ترا نوا مدیر کل جدید خود را معرفی کرد


عکس: مهد کودک ترا نوا

برای اطلاعات بیشتر
مهد کودک ترا نوا
[email protected]
www.terranovanurseries.com

کن براون، مالک مهدکودک ترا نوا، گفت: «نمی‌توانیم برای اعلام ارتقای هارینی به مدیر کل هیجان‌زده باشیم. هارینی عضوی بسیار ارزشمند و مورد تحسین خانواده ترا نوا است و نزدیک به 25 سال است که در موفقیت رشد ما و بیش از 1000 گونه جدید نقش داشته است.

موقعیت های قبلی او در Terra Nova شامل دستیار تحقیقات آزمایشگاهی بود که در آن او حمایت گسترده ای از پرورش دهندگان داخلی ارائه کرد. و مدیر آزمایشگاه، جایی که او بر توسعه گونه های جدید با بهبود عادت و ویژگی های رشد، مقاومت در برابر بیماری ها و افزایش بهره وری لاینر و پلاگین نظارت داشت. کورلیپارا همچنین عنوان های Breeder را با تمرکز بر اصلاح و تولید آزمایشگاهی و پرورش دهنده اصلی گیاهان کامپوزیت دارا بود که طیف متنوع و گسترده ای از پشتیبانی تخصصی را برای تیم اصلاحی ارائه می دهد. او علاوه بر این به عنوان مدیر بخش آزمایشگاه Terra Nova مسئول فروش کلیه بافت های کشت کار کرد. مدیر زنجیره تامین جهانی، از جمله ارسال موجودی به و بازدید/آموزش از همه آزمایشگاه‌های تولید و مزارع برش در سراسر جهان؛ و مدیر تحقیقات و توسعه آزمایشگاه.



منبع

کورلیپارا در دسامبر 1999 به عنوان دستیار پژوهشی و پرورش‌دهنده گیاهان به Terra Nova پیوست و از آن زمان تاکنون در سمت‌هایی با سطوح مسئولیت فزاینده ای مشغول به کار بوده است.

کورلیپارا به وظایف خود در تحقیقات آزمایشگاهی، اصلاح نباتات، تولید کشت بافت و فروش ST3 در آمریکای شمالی ادامه خواهد داد. او به‌علاوه نقش خود را به‌عنوان عضوی از تیم صدور مجوز Terra Nova حفظ خواهد کرد، جایی که تمرکز او بر ارائه پشتیبانی و سهام برای دارندگان مجوز در سطوح مختلف، با تمرکز اولیه بر روی دارندگان مجوز بین‌المللی است.

براون گفت: «هارینی به همه چیزهایی که در Terra Nova لمس کرده است، ارزش افزوده است. او یک بخش اساسی و چشمگیر از تیم صدور مجوز ما بوده است و با تمام تصمیمات استراتژیک مرتبط و برنامه ریزی تاکتیکی درگیر بوده است. ما مشتاقانه منتظر راه‌های هیجان‌انگیزی هستیم که در آن او استانداردهای پرورش با عملکرد بالا Terra Nova را مدیریت می‌کند و به کمک به شکل‌دهی محیط تجاری سریع و نوآورانه ما ادامه می‌دهد.»

Korlipara در موقعیت جدید با سایر اعضای تیم مدیریت Terra Nova که مسئول نظارت بر بودجه کسب و کار، ساده‌سازی تولید آزمایشگاه و لاینر، نظارت بر مجوزها، موجودی و مواد آزمایشی برای انواع جدید Terra Nova هستند، همکاری نزدیکی خواهد داشت. و سایر وظایف مدیریتی

او به همراه بنیان‌گذاران، مالکان و تیم رهبری ترا نوا به بسیاری از قاره‌ها، کشورها و شهرهای سراسر جهان سفر کرده است تا فعالانه در جلسات مهم بی‌شماری که در نمایشگاه‌های تجاری و بازدیدهای صاحبان مجوز برگزار می‌شوند، شرکت کند.

مهدکودک ترا نوا از ارتقای هارینی کورلیپارا از مدیر آزمایشگاه و مدیر تحقیقات به مدیر کل این شرکت خبر داد. کورلیپارا، که موقعیت جدیدش بلافاصله تحت تأثیر قرار می گیرد، برای بیش از دو دهه یکی از اعضای جدایی ناپذیر پرسنل ترا نوا بوده است. نقش جدید او شامل مدیریت مشترک برنامه پرورش شرکت، کارایی عملیاتی، مدیریت بودجه و روابط متقابل حیاتی در میان این حوزه‌های فعالیت خواهد بود.