تجربیات فرسکو فلاورز با اوج “ارتباط کلیدی است”

“یک دوره اوج چالش برانگیز دیگر در سال جاری در انتظار ما است. تامین کنندگان ما چگونه با این موضوع برخورد می کنند؟” ریکو تلمن (32) از فرسکو فلاورز از سن 15 سالگی که هر آخر هفته و در تعطیلات کمک می کرد با این اوج آشنا بود. امسال، ریکو انتظار دارد تا 430 میلیون گل رز کنیایی را از طریق Royal FloraHolland در Aalsmeer بفروشد: رشدی 45 میلیونی نسبت به سال گذشته.

برخورد با اوج
در زمان اوج، حجم بسیار بیشتری باید در مدت زمان کوتاهی پردازش شود، که به معنای استخدام افراد بیشتر و کار در شیفت های طولانی تر در فرسکو فلاورز است. مسائل مهم در طول اوج شامل ظرفیت پرواز از کنیا، ظرفیت سرویس‌های اسکله Aalsmeer و در دسترس بودن فضای سردخانه کافی در Aalsmeer است. آرت: “ارتباط کلیدی است. مهم است که همه چیز را به موقع با Royal FloraHolland ارتباط برقرار کرده و هماهنگ کنیم. معمولاً، حدود دو هفته قبل از شروع اوج، یک ماه قبل از آن بی معنی است. این به این معنی است که ارتباط نزدیکی با آن وجود دارد. خدمات بارانداز Aalsmeer و تماس نزدیک با حراج گزاران. این اغلب به الگوی عرضه و آنچه که آنها می توانند انتظار داشته باشند مربوط می شود. اگرچه اوج قطعاً یک چالش است، به طور کلی، ما همیشه از خدمات مختلف Royal FloraHolland خدمات خوبی دریافت می کنیم.”

اوج گرفتن با هم؟
به گفته ریکو و آرت، قله‌ها در واقع با هم مدیریت می‌شوند. به هر حال، به همه نیاز است تا کارها به خوبی پیش برود، به ویژه از نظر تدارکات و ارتباطات. اما Fresco Flowers واقعاً کمپین “بیایید با هم اوج بگیریم” را جدا از اوج خود می بیند: “در میان چیزهای دیگر، گروه های محصول خاصی وجود دارند که به طور انبوه در ماه های بهار که بازار مستقیم راکد است، حراج را انتخاب می کنند، برای مثال، رویال FloraHolland تمایلی به مقابله مستقیم با این موضوع ندارد و به همین دلیل دارای یک مشکل لجستیکی است که منجر به اقداماتی مانند حجم بالاتر در هر تراکنش و زمان تحویل بعدی می شود. ترجیح می‌دهم تامین‌کنندگان حراج وفادار در اولویت قرار گیرند و تامین‌کنندگان حراج لحظه آخری باید بعداً حراج کنند.”

تمام اطلاعات اوج در یک نگاه
در صفحه «بیایید با هم به اوج برسیم» Royal FloraHolland، آخرین اطلاعات و اقدامات مربوط به قله 2023 و در مورد اوج را پیدا خواهید کرد.

منبع: Royal FloraHolland



منبع

Fresco Flowers که در سال 2005 توسط پدر ریکو تأسیس شد، آژانسی است که نماینده 11 گل رز از کنیا است. 90 درصد گل رزهایی که از طریق گل های فرسکو وارد هلند می شوند در حراجی در Aalsmeer فروخته می شوند. هنگامی که او 22 ساله بود، به طور تمام وقت به شرکت پیوست: “اگرچه در ابتدا هنوز در حال تحصیل بودم، اما به این فکر می کردم: از قبل می دانم که به هر حال می خواهم در فرسکو فلاورز کار کنم.” به عنوان مدیر عملیات، مسئولیت‌های او شامل برنامه‌ریزی است، در حالی که Aart Buizer (46) وظایف تجاری Fresco Flowers را بر عهده دارد. گل رز در تمام طول سال در کنیا رشد می کند، اما از کریسمس به بعد، Fresco Flowers کمی شلوغ تر می شود. اوج آنها در فوریه، قبل از روز ولنتاین شروع می شود. با این حال، پس از روز مادر، اوج به پایان رسیده است. اتفاقاً فرسکو فلاورز تا حدودی خود این قله و همچنین فرورفتگی ها را ایجاد می کند. آرت: “آوریل هرگز ماه قوی برای گل رز نیست، بنابراین ما آن را در سمت کنیا کمی کاهش می دهیم.”