تبدیل شده است. این تیم تنها توسط پنج کارمند اداره می شود و با این وجود می تواند هر سال تقریباً 10 درصد رشد کند. راز؟ باس: «هم من و هم ماریان خیلی خوش برخورد هستیم. اگر در منطقه عملیاتی به ما نیاز باشد، به صورت تیمی کار می کنیم تا کار را تمام کنیم. علاوه بر آن، ما همیشه به دنبال انواع جدید شگفت انگیز برای الهام بخشیدن به مشتریان خود هستیم.

پیراکانتای خاردار نیست
Pyracantha که به عنوان خار آتش نیز شناخته می شود، اولین محصولی بود که در این مهد کودک رشد کرد. پدر بس و ماریان گونه‌ای بی‌خار بی‌نظیر پرورش داد. از آنجایی که خار خار همیشه دلیلی برای مصرف‌کنندگان بود که در باغ نگذارند، بس و ماریان اکنون تصویر این گیاه بزرگ را تغییر می‌دهند.

Paeonia زیبا
این مهد کودک به خاطر گیاهان چندساله فراوان شناخته شده است، اما تولید اصلی شامل Paeonia است. از ابتدای فصل، بیش از 50 نوع در سایزهای گلدانی از 11 سانتی متر تا 26 سانتی متر موجود است. 2 سال اول روند رشد در فضای باز در خاک در مکان دیگری در استان برابانت است. وقتی پایونی ها 3 ساله می شوند، مهد کودک را ترک می کنند. این روش تولید در دنیای گل صد تومانی منحصر به فرد است و به طور کامل 100٪ در هلند انجام می شود. این مهدکودک هر ساله انواع جدیدی از گل صد تومانی را با رنگ های زیبا و رایحه های جذاب تولید می کند تا با این کار مصرف کنندگان را شگفت زده کند.
یک نوع جدید و انحصاری عالی Paeonia itoh است، که محل تلاقی بین لاکتی فلورا و سوفروتیکوزا است. به دلیل جوانه های سفت، ضخیم، رنگ ها و تعداد گل هایش بسیار خاص است.

برای اطلاعات بیشتر:
OZ Planten
Magnolia 11 VBA Zuid
1424 LA De Kwakel، هلند
[email protected]
www.ozplanten.nl



منبع

گیاهان چند ساله کامل
در کنار Paeonia و Pyracantha، پرورش دهنده گیاهان چند ساله شگفت انگیزی مانند Astilbe، Phlox و Lupine نیز تولید می کند. از گشت و گذار بس و ماریان در اطراف مهد کودک دیدن کنید. از ویدیو خواهید دید که بهار کم کم شروع می شود.