تال نتزر به عنوان مدیرعامل DryGair منصوب شد

من از صمیم قلب به این فناوری اعتقاد دارم و می دانم که می تواند در سال های آینده بسیار گسترش یابد. من خوشحالم که به تال در خانواده خود خوش آمد می گویم و مطمئن هستم که با او در کشتی به اوج جدیدی خواهیم رسید.”

برای اطلاعات بیشتر:
DryGair
8 خیابان هامانوفیم، هرتزلیا
تلفن: 7730989-9-972+
www.drygair.com



منبع

نتزر می افزاید: «این شرکت در 13 سال گذشته موفقیت های زیادی را تجربه کرده است. با این حال، من هنوز پتانسیل رشد دست نخورده زیادی را می بینم. کنترل رطوبت همیشه بخش مهمی از باغبانی باقی می ماند و DryGair راه حلی را ارائه می دهد که هم موثر و هم بسیار کارآمد است. این را با نیاز واقعی به کاهش هزینه های انرژی ترکیب کنید، کاری که DryGair انجام می دهد، و تصور دنیایی بدون آن سخت است. من واقعاً معتقدم که DryGair به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از کشت مواد غذایی، دارویی و زینتی در مقیاس بزرگ، آینده روشنی دارد و امیدوارم بتوانم ما را به آنجا ببرم.”

راه حل DryGair برای کنترل رطوبت و صرفه جویی در انرژی
DryGair در سال 2010 تاسیس شد تا راه حلی کارآمد برای رطوبت در باغبانی تجاری ارائه دهد. امروزه واحدهای DryGair در سرتاسر جهان در گلخانه‌ها، اتاق‌های رشد داخلی و اتاق‌های خشک‌کن استفاده می‌شوند که طیف گسترده‌ای از محصولات و تکنیک‌های رشد را در بر می‌گیرند.

DryGair را در رویدادهای آینده ملاقات کنید
DryGair در GreenTech آینده در آمستردام و همچنین Cultivate در اوهایو ارائه خواهد شد.

DryGair تال نتزر را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد. نتزر به جای یکی از بنیانگذاران، رونا اورلیکی، که بخشی از شرکت به عنوان رئیس هیئت مدیره باقی خواهد ماند.

من بسیار هیجان زده هستم که به DryGair ملحق می شوم. این یک فرصت منحصر به فرد برای ترویج بخشی از فناوری است که راه حلی شگفت انگیز برای یک مشکل گسترده ارائه می دهد. نتزر می گوید.

DryGair همیشه به قلب من نزدیک است و خواهد بود. اورلیکی، یکی از بنیانگذاران، مدیر عامل سابق و رئیس شرکت می گوید: من نمی توانم به آنچه در طول سال ها به دست آورده ایم افتخار کنم – بردن این فناوری از مرحله نمونه اولیه به یک محصول موفق مورد استفاده در تاسیسات در سراسر جهان. .

فناوری پشت DryGair در مرکز آتشفشانی – سازمان تحقیقات کشاورزی اسرائیل توسعه یافته است. این روش به عنوان روشی برای کنترل موثر رطوبت بدون تهویه، در نتیجه کاهش قابل توجه انرژی مورد نیاز در کشت گلخانه ای توسعه یافته است.