“ترکیب تخصصی از موجودات میکروبی مفید که به طور خاص برای تقویت سلامت گیاهان فرموله شده است”



منبع

کلارک می‌گوید: «آنچه که ما با استفاده از مواد بیولوژیکی، به‌ویژه باسیلوس می‌بینیم، این است که آنها مزایایی از تقویت سلامت گیاه تا بهبود بنیه و کاهش استرس از طریق بهبود تحمل به تنش غیرزیستی ارائه می‌دهند. “همه اینها برابر است با زیبایی شناسی قوی تر، که به معنای همه چیز است. سرمایه گذاری بیشتر در زیرساخت های یک کارخانه باعث بهبود زیبایی آن گیاه و ایجاد یکنواختی بیشتر می شود
محصول ثابت.»

تطبیق پذیری TerraGrow Liquid به پرورش دهندگان این امکان را می دهد که نه تنها بافت ها را برای تقویت بنیه گیاه و افزایش تحمل استرس در هنگام استفاده به عنوان محلول پاشی استفاده کنند، بلکه میکروب های مفیدی را برای بهبود در دسترس بودن مواد مغذی هنگام استفاده در خاک ایجاد می کند. TerraGrow Liquid همچنین می‌تواند برای درمان بذر و برش و غوطه‌وری ریشه مفید باشد. همچنین می توان آن را در سیستم های هیدروپونیک ادغام کرد.

کلارک توضیح می‌دهد که یک گیاه سالم‌تر با حداکثر در دسترس بودن مواد مغذی و جذب آب بهبود یافته، به سربار کمتری نیاز دارد تا به تولید نهایی خود برسد، و اشاره می‌کند که حساسیت گیاه سالم‌تر به بیماری و استرس غیرزیستی نیز کاهش می‌یابد. TerraGrow Liquid همه اینها را تضمین می کند.

TerraGrow Liquid را می توان در محصولات کشاورزی و باغی مانند میوه ها، سبزیجات، گیاهان دارویی، شاهدانه، گیاهان گلدار، گیاهان زینتی و گیاهان بستر استفاده کرد. TerraGrow Liquid مانند سلف خود دارای پنج گونه از گونه های باسیلوس است که شامل Bacillus licheniformis، Bacillus subtilis، Bacillus pumilus، Bacillus amyloliquefaciens و Bacillus megaterium می شود.

پاتریک کلارک، مدیر توسعه محصول فنی برای سیستم‌های بیوسایف، می‌گوید: «بزرگ‌ترین فایده‌ای که تولیدکنندگان گلخانه از ترکیب TerraGrow Liquid در عملیات خود خواهند دید، تطبیق پذیری محصول است. این یک ترکیب تخصصی ساده از موجودات میکروبی مفید است که به طور خاص برای تقویت سلامت گیاهان فرموله شده است. این به پرورش دهندگان اجازه می دهد تا آن را به روش هایی که برای عملیات آنها راحت تر است اجرا کنند. تولیدکنندگان مزایای آن را در طول چرخه تولید مشاهده خواهند کرد و بازدهی قابل قبولی از سرمایه دریافت خواهند کرد.

کلارک می‌گوید: «ما محصولی ایجاد کرده‌ایم که می‌تواند در چندین کاربرد در طول چرخه تولید برای تحریک و تقویت گیاه از ریشه تا شاخه‌ها و تا گل‌ها استفاده شود». TerraGrow Liquid کیفیت، بازده و بازگشت سرمایه را بهبود می بخشد. این محصولی است که تولیدکنندگان پس از مشاهده واکنش گیاه در مورد آن هیجان زده خواهند شد و در پایان چرخه تولید تفاوت قابل توجهی را مشاهده خواهند کرد.

TerraGrow Liquid که در اوایل سال جاری عرضه شد، نباید با TerraGrow، یک پودر مرطوب کننده که چندین سال پیش عرضه شد، اشتباه گرفت. اما کلارک تاکید می کند که TerraGrow Liquid “یک محصول کاملاً فرموله شده از بالا به پایین” است، نه فقط فرمول خشک که به یک محصول مایع تبدیل شده است. این از ورودی مستقیم تولیدکنندگان گلخانه ای ساخته شده است. اجزای این محصول، از جمله پروتئین هیدرولیز سویا و عصاره کلپ، برای تقویت رشد گیاه شناخته شده است.

برای اطلاعات بیشتر:
سیستم های ایمنی زیستی

biosafesystems.com