به سمینار بعدی ∑-Grow Inside در 28 مارس بپیوندید

در روز سه شنبه، 28 مارس، مرکز جهانی هورتی، چهارمین سمینار ∑-Grow Inside را برگزار می کند. گروه جدیدی از متخصصان در حال بررسی موضوع جالبی هستند: “یک گیاه در یک مزرعه سرپوشیده چگونه واکنش نشان می دهد؟”. نتایج تحقیق Fieldlab Vertical Farming اساس بحث را تشکیل می دهد. سمینار را می توان به صورت آنلاین یا زنده در مرکز جهانی هورتی تماشا کرد.

ترکیب جالب
مرکز جهانی هورتی خوشحال است که Gert-Jan van Staalduinen، مدیرعامل Logiqs، Laura Bautista، رهبر پروژه کشاورزی عمودی در Delphy BV، Stefan van de Voort، کشاورزی داخلی متخصص گیاهان در Philips Horticulture LED Solutions، و Caterina Carpineti، محقق، اعلام کند. کشاورزی عمودی در واحد تجاری باغبانی گلخانه و پیاز گل در دانشگاه و تحقیقات Wageningen پانل را در این چهارمین سمینار ∑-Grow Inside تشکیل می دهد. Matthijs van den Beukel به عنوان ناظم عمل می کند و پانل را در جهت درست هدایت می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
مرکز جهانی هورتی
اروپا 1
2672 ZX Naaldwijk، Westland
تلفن: +31 174 385 600
[email protected]
www.worldhorticenter.nl



منبع

∑-غرفه رشد
سری ∑-Grow Inside بخشی از غرفه ∑-Grow در مرکز جهانی هورتی است. این غرفه برای نشان دادن توسعه و مزایای رشد با تکنولوژی بالا در گلخانه ها و مزارع سرپوشیده ایجاد شده است. بسیاری از بازدیدکنندگان قبلاً از این غرفه الهام گرفته اند، از دانشجویان گرفته تا روسای جمهور و سرمایه گذاران تا سیاست گذاران. ∑-Grow Pavilion مشارکتی بین World Horti Center و چندین شرکت پیشرو در زمینه رشد داخلی است. هدف آنها با هم بیان کل داستان پتانسیل کشاورزی در فضای داخلی و همچنین تشویق همکاری و تبادل ایده است.

این رویداد با همکاری نزدیک با جامعه Indoor Farming NL و توسط Greenport West-Holland، FarmTech Society و GreenTech برگزار می شود.

کی کجا
سمینار ∑-Grow Inside در 28 مارس از ساعت 14:30 (2:30 بعد از ظهر CET) تا ساعت 15:30 (3:30 بعد از ظهر CET) به صورت آنلاین قابل مشاهده است. سمینار را می توان به صورت زنده در مرکز جهانی هورتی نیز تماشا کرد. این رویداد زنده از ساعت 14:00 (2:00 بعد از ظهر CET) تا ساعت 17:00 (5:00 بعد از ظهر CET) برگزار می شود. لطفا در صورت تمایل به عضویت آنلاین یا فیزیکی از طریق این لینک ثبت نام کنید: https://form.jotform.com/222431767171353.

چگونه یک گیاه در مزرعه سرپوشیده واکنش نشان می دهد؟
در طول سمینار در 28 مارس، این پنل در مورد رابطه بین گیاهان و فناوری بحث خواهد کرد. اساس این بحث، بینش های تحقیق Fieldlab Vertical Farming است. این پروژه تحقیقاتی در ژانویه 2020 در هلند راه اندازی شد و در چندین مکان در استان هلند جنوبی انجام شد. هلند در زمینه باغبانی و همچنین کشاورزی در فضای داخلی جایگاه پیشرو دارد. برای حفظ این موقعیت پیشرو، Fieldlab Vertical Farming راه اندازی شد. پس از دو سال تحقیق مداوم، می توان اولین نتایج را مورد بحث قرار داد.