تجلیل از دستاوردها و توانمندسازی زنان در صنعت سبز

کیتی دوبو، رئیس گاردن مدیا گروپ، یک شرکت روابط عمومی متعلق به زنان در صنعت سبز، اظهار می کند: “زنان نقشی حیاتی در شکل دادن و پیشرفت بخش باغبانی ایفا کرده اند. اشتیاق، تخصص و تعهد آنها این صنعت را متحول کرده است. ، منجر به نوآوری، پایداری و افزایش فرصت ها برای همه می شود.” هفته زنان در باغبانی به عنوان بستری برای ارج نهادن به این دستاوردها و ایجاد چشم انداز فراگیرتر و عادلانه تر برای زنان در باغبانی عمل می کند.

راه های تجلیل از چهارمین سالانه زنان در هفته باغبانی:

  • حقایق هیجان انگیز در مورد زنان در تجارت، از جمله داستان خودتان را برای الهام بخشیدن به زنان دیگر به اشتراک بگذارید.
  • داوطلب شوید یا مربی شوید. اگر شما یک کارآفرین زن موفق در زمینه باغبانی هستید، داوطلب شدن در سازمان‌های حامی زنان یا تبدیل شدن به یک مربی را در نظر بگیرید. اگر تا به حال مربی نداشته اید، به دنبال او باشید و از تجربیات او درس بگیرید. از همتایان خود در داخل و خارج از صنعت پیشنهاد بخواهید.
  • رهبران و تأثیرگذاران مشهور تجربیات، چالش‌ها و پیروزی‌های خود را در طول مجموعه زنان در باغبانی به میزبانی AmericanHort به اشتراک خواهند گذاشت. رویداد بعدی برای 7 ژوئن در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی برنامه ریزی شده است و کارینه استویمر، معاون ارشد در BrightView Landscape Services حضور خواهد داشت.
  • جلسات شبکه فرصت هایی را برای ارتباط با متخصصان همفکر، تبادل ایده ها و ایجاد روابط ارزشمندی که به رشد شخصی و حرفه ای کمک می کند، فراهم می کند. گروه Women in Hort میزبان جلسه بعدی شبکه خود در 5 ژوئن در PHS Pop Up Garden در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی است. برای فرصت های آینده به گروه آنها بپیوندید.
    مهارت هایتان را بهبود دهید. چه خواندن یک کتاب انگیزشی نوشته شده توسط یک کارآفرین زن یا استفاده از یک برنامه سازمانی جدید، یادگیری مداوم منجر به رشد شخصی می شود.
  • با تغییر عکس نمایه خود، حمایت خود را از زنان در باغبانی نشان دهید.
  • با استفاده از هشتگ #womeninhort، داستان‌ها، عکس‌ها و الهام‌گیری از زنان در باغبانی را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

با ما در تکریم و توانمندسازی بانوان باغبانی در چهارمین هفته سالانه بانوان باغبانی همراه باشید.

این تغییر در نیروی کار تحصیل‌کرده دانشگاهی نیز دیده می‌شود – زیرا زنان اکنون اکثریت را تشکیل می‌دهند. در سه ماهه دوم سال 2022، نرخ مشارکت نیروی کار برای زنان تحصیل کرده 69.6 درصد بود.

هفته زنان در باغبانی که قرار است از 28 می تا 3 ژوئن برگزار شود، طیف متنوعی از فعالیت ها، رویدادها و جلسات آموزشی را ارائه می دهد که برای قدردانی از کمک های ارزشمند زنان در باغبانی طراحی شده است. در طول این جشن یک هفته ای الهام بخش، متخصصان، رهبران صنعت و علاقه مندان در بحث های معنادار شرکت می کنند، دانش را به اشتراک می گذارند و شبکه های قوی ایجاد می کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
رسانه باغ
تلفن: 610-444-3040
[email protected]
www.gardenmediagroup.com
اینستاگرام: @GardenMedia



منبع

Deborah Holtschlag، بنیانگذار PlantTraps، یک تجارت باغی متعلق به زنان که در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است، با افتخار اظهار می کند: “به عنوان زنان در باغبانی، ما قدرت را پرورش می دهیم، رشد می کنیم و با انعطاف پذیری شکوفا می شویم. در PlantTraps، ما نقش خود را به عنوان یک زن پذیرفته ایم. کسب و کار متعلق به، کاشت بذر الهام و پرورش آینده ای که در آن برابری در هر گوشه ای از دنیای باغبانی شکوفا می شود.”

این آمار قابل توجه زمینه را برای چهارمین هفته سالانه زنان در باغبانی فراهم می کند، مناسبت مهمی که دستاوردهای زنان در صنعت سبز را به رسمیت می شناسد و محیطی از توانمندسازی، حمایت و رشد حرفه ای را تقویت می کند.

برای اولین بار در تاریخ، باغبانان زن در رقابت برای کسب مدال در نمایشگاه معتبر گل چلسی از همتایان مرد خود بیشتر بودند. 58 درصد از طراحان شرکت کننده در رویداد امسال زنان هستند که مردان را در اقلیت قرار می دهند.