به روز رسانی PACA از USDA

GoGreen Farms که از ویرجینیا کار می کند، ظاهراً از سپتامبر 2021 تا آوریل 2022 به سه فروشنده محصول به مبلغ 313,036 دلار پرداخت نکرده است. بازاریابی VIP که از کالیفرنیا کار می کند، ظاهراً نتوانسته است به سه فروشنده محصول به سرعت پرداخت کند. 408983 دلار از مه 2021 تا اکتبر 2021.

PACA یک انجمن اداری برای رسیدگی به اختلافات مربوط به معاملات تولید فراهم می کند. این ممکن است منجر به صدور حکم جبران خسارت توسط USDA شود که مستلزم پرداخت خسارت توسط کسانی است که به تعهدات قراردادی خود در خرید و فروش میوه ها و سبزیجات تازه و منجمد عمل نمی کنند. وزارت کشاورزی ایالات متحده موظف است مجوز را تعلیق کند یا تحریم هایی را برای یک تجارت بدون مجوز که نتواند غرامت های PACA را که علیه آن اعطا شده است بپردازد، اعمال کند و همچنین محدودیت هایی را علیه آن دسته از مدیرانی که در هنگام صدور سفارش به طور مسئولانه به کسب و کار مرتبط هستند، اعمال کند. این افراد، از جمله مالکان انحصاری، شرکا، اعضا، مدیران، افسران، مدیران یا سهامداران عمده، نمی‌توانند بدون تأیید وزارت کشاورزی ایالات متحده توسط هیچ یک از دارندگان مجوز PACA استخدام شوند یا به آنها وابسته باشند.

برای اطلاعات بیشتر:
پنی رابینسون-لندریگان
USDA
تلفن: +1 (202) 720-2890
[email protected]
www.ams.usda.gov

وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) سه شرکت تولیدی را به دلیل عدم انجام تعهدات قراردادی در قبال فروشندگان محصولات خریداری شده و عدم پرداخت جوایز غرامت صادر شده تحت قانون کالاهای فاسد شدنی کشاورزی (PACA) تحریم کرده است. این تحریم‌ها شامل تعلیق مجوزهای PACA کسب‌وکارها و ممانعت از شرکت اپراتورهای اصلی کسب‌وکارها در کسب‌وکارهای دارای مجوز PACA یا سایر فعالیت‌ها بدون تأیید وزارت کشاورزی ایالات متحده است.

مشاغل و افراد زیر در حال حاضر از فعالیت در صنعت تولید محدود شده اند:

  • Xalpa Fresh Inc. که در خارج از لس آنجلس، کالیفرنیا فعالیت می کند، به دلیل عدم پرداخت جایزه 14751 دلاری به نفع یک فروشنده کالیفرنیایی. از تاریخ صدور حکم غرامت، لوئیس راولو به عنوان افسر، مدیر و سهامدار کسب و کار ذکر شده بود.
  • Lucero Produce LLC که در خارج از دنور، کلرادو فعالیت می کند، به دلیل عدم پرداخت جایزه 27792 دلاری به نفع یک فروشنده تگزاسی. از تاریخ صدور حکم غرامت، کریستین والر و خوزه سیلوستر به عنوان مدیران و اعضای کسب و کار ذکر شده بودند.
  • US Fresh Corp. که در برانکس، نیویورک فعالیت می کند، به دلیل عدم پرداخت جایزه 51801 دلاری به نفع یک فروشنده کالیفرنیایی. از تاریخ صدور حکم جبران خسارت، گونزالو جارامیلو به عنوان افسر، مدیر و سهامدار این تجارت در لیست قرار گرفت.

وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا همچنین شکایتی اداری علیه دو شرکت ارائه کرده است: GoGreen Farms Inc. (GoGreen Farms) و VIP Marketing Inc.، به دلیل نقض ادعایی PACA.

هم GoGreen Farms و هم VIP Marketing فرصتی برای درخواست استماع خواهند داشت.

کوری الیوت
USDA
تلفن: +1 (202) 720-6873
[email protected]
www.ams.usda.gov



منبع

برای مروری بر شرکت هایی که قبلاً PACA را نقض کرده اند، اینجا را کلیک کنید.