تغییر مجوزهای انتزاع به مجوز – پاسخ NFU



منبع

آژانس محیط زیست پیشنهاد می کند که مجوزهای انتزاع و توقیف به مجوزهای داخل EPR منتقل شود و این حرکت در اکتبر 2023 انجام می شود.

در سپتامبر 2021، آژانس محیط زیست مشاوره ای را برای انتقال به رژیم مقررات مجوزهای زیست محیطی (EPR) راه اندازی کرد. این مشاوره که در 22 دسامبر 2021 به پایان رسید، فقط در مورد انتزاع در انگلستان اعمال شد، اما مقررات مشابهی در ولز در حال توسعه است.

انتقال به مجوزهای زیست محیطی باید به گونه ای تنظیم شود که نوآوری را به جای اینکه به عنوان مانعی در برابر آن عمل کند، امکان پذیر کند.

برای اطلاعات بیشتر:
انرژی NFU
024 7669 6512
www.nfuenergy.co.uk

NFU معتقد نیست که رژیم مجوزهای زیست محیطی برای صدور مجوز انتزاع مناسب است. امکان بازبینی مجوزها در هر زمان بالقوه به طور قابل توجهی قطعیت دسترسی طولانی مدت به آب را کاهش می دهد و در مورد آینده برخی از مشاغل کشاورزی تردید ایجاد می کند.

مجوزهای زیست محیطی می تواند منجر به افزایش هزینه های قابل توجهی برای کشاورزان در مقایسه با مجوزهایی شود که در رابطه با مجوز انتزاع اعمال می شود.

این رایزنی به مدت 12 هفته از 29 سپتامبر تا 22 دسامبر 2021 ادامه داشت و کلیه مجوزهای انتزاع و توقیف تحت نظارت آژانس محیط زیست را تحت پوشش قرار داد.

طرح آژانس محیط زیست برای انتقال مقررات انتزاع و توقیف به EPR پیشنهاد می کند که یک چارچوب قانونی مدرن و سازگارتر برای مدیریت فعالیت های انتزاع و توقیف و حفاظت از محیط زیست ارائه کند.

NFU بسیار ناامید است که این مشاوره قبل از تدوین سند قانونی مربوطه انجام می شود.

پاسخ مشاوره NFU – بررسی اجمالی
دسترسی به آب برای جامعه حیاتی است و طیف وسیعی از مردم از خانوارها گرفته تا کشاورزان و صنعت به آن وابسته هستند. اکثر مشاغلی که روزانه بیش از 20000 لیتر آب را مستقیماً از رودخانه ها یا آب های زیرزمینی مصرف می کنند نیاز به مجوز برداشت دارند.

پاسخ NFU
NFU معتقد نیست که EPR برای صدور مجوز انتزاع مناسب است به دلایلی که در پاسخ ما ذکر شده است، از جمله:

NFU معتقد است که تعامل مستمر با Defra و Environment برای توسعه راهنمایی های خاص مزرعه در مورد مسائل فنی که به طور اجتناب ناپذیری از مجوزهای زیست محیطی ناشی می شود، ضروری است.