“تا چند ماه دیگر، میلیون ها گیاه سبزی چیدن Pick & Joy تحویل داده می شود”

شاید نقطه قوت اصلی این محدوده در این واقعیت نهفته است که گیاهان همه میوه های جدید را در مدت زمان طولانی تولید می کنند. علاوه بر این، همه آنها برای طعم، ظاهر، فشردگی، خود برداشت میوه ها و البته بسیاری ویژگی های دیگر که برای کشت جالب هستند انتخاب شده اند. یک کشف بسیار خاص به اصطلاح Potatom است که ترکیبی از یک گوجه فرنگی کوکتل فشرده و یک گیاه سیب زمینی بسیار مولد است. پس از کاشت آن، مصرف کنندگان می توانند پس از چند هفته از گوجه فرنگی خوشمزه لذت ببرند. در فصل، این می تواند به 100 برسد. در پاییز (اواسط مهر) می توان یک تا سه کیلو سیب زمینی برداشت کرد.

این طیف شامل انواع مختلف گوجه فرنگی، فلفل، فلفل، خیار، توت فرنگی، ریحان و حتی یک مینی بادمجان برای فروش رایگان است. برخی از واریته ها نیز در گلدان های 12 سانتی متری و (حتی به طور انحصاری تر) در گلدان های 19 سانتی متری رشد می کنند. کشت به صورت ارگانیک و با استفاده از زنبور عسل برای گرده افشانی انجام می شود. البته در صورت امکان، پایداری بیشتر، به عنوان مثال، با استفاده از عصای چوبی بامبو و (از امسال) گیره های عصای مقوایی انجام می شود.


علاوه بر Pick & Joy، گیاهان دیگری نیز رشد می کنند. هم تنوع و هم توان عملیاتی بالاست، به همین دلیل است که به معنای واقعی کلمه هیچ روزی مثل هم نیست.


سیب زمینی. یک گیره کوچک در پایین گیاه دیده می شود. اینجا جایی است که گوجه فرنگی روی سیب زمینی پیوند زده می شود.


بوته های خیار آبیاری می شوند. اگر خورشید روی آنها باشد، می توانند تا 10 سانتی متر در روز رشد کنند. برای اطمینان از اینکه این اتفاق “منظم” می‌افتد، چوب‌ها و گیره‌های لازم وارد عمل می‌شوند و کارمندان باید مرتباً محصول را طی کنند.


همینطور، به تازگی پیوند شده و در حال نقاهت زیر برزنت از این عمل جراحی جدی است.

برای اطلاعات بیشتر:
گیاهان جوان Vreugdenhil
پترا مولنار
[email protected]
www.vreugdenhilyoungplants.com/nl



منبع

و در واقع، به نظر می رسد این رویکرد موفق است، زیرا در جایی که یکی یک گوجه فرنگی زیبا دارد و دیگری فلفل کوچک و بامزه ای پیدا می کند، هیچ کس دیگری با این مجموعه بزرگ وجود ندارد. مجموعه ای که بسیار یکنواخت است: (عملا) همه گونه ها در اندازه گلدان 14 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر رشد می کنند، بنابراین چهار لایه به طور استاندارد روی چرخ دستی می روند. پرورش و کشت به طور کامل و منحصراً در داخل خانه انجام می شود. فقط مشتریان خارج از اروپا می توانند گیاهان را با قرار قبلی پرورش دهند. انواع مختلف بارکد مخصوص به خود را دارند و همچنین همیشه در هر کجا که آنها را پیدا کنید تحت برچسب Pick & Joy فروخته می شوند. به صورت فردی، برندسازی مشترک انجام می شود، جایی که مشتری می تواند به اصطلاح، لوگوی خود را روی آن قرار دهد.

اکنون زمان خوبی برای آن تور نیز است، زیرا در چند ماه آینده، میلیون‌ها گیاه Pick & Joy در حال چیدن گیاهان در کمتر از 22 نوع و طعم مختلف تحویل داده خواهد شد. پترا توضیح می دهد که علاوه بر پرورش گیاهان سبزی برای باغبانی حرفه ای، این شرکت همیشه در زمینه پرورش انواع گیاهان باغی فعال بوده است. با این حال، این یک بازار دشوار است، زیرا همه از قبل به اصطلاح پنسی دارند، بنابراین سؤال این بود که چگونه می توان از هم متمایز شد. “در این رابطه اعتبار واقعاً به مدیر سابق ما Martin Uittenbroek می رسد. ایده انتخاب طیف وسیعی از سبزیجات از توزیع خودمان، که باید در خانه نگه داریم و در طول زمان به بهبود و گسترش ادامه دهیم، از او نشأت گرفت.”


تقریباً در همه مناطق چند کندو وجود دارد.


چوب های بامبو و گیره های چوب مقوایی محصول را هدایت می کنند در حالی که زنبور خود را مفید می کند.


سفارشات آماده ارسال است. بسیاری از چرخ دستی های مخلوط ساخته می شوند که با نوار مقوایی افقی روی سبد خرید بیشتر نشان داده می شود.


آیا می دانستید که گل های بادمجان نیز بنفش است؟ اگر از نزدیک نگاه کنید، می توانید یک مینی بادمجان را در انتهای گیاه ببینید.

هر مهد کودک متفاوت است، اما تعداد کمی از مهدکودک ها به اندازه Burgemeester Crezeelaan 12 در De Lier، هلند، در ابتدای بهار، چیزهایی برای دیدن دارند. در این مکان گیاهان جوان Vreugdenhil، که همراه با Van der Klugt بیش از 40 هکتار از تقریباً هر چیزی که در باغبانی رشد می کند را تشکیل می دهد، کل محدوده Pick & Joy رشد، جمع آوری و ارسال می شود. همراه با پترا مولنار که به همراه دو همکار مسئول فروش است، به گشت و گذار می پردازیم.


پترا مولنار در کلاه در حال چیدن گوجه فرنگی. بهداشت مهم است. بدون کت و شلوار و ضدعفونی کردن دست ها، وارد نمی شوید.


کاشت بادمجان در یکی از گلخانه های جدید.


تمیز کردن، تمیز کردن، و تمیز کردن بیشتر.

به دلیل گستره وسیع و متنوع گیاهان، که همگی کار فشرده هستند، افراد زیادی همیشه مشغول کار هستند. بسته به لحظه، این به 300 نفر می رسد. در همه جا گروهی از کارمندان را می بینید که در میان گیاهان، در دستگاه گلدان کار می کنند، به آبیاری یا ساخت گاری می پردازند و سفارشات را آماده می کنند. تنظیم و تعریض به طور کامل توسط ماشین انجام می شود. به طور خلاصه، چیزهای زیادی دخیل هستند، اما به نظر نمی رسد که مانعی برای موفقیت پایدار برند باشد – کاملا برعکس. Pick & Joy قوی است. هیچ کس از نظر مقیاس و کیفیت کاملاً شبیه آن نیست.