ترکیش کارگو و باربری آویانکا تفاهم نامه ای را برای تقویت بیشتر همکاری های خود با دسترسی جهانی امضا کردند

ترکیش کارگو، برند موفق حمل و نقل هوایی ترکیش ایرلاینز، و Avianca Cargo، شرکت هواپیمایی باربری پیشرو در منطقه آمریکای لاتین، با هدف بررسی فرصت‌های بالقوه همکاری بیشتر و تقویت ارتباطات بار هوایی، تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند. این قرارداد به عنوان یک راهنما عمل خواهد کرد تا هر دو حامل را قادر می سازد تا با ترکیب منابع و تخصص، خدمات باربری روان و سازنده را به مشتریان خود ارائه دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
باربری ترکیه
+90 850 333 0 77
www.turkishcargo.com


پابلو گونزالس، رئیس اتحادها و خطوط داخلی Avianca Cargo؛ گابریل اولیوا، مدیر عامل Avianca Cargo; Levent Konukcu، مدیر ارشد سرمایه گذاری و فناوری ترکیش ایرلاینز. تورهان اوزن، مدیر باربری ترکیش ایرلاینز.

باربری آویانکا
www.avianca.com



منبع

Turkish Cargo و Avianca Cargo ابتکارات همکاری بالقوه مانند قراردادهای ظرفیت حمل بار را در نظر خواهند گرفت. هدف این پیشرفت‌ها فراهم کردن دسترسی مشتریان بار هوایی هر دو خط هوایی به ظرفیت بیشتر در یک شبکه جهانی گسترده‌تر و متصل‌تر است. علاوه بر این، Turkish Cargo می‌تواند با استفاده از شبکه Avianca Cargo در منطقه، دسترسی پیشرفته‌تری به مقاصد در آمریکای جنوبی ارائه دهد، در حالی که Avianca Cargo دسترسی خود را به مقاصد اصلی در سراسر جهان از طریق شبکه گسترده ارتباطی ترکیش کارگو افزایش خواهد داد.

این تفاهم نامه بیانگر پیشرفت قابل توجهی در خدمات بار هوایی بین ترکیه و آمریکای لاتین است. به همین دلیل، ما Avianca Cargo را به عنوان شریک استراتژیک خود در منطقه انتخاب کردیم زیرا به ما اجازه می دهد تا هدف قطعی خود را برای بهبود عملیات باربری جهانی خود پیش ببریم. از طریق این همکاری، در راستای رویکرد مشتری مداری خود، در حال تقویت ارتباطات بین قاره ای و گسترش خدمات باربری خود به مقاصدی در آمریکای جنوبی هستیم.

دو شرکت هواپیمایی به کشف زمینه های جدید مشارکت و تعمیق بیشتر همکاری های خود در آینده ادامه خواهند داد.

تورهان اوزن، مدیر ارشد حمل و نقل ترکیش ایرلاینز، در مراسم امضای قرارداد که در چارچوب سمپوزیوم جهانی بار یاتا در استانبول برگزار شد، گفت:

گابریل اولیوا، مدیر عامل Avianca Cargo، اظهار داشت: “این توافق نشان دهنده امکان تقویت همکاری دوجانبه بین هر دو شرکت هواپیمایی، فرصت های تجاری جدید و همکاری نزدیک تر عملیاتی، فناوری و محصول است. مسیر گسترده و رهبری Avianca Cargo در آمریکای لاتین. بازارها که به تجربه جهانی باربری ترکیه و موقعیت آن افزوده شده است، در نهایت به ما امکان می دهد به بالاترین سطوح پیشنهاد محصول، خدمات و ارزش به نفع مشتریان خود دست یابیم.