تامین کنندگان به دنبال رشد آمریکای شمالی در سال 2024 هستند

Damatex Greenhouse Control شروع به ادغام حسگرهای بی سیم در سیستم های خود کرد.

با این حال، تامین کنندگان همچنان امیدوار به بازگشت بازار تا پایان سال هستند و مشتاقانه چشم انداز مثبت تری را در سال 2024 پیش بینی می کنند. یکی از تامین کنندگان خاطرنشان کرد: “اگرچه قیمت هایی که ارائه کرده ایم هنوز تایید نشده اند، که بسیار بیشتر از قبل طول می کشد، حتی اگر تنها تعداد کمی از آنها محقق شوند، سال 2024 به طور قابل توجهی بهتر از سال 2023 خواهد بود.” تامین کننده همچنین رشد مکزیک را برجسته کرد، جایی که پیشرفت در تکنیک ها باعث گسترش در میان تولیدکنندگان مکزیک، ایالات متحده و کانادا شده است.

پس از نزدیک به یک دهه توسعه قوی، صنعت باغبانی آمریکای شمالی در سال 2022 کاهشی را تجربه کرد. با افزایش نرخ‌های بهره و افزایش هزینه‌های انرژی بر این بخش، شور و شوق سرمایه‌گذاران زمانی کاهش یافت. علاوه بر این، چالش‌های موجود در کشاورزی عمودی و بازارهای شاهدانه بیشتر به عدم اعتماد آنها کمک کرد.

کورنتین (فلیکس) شاسوانت می گوید که تیم هارنویس انتظار دارد بازار دوباره رشد کند.


گلوبال باغبانی: لیندسی ووگت، فروش، برچسب های مراقبت از گیاه، هلنا دایک، مشاوره و فروش IPM، اندرو بودری، نماینده فناوری روم با گلوبال باغبانی، و فیلیپوس پوتسیوس از فناوری روم، هووا-سان.

بنابراین – به نمایشگاه بازگردیم، جایی که تامین کنندگان برای کمک به تولیدکنندگان برای مقابله با این چالش ها حضور دارند.

توبیاس فلور و توماس هیلدبراند با قفل، درایو پاور جدید خود و واحد کنترل LSC 40 را به نمایش گذاشتند، که یک سیستم سوئیچ است که سال گذشته برای اروپا عرضه شد. آنها همچنین سیستم مدیریت مزرعه SBE را نشان می دهند، این برنامه جدید آنهاست.

همچنین تیم های FloralDaily و HortiDaily امسال برای تهیه گزارش تصویری ما در نمایشگاه حضور دارند. چیز خاصی می خواهید به اشتراک بگذارید؟ یک ایمیل برای ما بفرستید!



منبع

تامین کنندگان باغبانی در Cultivate مطمئناً متوجه یک عقب گرد موقت در صنعت شده اند، اما آنها نسبت به بهبود بازار در سه ماهه چهارم سال جاری خوشبین هستند و پیش بینی می کنند که رشد در سال 2024 ادامه یابد. نمایشگاه تجاری که این آخر هفته در کلمبوس، اوهایو آغاز شد، دارای ویژگی هایی است. بیش از 650 غرفه‌دار، از جمله تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان متعدد گل که محصولات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند.

این روند تا سال 2023 ادامه یافت و پروژه های جدید کمتری آغاز شد. عدم تمایل به گسترش همچنین به دلیل ورشکستگی Lakeside Produce، ناامنی پیرامون AppHarvest، و فروش قریب الوقوع یک بازیگر بزرگ در صنعت – که پس از خروج از بازار شروع نشد، ایجاد شد.

در ایالات متحده، پروژه‌های کاهو در حال حاضر در خط مقدم قرار دارند، که به دلیل سطح بالای خودمختاری و کاهش اتکا به نیروی کار انجام می‌شود – چالشی مداوم برای تولیدکنندگان.