تقاضای ایالات متحده برای ذخیره سازی سرد همچنان در حال افزایش است

منبع: ajot.com



منبع

طبق گزارشی که توسط مؤسسه غذای منجمد آمریکا منتشر شده است، 29 درصد از خانواده‌های آمریکایی ظرفیت فریزر خود را در طول همه‌گیری افزایش دادند. بر اساس همین گزارش، خرده فروشی مواد غذایی منجمد در ایالات متحده بین سال های 2018 تا 2022 37 درصد افزایش یافته است و همچنان از سال قبل از همه گیری 2019 در سال 2023 پیشی گرفته است.

نیل جانسون، مدیر عامل شرکت Provender Partners، سرمایه‌گذار و اپراتور زنجیره سرد، در شمال شرقی ایالات متحده، پرجمعیت‌ترین منطقه این کشور، «تقاضای فوق‌العاده‌ای وجود دارد، اما عملاً فضای فریزر در دسترس نیست».

گزارش RSL می‌گوید: «برای تولیدکنندگان، این می‌تواند طرز فکر به‌موقع را به رویکرد سهام ایمنی تغییر دهد و باعث تقاضای اضافی برای موجودی‌ها شود.» اما، در عین حال، «ظرفیت انبارهای سردخانه‌ای در سطح ملی کم است» و به لطف «سطح موجودی افزایش و کاهش می‌یابد» و «بسیاری از تولیدکنندگان تولید تولید را افزایش می‌دهند» و در حال کاهش است.

شروع تورم بالای 40 ساله نیز به تمایل آمریکایی ها برای خوردن بیشتر در خانه کمک می کند. متخصص زنجیره سرد RLS Logistics خاطرنشان کرد که تورم “مصرف‌کنندگان را به دلیل نگرانی از افزایش قیمت‌ها به ذخیره‌سازی اقلام سوق داده است.” این شامل 42 درصد از خریداران می شود.