به دنبال O-Factor در Opti-flor هستید

پنج رکن:

Opti-flor یک تولید کننده ارکیده پیشرو است، اما چگونه چنین شرکت معتبری در بازار تفاوت ایجاد می کند؟ OZ Planten برای کشف “O-Factor” به یک بازدید رفت.

متخصصان
متخصصان کشت به طور مداوم به دنبال بهبود روند کشت در کار خود هستند. این کارمندان در نهایت از پرورش گیاهان زیبایی که مهد کودک را ترک می کنند مراقبت می کنند.

محدوده فرم بالا
Opti-flor محدوده خود را در محل تحقیق و توسعه خود توسعه می دهد. از 1500 گونه آزمایش شده، تنها 1 تا 2 درصد در نهایت در محدوده قرار می گیرند.

لاریسا والستار (مدیر ارتباطات) و تیم ون لیوون (مدیر بازاریابی) مهد کودک چشمگیر را نشان دادند. تیم: “ما بر اساس پنج ستون تفاوت ایجاد می کنیم. ستون ها تمایز در محدوده و کیفیت پنج ستاره در رنگ های عالی را تضمین می کنند.”

همیشه به دنبال
طیف منحصر به فرد انواع و رنگ ها به دلیل جستجوی مداوم برای انواع جدید است. این در تمام طول سال در پرورش دهندگان هلند و آسیا اتفاق می افتد.

کیفیت پنج ستاره
با Opti-flor، گیاهان فضا و زمان بیشتری برای رشد پیدا می کنند. شما می توانید آن را در کیفیت مشاهده کنید. ارکیده ها دارای آرایش جوانه و گل بهینه، ریشه های نسبتاً زیاد و روی هم چیدن برگ ها هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
OZ Planten
Magnolia 11 VBA Zuid
1424 LA De Kwakel
پست باس 1076
1430 BB Aalsmeer
هلند
+31 297 380 780
[email protected]
www.ozplanten.nl



منبع

مشخصات فنی
Opti-flor نوار را بالاتر از مشخصات A1 ​​Royal FloraHolland قرار می دهد. این سازمان مشخصات خود را در خصوص تعداد جوانه ها، طول و تعداد شاخه ها تهیه کرده است. فقط بالاترین نوار به اندازه کافی خوب است.