تغییر به 100٪ خود برق در یک سال

طی یک سال، Stars Plant از 100% برق شبکه به 100% “خودکار” تغییر خواهد کرد. پانل های خورشیدی اخیراً در یک گوشه گلخانه نصب شده است، سوله باید هفته آینده دنبال شود و نیمی دیگر از برق باید از CHP تامین شود که بعد از تابستان نصب می شود.

در انبار، کمی فضای بیشتری وجود دارد، 600 متر مربع پانل در آنجا گذاشته شد. فاکتور وزن نیز در اینجا اهمیت کمتری دارد: هم به معنای واقعی و هم موثر، پانل های سنگین تری را می توان در اینجا نصب کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
ستاره-گیاه
مارتن ون روسوم وگ 37
5307 HC, Poederoijen
www.stars-plant.nl



منبع

Stars Plant از آن خوشحال است. تا ابتدای سال جاری، نبات‌کار قرارداد قطعی برق داشت. اکنون آنها به قیمت روز متکی هستند. به دلیل اوج های بسیار زیاد سال گذشته و انگیزه فزاینده دولت، به ویژه برای پایدارتر شدن، برنامه های سرمایه گذاری برای مدتی روی میز بود.

در فرورفتگی های یک گوشه گلخانه 500 متر مربع پنل خورشیدی تعبیه شده است. این پنل ها هم وزن شیشه هستند، بنابراین نیازی به تقویت سازه نبود. پانل های بسته انتخاب شدند، زیرا این قطعه گلخانه ای است که به هر حال دیگر برای کشت استفاده نمی شد.

سرویس HS Tuinbouw BV Tuinbouw Techniek نصب پانل ها را در عرشه گلخانه بر عهده گرفت، در حالی که Ariëns Solar Techniek برای نصب در سوله مشغول بود.