بیلی کاتالوگ نسخه های اول 2023 را منتشر می کند

کاتالوگ نسخه های اول پر از اطلاعات مهم در مورد برند، گیاهان، و کارهای بازاریابی نوآورانه ای است که برای اطمینان از موفقیت همه با این گیاهان انجام می شود. در اینجا برخی از نکات برجسته وجود دارد که نباید از دست داد:

  • با دنبال کردن فرآیند انتخاب کارخانه از طریق آزمایش و آزمایش، تولید، بازاریابی و تحقق زنجیره تامین، با دنبال کردن مراحل ساخت کارخانه نسخه اول آشنا شوید.
  • با گیاهانی که مجموعه را تشکیل می‌دهند، از جمله چهار معرفی جدید برای سال 2023 آشنا شوید. نمودارهای گیاهان در عمل را برای الهام گرفتن از نحوه استفاده از هر گونه در منظره از دست ندهید.
  • 25 ستاره راک نسخه اول را بشناسید، که از طریق انتشار، تولید، خرده‌فروشی و عملکرد درون زمینی به عنوان بهترین در کلاس خود ارتقا یافته‌اند.
  • آخرین نسخه های بازاریابی، تجارت، و منابع آنلاین را کشف کنید که واقعاً نسخه های اول را متمایز می کند.

کاتالوگ 2023 را می توانید به صورت آنلاین اینجا پیدا کنید.



منبع

Bailey Consumer Brand First Editions Shrubs & Trees مجموعه ای مدیریت شده از انواع است که راه حل هایی را به تولیدکنندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان در مناطق مختلف ارائه می دهد. هر سال یک کاتالوگ نسخه اول جدید منتشر می شود. برنامه بازاریابی و کاتالوگ گیاهان نسخه اول 2023 اکنون به صورت چاپی و آنلاین در دسترس است.

رایان مک‌نانی، مدیر بازاریابی و ارتباطات، می‌گوید: «کاتالوگ نسخه‌های اول ابزار کلیدی است که ما مشتاقانه منتظر ارائه شرکای خود برای کمک به آنها برای موفقیت هستیم». هر سال، ما محتوا را طوری تطبیق می‌دهیم که نه تنها چیزهای جدید و هیجان‌انگیز را با برند به اشتراک بگذاریم، بلکه برای ارائه پشتیبانی بیشتر، مهم نیست که خواننده، باغ‌بان، باغ‌دار یا صاحب مجوز برند باشد.»