بک لینک چیست؟راهنمای جامع Backlink برای مبتدیان در سال 2022 -بهترین بک لینک

بک لینک چیست؟راهنمای جامع Backlink برای مبتدیان در سال 2022

جزئیات و توضیحات بیشتر در مورد هر پکیج با کلیک روی عنوان سرویس مربوطه قابل مشاهده هست. من از یک سایتی بک لینک خرید به تعداد زیاد اما الان سایتم از نتایج گوگل پاک شده یکی از دوستان میگفت چون برات بک لینک انبوه با ربات زدن به همین دلیل پنالتی شدی. سایتمون یک سال از فعالیتش گذشته و تازه فروشمون هم خوب شده بود و خواستیم بهترش کنیم برای همین از یکی از سایت های خرید بک لینک سفارش لینک دادیم اما بهتر که نشد بدتر شد و روی فروش سایت هم تاثیر منفی گذاشت. یکی از تکنیک های کلاه سیاه سئو، دریافت بک لینک از سایت هایی بود که اصلا هیچ ارتباطی به وب سایت ما نداشتند.

حال این سوال مطرح می شود که چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟ در ادامه نکات مهمی را در این باره به شما یاد خواهیم داد. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب “بهترین روش های لینک بیلدینگ ” را نیز برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد لینک سازی مطالعه کنید. هرچند فاکتورهای گوگل این روزها نسبت به قبل بسیار زیاد شده است ولی این موضوع از اهمیت بک لینک کم نکرده است. بک لینکها همچنان مهمترین فاکتور سئو هستند ولی امروز گوگل علاوه بر بک لینک به فاکتورهای دیگری نیز مانند تجربه کاربری، سئوی داخلی، سرعت سایت، محتوای با کیفیت و … بنابراین اگر سایت شما یک سایت ایده آل و دارای محتوای باکیفیت باشد قطعا بک لینک میتواند حلقه گمشده رتبه گرفتن سایت شما در گوگل باشد. رپورتاژ آگهی امروز یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین سرویسهایی است که میتواند به سئوی سایت کمک شایانی بنماید.

بک لینک فقط دائمی

ارتباط لینک توسط متن لینک، محتوای متن اطراف لینک و سایر لینک‌های خارجی موجود در آن صفحه تعیین می‌شود. ثبت بک لینک های خریداری شده در سرچ کنسول البته الزاماً تمامی لینکهای ساخته شده ممکن هست در این بخش از سرچ کنسول قابل ثبت نباشند. البته زمان های در نظر گرفته شده بر اساس یک ریتم قابل قبول و طبیعی بوده و بنا بر شرایط هر سایت، ممکن هست پکیج های لینک سازی در زمان های کمتر یا بیشتری هم قابلیت اجرا داشته باشند. بنابراین تمامی بک لینک های ارائه شده در نشونت، از نوع رپورتاژی و با کیفیت هستند. نشونت سرویس های بک لینک خودش رو به صورت کاملا متنوع عرضه کرده و شما می تونید به صورت جامع و یا جداگانه، هر نوعی از بک لینک رو با هر تعدادی که مد نظر دارید سفارش بدید.

بک لینک

با توجه به این مثال، گمان نمی رود دیگر تردیدی درباره خرید بک لینک انبوه و بی کیفیت وجود داشته باشد. این وب سایت با آن عظمت خود و شهرت و سابقه اش به علت خرید بک لینک و رپورتاژ و تخلف توسط گوگل جریمه گردید. جالب است بدانید مدیران این سایت به گوگل گفته اند که انگیزه شان از انجام این کار، این بود که رقبا این گونه بک لینک ها را خریده و موفق شده بودند!!!! به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید. به عنوان مثال، اصلاح ساختار لینک های داخلی ها و URL ها در داخل سایت، در محدوده سئو داخلی به حساب می آید.

خرید اکانت SEMRUSH GURU شخصی با بهترین قیمت

اصولا وب سایت های آموزشی این امکان را در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید با تولید محتوای اصولی و درست، یک محتوای جذاب در حوزه همان سایت تولید و به سایت خودتان لینک بدهید. بسیاری از این وب سایت ها، با قیمت مناسبی این خدمات را ارائه می کنند. اگر میخواهید برای خرید بک لینک اقدام کنید، این روش را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • ترافیک یکی دیگر از فاکتورهای مهم نزد گوگل است و همچنین می‌تواند باعث افزایش کسب درآمد شما شود.
  • بلکه اعتبار و تراست سایت رو همواره ملاک سنجش آتوریتی در نظر می گیریم که به نوعی یک معیار نسبی محسوب میشه و به سادگی قابل سنجش نیست.
  • همانطور که اشاره کردیم رپورتاژ آگهی خود نوعی بک لینک طبیعی و کلاه سفید به حساب می‌آید.
  • وبسایت بهترین بک لینک به منظور کاهش هزینه و همچنین ارتباط هرچه بیشتر کلمات کلیدی با صفحات بک لینک پنل فروش بک لینک تک صفحه ای را افتتاح نموده است.