“بیشتر و بیشتر می توان به صورت الکتریکی انجام داد، از جمله خرد کردن محصولات با ظرفیت بالا”

Hortiworld ماشین آلات را از طریق نمایندگی ها تامین می کند. در هلند، آن Hortimat است.

آنها انواع مختلفی از ماشین آلات کشاورزی و باغبانی را تولید می کنند. به گفته رامبراند، افزایش سفارش ماشین‌های الکتریکی ثابت می‌کند که کشاورزی گلخانه‌ای از نظر ماشین‌آلات نیز برق‌آور است. تعداد قابل توجهی از شرکت ها روی ردپای خود کار می کنند و تلاش می کنند تا انتشار CO2 خود را کاهش دهند.

در فنلاند گلخانه ای که در ویدیوی زیر آمده است دارای 265 آمپر است. رامبراند نتیجه می گیرد: “ترفند این است که کارآمدترین ماشین ممکن را توسعه دهیم. این به معنای قدرت آمپر کم اما همچنان بالاترین ظرفیت ممکن است.”

نیروی بی رحم برای پاکسازی محصولات گلخانه ای پس از کشت مورد نیاز است. این همیشه باعث می شود که فیلم های فوق العاده ای از موتورهای خروشان ایجاد شود. اما امروزه ماشین های الکتریکی نیز در دسترس هستند. آنها همچنین می توانند محصولات گلخانه ای را با ظرفیت بالا پاکسازی کنند، همانطور که شرکت هلندی Hortiworld با Bio Bull ثابت می کند. نسخه‌ای با انتشار صفر از این، که یک پرورش‌دهنده فنلاندی در حال حاضر از آن استفاده می‌کند، اکنون در بازار موجود است.

رامبراند ون میگن می‌گوید: «حداقل نیمی از سفارش‌هایی که سال گذشته پردازش کردیم، مربوط به ماشین‌های الکتریکی بود. او شرکت خود را با شریک خود پیتر اوسترینک اداره می کند.



منبع

ظرفیت بالاتر برای Bio Bulls الکتریکی امکان پذیر است. رامبراند می‌گوید بزرگ‌ترین مانع برای معرفی در مزرعه، برق موجود در گلخانه است. “بعضی از پرورش دهندگان 1000 آمپر دارند. سپس شما می توانید با ظرفیت بالا، برقی نیز کار کنید. سپس می توانیم تا حدود Kw را افزایش دهیم، که بیشتر شبیه ماشین های بزرگ تعویض محصول است.”

و با Bio Bull Zero Emission نیز امکان پذیر است. این یک دستگاه خردکن محصول بدون موتور سوخت است. رامبراند توضیح می دهد: “به ویژه ظرفیت بالا نوآورانه است. Bio Bull می تواند تا 5000 متر محصول در ساعت پردازش کند. این مقدار زیادی است.” او می داند که ماشین های خردکن الکتریکی از قبل وجود دارد. اما آن‌ها چنین ظرفیت بالایی ندارند.» مزیت دیگر ماشین های برقی، علاوه بر جنبه زیست محیطی – رامبراند می افزاید: “مردم دیگر آن بو و سر و صدا را نمی خواهند” این است که آنها ساکت تر هستند.